You are not logged in.
NME, March 1988
mulla on toi lehti ja toi tais olla eka juttu jonka pooh sticksistä oon lukenu
LATAA LATAA LATAA NOIN! NOIN!: Pooh Sticks : Multiple orgasm
ja edelleen jos tän jostain sais oikeena cd:nä tai vinyylinä (kun kuulemma on ilmestynyt, ja siis nimen omaan tää multiple-versio) niin auttakee, kulut korvataan jos ei nyt ihan älyttömään hintaan ole.
Mikä johti tietysti keikkamuisteluun ja keikan kohokohtaan. Pelkästä muistelusta tuli kylmiä väreitä.
Joo, meni kyllä vähän hulinax
The Longer the Song, The Greater the Song
on muuten yksi parhaita biisejä ikinä
MAAILMAN PARAS BIISI IKINÄ
SAIN MULTIPLE ORGASMIN TÄNÄÄN
MAAILMAN PARAS LEVY JA VIELÄ VINYYLINÄ
Olispa mullaki näiden levyjä. Ei oo tullu vastaan muuta kuin toi yks 12" ja yks 7".
eka ostos ikinä discogsista, enkä ees tarvinnu paypalia kun myyjä oli ruåtsista, meni tilisiirtona. 21 euroo posteineen oli suorastaan pilkkahinta levystä, jota oon etsiny parikyt vuotta
eka ostos ikinä discogsista, enkä ees tarvinnu paypalia kun myyjä oli ruåtsista, meni tilisiirtona. 21 euroo posteineen oli suorastaan pilkkahinta levystä, jota oon etsiny parikyt vuotta
Siistii!
Indietracks mainittu
Ymmärrän täydellisesti jos se keikka toimi kipinänä jatkaa livekeikkojen tekemistä. Kuuluu kevyesti vieläkin Parasta ikinä -kategoriaan.
Indietracks mainittu
Ymmärrän täydellisesti jos se keikka toimi kipinänä jatkaa livekeikkojen tekemistä. Kuuluu kevyesti vieläkin Parasta ikinä -kategoriaan.
Kieltämättä siellä oli aika hyvä tunnelma.
Alan McGee -biisiä kuunnellessa tulee kauheat hulinahalut. Tahtoo riehumaan tanssilattialle parasta hulinapoppia.
Last edited by leposi (03.09.2011 17:02)
ihana bändi
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
legendaarinen alan mcgee -ep kokonaisuudessan
full length "Alan McGee EP" by The Pooh Sticks
1. How To Get To Hue Pooh-Stick
2. Heroes And Villains
3. Indiepop Ain't Noise Pollution
4. 1-2-3 Red Light
5. Heart Break
6. I Know Someone Who Knows Someone Who Knows Alan McGee Quite Well
7. On Tape
8. Please Hue, Please
kuvassa cd, mistähän löytäis 12"-vinska toki löytyy tosin siitä puuttuu raita 6 ja eka ja vika pätkähän löytyy etchatulta b-puolelta.
"Bay City" was intended to be the final song on "Million Seller" but it never got further than the piano/vocal idea.
legendaarinen i'm in you viimein youtubessa: