You are not logged in.
Niin, tommonen 10v vanhojen äänestäminenkin ois ihan hauskaa, jos joku vaan jaksais laskea pojoja. Jonakin vuonna taisin perustaa ketjun, jossa piti äänestää X vuotta vanhoja levyjä, mutta se ei tainnut ottaa tuulta alleen.
pilkeelle suosittelisin ainakin ville leinosen levyä majakanvartijan uni. luulisi maittavan!
Oon tykänny niistä alkuaikojen häröilyistä (V. Leinonen pilven reunalla), mutta myöhemmät mitä oon kuullu on ollu vähe liian runopoikameininkiä. Kai ton vois kuunteluun ottaa.
Millos hei 2000-luvun top-10 -äänestys?
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
http://www.tosviol.net/ss/viewtopic.php?id=5805
Joku tommonen oli jo.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
niin se oli koko vuosikymmen, mutta jos vain vuosi 2000? leinosesta vielä, tsekkaa pilke toi levy, poikkeaa ihan kaikesta muusta tuotannosta, ainakin mun mielestä. eii todellakaan runopoikameininkiä. ja kirjataan vielä tännekin, että tällä hetkellä sijoittaisin james ferraron levyn night dolls with hairspray kolmoseksi heti sun city girlsin ja mainitun ville leinosen jälkeen, vaikken levyä edes vielä kokonaan ehtinyt kuunnella
Siis vittu mä olen tyhmä. Kelasin, että 2010 kuluu 00-lukuun.
*
^ joittenkin mielestä kuuluu mutta ei lähdetä nyt sille tielle lol
ja kirjataan vielä tännekin, että tällä hetkellä sijoittaisin james ferraron levyn night dolls with hairspray kolmoseksi heti sun city girlsin ja mainitun ville leinosen jälkeen, vaikken levyä edes vielä kokonaan ehtinyt kuunnella
Mulla on tuo night dolls vielä kuulematta mutta nostetaan nyt kuulematta ainaki top5:n jos se on On Airia parempi
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Nyt kun äänistä on laskettu noin 72,4% näyttää siltä, että hrmiksen luona kuunneltu Paramore on voittamassa täysin ylivoimaisesti.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
ehtiiks vielä
No jos nopeesti listan väsäät..
sama koskee myös muita mattimyöhäsiä. editoida ei enää saa mut uudet listat kelpaa.
Last edited by shanks (17.01.2011 13:48)
miten kauan näitä pitää odotella?
miten kauan näitä pitää odotella?
Teen tänää ylitöitä ni enköhän mä saa listan kasattua seitsämään mennessä.
Pitää ensin vastata 18 sähköpostiin ja käydä kahvilla.
*
janne m. wrote:Junkieman wrote:qdes wrote:Spotify on paska, eikä sitä eettisistä syistä käytäkkään kukaan eettinen musiikin ystävä. Eihän sieltä löydy edes puoliakaan etsimästään musiikista?
Mulla löytyy varmaan semmonen 80% etsimästäni musiikista. Mikä on aika hitosti enemmän suhteessa paikalliseen levykauppaan. Ja oikeastaan kataloogit alkaa olla tommosen ison nettikaupan (Amazon, Play.com) tasoa, vaikka tiettyjä puutteita toki onkin. Ei missään tule olemaan sellaista palvelua tai liikettä, jossa olisi kaikki maailman musiikki tarjolla. Mitä taas tulee etiikkaan, niin aika merkittäväksi tulonlähteeksi se on levy-yhtiöille muodostunut jo tässä vaiheessa.
Tota, onkohan ihan oikeasti näin? Taitaa olla vain Spotify-Jonathanin yltiöoptimistinen tulevaisuudenkuva tuo.
"Still, the once-niche music service is becoming increasingly important to the industry. In its home country of Sweden, it only took five months for it to generate more revenue for record label Universal than iTunes does."
http://www.wired.co.uk/news/archive/...ify-milestones"That could make it an extremely significant revenue producers for music labels around, and both Sony and Universal have confirmed that to be the case. In Sweden, in particular, Spotify is making more money for labels than any other retailer -- online or off."
"Music Ally quotes Sony Music Sweden's director of digital sales, Jacob Herbst, who said: "Looking at the past few months, it is the most revenues for artists and record companies We already have several artists who receive 80 percent of their revenues from Spotify. An artist who draws in half a million kronor can get 200,000 to 300,000 from Spotify.""
http://www.wired.co.uk/news/archive/...wedish-revenueNäin syksyllä.
Ihan nopiaan googlettelemalla en löytänyt hirmusesti tietoa miten paljon noiden neljän ison yhtiön ulkopuolelle tulee rahaa, mutta voihan esim. toi eka sitaatti kertoa myös siitä että iTunes ei ole enää mikään hirmuinen tulolähde lafkoille Megalafkoille sinänsä saattaakin tippua hyvät tulot, niillä on aika laaja back kataloogi josta riittää kuunneltavaa, sitä kautta artistikohtainen tilitys saattaa hyvinkin olla tosi pieni. Eikös jokainen isoista (EMI, Warner, Universtas eiku Universal ja Sony) ole sitäpaitti edelleen myös omistajana Spotifyssa?
organizing the boy scouts for murder is wrong
Eikös jokainen isoista (EMI, Warner, Universtas eiku Universal ja Sony) ole sitäpaitti edelleen myös omistajana Spotifyssa?
Joo, niil on yht. kai joku 20% osakkeista. Niistä tulevaa arvonlisäystä tosin tuskin ollaan laskettu tuohon mukaan.
Tämmönenki: Jonathan Richman - O Moon, Queen Of Night On Earth
http://open.spotify.com/album/15ISCsMOyPmPLN8wH4Y2bp
en ole kolmekybänen emoboy
Päivitin listani, tossa vanha.
Top-10 aakkosjärjestyksessä:
- Ceephax Acid Crew: United Acid Emirates
- Feridun Düzağaç: FD7
- Faithless: The Dance
- John Grant: Queen Of Denmark
- Islaja: Keraaminen pää
- Jaakko Eino Kalevi: Modern Life
- Jussi Lehtisalo: Rotta