You are not logged in.
[quote:e8c1297ae2="jookcha"]
alkaa olla jo aika kiima ton levyn suhteen. [/quote:e8c1297ae2]
Vähän sama. Hessu kostaa on vieraillut useasti soittimessa ja muutenkin tuntuu että aika on kohdallani kypsä Ristolle. Oikeastaan koin jonkinlaisen ahaa-elämyksen viime kevään Jyväskylän keikkojen jälkeen. Mutta joskushan se on noin, että bändi pitää ensin nähdä livenä ennenkuin siitä osaa täysillä innostua.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Risto vierailee Radio Noisessa nyt keskiviikkona klo 20-22.
Sent from my iPhone 16
Tänään Uutislehti 100:ssa oli arvostelu (***), lopussa hurjan nokkela arvostelija äityi sanomaan jotain tyyliin "Varo vaan Risto taideopiskelijan fanaattista, mutta viileää fanitusta". Haha.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
pupu tupuna on kyllä parasta juuri nyt. Eilen kuunneltiin aamu punkku pöhnässä toisen kämppiksen kanssa. Hieno biisi livenä myös. Koska Risto Dubliniin kiertueelle?
en ole kolmekybänen emoboy
Kuunneltuani nyt pari viikkoa Aurinkoa, en jaksa kyllä enää niiiin kauheasti intoilla. Aiempi mielipiteeni pysyy: Risto välittyy täydellisellä tasolla vain livetilanteessa. Tallennemuoto ei vain tee oikeutta bändin härskiydelle.
Risto livenä: :pint::pint::sydan::pus::rokrok::D
Risto levyllä: :sydan::sydan:
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:5275783c7e="ex-kolja"]Alan innostua Ristosta. Varsinkin se hittibiisi on parhautta.[/quote:5275783c7e]
mutta mikä hitti, ne on kaikki hittejä!
No, se eka hitti, jossa Nina (tms.) on palasina, aaa-a-a-aa.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Ilmestyykö se vinyylipainos samaan aikaan, tietääkö joku?
Tomi Palsa osti uuden levyn juuri ennen minua -> tilastonikkareille.
This must be what jail / I will scratch
[quote:de5f71cd59="leposi"]Ilmestyykö se vinyylipainos samaan aikaan, tietääkö joku?[/quote:de5f71cd59]
Ei ole vissiin vielä tullut painosta, mutta "näinä päivinä".
Pelkere! Just kun olin päättänyt, että ostan vinyylin, ja sitten tuleekin lisää odottelua! Ei ole elo reilua, ei...
Tuota nuitten ekata julkaisua olen kuullut ja onhan se hyvää musaa. Sanoitukset toimivat ja biisit on toteutettu sopivan karusti. Kuulostaapi siltä kuin todella vihainen nörtti olisi musaa ruvennut tekemään. Unessa mies, valveilla nainen on parhain biisi.
[quote:e88c40c8da="forssto"][quote:e88c40c8da="leposi"]Ilmestyykö se vinyylipainos samaan aikaan, tietääkö joku?[/quote:e88c40c8da]
Ei ole vissiin vielä tullut painosta, mutta "näinä päivinä".[/quote:e88c40c8da]
Pelkere! Just kun olin päättänyt, että ostan vinyylin, ja sitten tuleekin lisää odottelua! Ei ole elo reilua, ei...
Stupidossa oli ainakin tänään vinyyliä tarjolla, että ei hätää sen suhteen.
[quote:26239cd3a1="upsetter"][quote:26239cd3a1="forssto"][quote:26239cd3a1="leposi"]Ilmestyykö se vinyylipainos samaan aikaan, tietääkö joku?[/quote:26239cd3a1]
Ei ole vissiin vielä tullut painosta, mutta "näinä päivinä".[/quote:26239cd3a1]
Pelkere! Just kun olin päättänyt, että ostan vinyylin, ja sitten tuleekin lisää odottelua! Ei ole elo reilua, ei... [/quote:26239cd3a1]
Stupidossa oli ainakin tänään vinyyliä tarjolla, että ei hätää sen suhteen.
Eli forsston "näinä päivinä" olikin vahvaa liiottelua...which is nice! Taidan siis käydä ostoksilla huomenna.
Eli forsston "näinä päivinä" olikin vahvaa liiottelua...which is nice! Taidan siis käydä ostoksilla huomenna.
Tämäkin päivä on näitä päiviä.
