You are not logged in.
Se oli estradini
Last edited by Kiiminkijoen rantatörmä (06.04.2020 03:21)
Propsit Anitalle karismasta. Musiikkia nyt en hirveästi ole oppinut, mutta kyllähän Anitan rempeseän lauluääneen ja sen kautta välittyvän elämänasenteen nyt tunnistaa kilometrin päähän.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
kyllä
Viime vuonna ilmestyneen Älä tule myöhään levyn nimikkobiisi on parasta Anitaa sitten Rantaregeen.
Eikö Älä tule myöhään ollut Anitan hitti jo 1970-luvulla? Nyt se vaan julkaistiin uudelleen.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
^ niin taisi olla, julkaistiin uusixx kun spesialisti sitä sämpläs ja hitti tuli.
Rantaregee, hyi vittu. xO~~
Anita Hirvonen, Hirvoska, retein kotimainen gay-ikoni, hän-joka-seurusteli-Harri-Piitulaisen-kanssa.
Kun olin pieni, nyk. Saloon Arizonan paikalla sijaitsi ravintola Anita & Harri, jonka logossa oli pariskunnan kuva.
Ballados tragicos -tyyppiset biisit eivät oikein suju Hirvoskalta, muistan vieläkin tv-mainoksen jossa talsi kukkaniityllä liehuvassa mekossa ja lauloi "et usko kuinka koskeekaan" hymyillen korvasta korvaan.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
ja Hannu...Hannu on vetäny varmaan ihan vitusti huumeita ku kattoo millane hullu se o.
Vittu jotku on päässy näkemään tommosiaki juttuja. Vähänkö oon kateellinen teille forumin pieruille.
Näin myös Rauli Badding Somerjoen viimeisen keikan.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
De va kukku de!
Mangojauhe goddamn.
Nostanpa.
Rantaregee
Kuulin tän vanhempien kesämökillä juhannuksen Koe-eläinpuiston lähetyksestä ensimmäisen kerran noin kahteenkymmeneen vuoteen samasta Finluxin matkaradiosta kuin joskus aiemminkin. Tavanomainen tarina eksymisestä ulkomaille, jotta löytää takaisin kotiin maustettuna haikealla kaipuulla aurinkoon ja Kanariansaarille Keihäsmatkojen hengessä herää eloon viimeistään kertosäkeen ärrien särähtäessä.
Parasta.
Spotifystä toistaiseksi, mutta vinyyli pitää löytää.
Anita Hirvonen muutti taas
16.01.2011 17:54
Laulaja Anita Hirvonen muutti jo kolmannen kerran muutaman vuoden sisällä.
Asun nyt entisessä Karhin koulussa Hausjärvellä. Tämä on kiva asunto ja minulla on täällä maalausstudio. Lisäksi nyt on tilaa paljon enemmän ja lainakulut ovat paremmat, Anita Hirvonen kertoo MTV3.fin Viihdeuutisille.
Uuteen kotiinsa hän muutti alkusyksyllä.
Tavaroita saan etsiä, kun en muista mihin olen ne varastoinut. Tämä on niin maaseutua, jossa ei kuulu autojen ääniä, eikä täällä ole katuvaloja. Kun katselen pellolle, niin näen kauriita. Minulla on hyvät naapurit, joka ajaa traktorilla lumet pihaltani. Ei tarvitse kuin rappusia lakaista.
Hirvonen ensin Riihimäelle rakennuttamansa asunnon, jonka jälkeen hän muutti toiseen taloon. Kolmas muutto syntyi hetken mielijohteesta.
En ole koskaan osannut näitä, olen aina myynyt väärään aikaan, tosin sain kohtuullisen hinnan.
(MTV3JARI KUPIAINEN)
SOSDO MASSA KOMOROSSA
JARI KUPIAINEN
bzort glorf bööth
Jaskalle
Hirvonen ensin Riihimäelle rakennuttamansa asunnon
Valitettavasti on käynyt rosvo.
onko tämä paha?
Älkää nyt unohtako klassikkoa Ählämä suntraa, josta nimi jo kertonee kaiken. Tuo klassikko on vuodelta 1985 ja levytetty Parhaat-kokoelmalle. Parhautta se onkin. Anita oli siis myös edelläkävijöitä mitä tulee tähän nykyään standariin kokoelmien tekemiseen, eli kolme uutta biisiä kokoelmalle vanhojen seuraksi.