Huominen on jo tulevaisuutta!
Tero saatana, s'olet gay!
No ostaneet, olis Aurinko hyvä?
Ei ihan niin loistava kuin uskalsi odottaa, mutta vuoden top kolmosessa silti. Tällä kertaa olisi ehkä pituutta kaivannut lisää, semminkin kun aika moni biiseistä oli jo ennestään "liian" tuttuja. Rakkaus tuntuu hitusen turhalta kappaleelta.
[quote:04b2a04c79="Pistooli-pepe"]No ostaneet, olis Aurinko hyvä?[/quote:04b2a04c79]
Ei ihan niin loistava kuin uskalsi odottaa, mutta vuoden top kolmosessa silti. Tällä kertaa olisi ehkä pituutta kaivannut lisää, semminkin kun aika moni biiseistä oli jo ennestään "liian" tuttuja. Rakkaus tuntuu hitusen turhalta kappaleelta.
Okei.
Kuriiri tuokin just kohta Auringon, joten pääsen itse arvioimaan.
Hyvältä vaikuttaa. Rakkaus ja Rukous iskivät ensimmäisellä kuuntelulla. Ja onhan siellä ne hitit.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Huimat odotukset olisi ollut helppo pettää. Ensikuuntelun aikana oli pieniä epäilyksiä, mutta ne kaikkosivat aika nopeasti.
olisi ehkä pituutta kaivannut lisää
Eri, tykkään kun voi huoletta kuunnella levyn kaksi kertaa putkeen. Rakkauden rockia ja Discopalloa (ilmeisesti nyt siis c:llä?) alkaa vähitellen melkein uhata puhkikulumisen vaara, mutta ei kai nyt sentään kuitenkaan. Peitsamon biisi tuntuu heikoimmalta, mutta aika hyvin toimii sekin.
Levy on just passelin pituinen. Pystyy kuuntelemaan monesti putkeen. Ei tätä varmaan kovin pitkään jaksa mutta tällä hetkellä on about maailman parasta. Ite oon sitä mieltä että Rakkaus on levyn parhaimmistoa.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Kolme tähteä antoivat Rumbassa. Suurimmaksi ongelmaksi oli arvostelija kokenut vaihtelevan tasoisen biisimateriaalin. Tosin esim. Rakkaus näyttää jakaneen ihmisten mielipiteet aika radikaalisti.
Täytynee tästä kohta itsekin aktivoitua sen verran että saa hankittua levyn kuunteluun että voi ihan omankin mielipiteen muodostaa.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
tuolla pitäis olla se radio helsingin haastattelu ämpärinä.
ja ehkä jo reilun viikon päästä varaa ostaa levy
spåm spåm plaa plaa plaa.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Ihana uusi Risto, mutta miksi Diskopallosta niin kammottava jytäversio vai oonko soittanut 7" väärillä kierroksilla koko tämän ajan??
Pupu Tupuna pelastaa aina päivän kun on ikävä omaa puputupunaa ja serotoniinit laskussa.
Mangojauhe goddamn.
miksi Diskopallosta niin kammottava jytäversio vai oonko soittanut 7" väärillä kierroksilla koko tämän ajan??
Samaa olen miettinyt. Toi versio on jo kirjoitusasultaan ihan paska, saati sitten soundit. pah.
Joo Aurinko aurinko plaa plaa plaa albumilistan sijalla 12
Joo Aurinko aurinko plaa plaa plaa albumilistan sijalla 12
[quote:a5d4bdb7fd="DirtyBlueGene"]Joo Aurinko aurinko plaa plaa plaa albumilistan sijalla 12 [/quote:a5d4bdb7fd]
toivottavasti ei painos lopu ennenqu ehdin ostaa...
EDIT: piti laittaa mut kyllä käy myös :lol apua:
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Yo-talon settilista jotakuinkin:
Kuiskauksesi elää vielä
Känninen kotka & hiirulainen
Rakkauden rock
Muistatko, kun tanssittiin
Levy-yhtiön jätkät
Nina, olen palasina
Hessu kostaa
Hiirimuori ja Buddhan pää
Unessa mies, valveilla nainen
Auringon prinsessa
Annukan kaa
Diskopallo
--
Rakkaus
Pupu Tupuna
--
Rukous
Jotenkin noin. Mitään tuskin puuttuu, järjestyshäiriöitä saattaa ilmetä.
Ei ainakaan vielä ole kusi noussut päähän, parhutta oli