You are not logged in.
shaun knight ryder wrote:Skeletonni wrote:Oliko kukaan keikalla?
Onks oikein sanoa tätä enää Misfitsiks, ku bändissä on enemmän Black Flag -jäseniä, ku Misfits -jäseniä.Eikö se oo fifty-fifty kolmen miehen bändissä, kun Robo on soittanut molemmissa bändeissä päk in tö deis?
Totta. Soittaakohan ne Black Flag -biisejä? Misflag? Blackfits?
Kuulemma soittivat. Huonosti.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
I REMEMBER HALLOWEEN
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Eikös tää klubi oo jo kuopattu? YK:hon taisi tulla tilalle joku toinen samojen tyyppien klubi (Freaks?), mutta kyllähän Misf*tsillä oli astetta kovempia nimiä kuitenkin. Propsit ainakin Vicarious Blissin ja Busy P:n tuomisesta aikoinaan Suomeen, muita Ed Banger -nimiä en nyt muista tuolla käyneen.
Mistäs saataisiin foorumille joku kova elektrohouse-aiheinen hymiö? Semmoinen tähän!
Öö, tää topikki on raskaammassa sen vuoksi, että tää käsittelee sitä bändiä, ei sitä klubia...
en ole kolmekybänen emoboy
Vteich
Alkaa olee näistä humoristeista jo ylitarjontaa :confused::peuk:
bzort glorf bööth
nolla-klubi koolla!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
p.s. voisko noi paskamusiikkia edustavat artisti/klubi/labelinimet editoida vaikka pois tästä asiaketjusta
nolla-klubi koolla!
ai knolla
huïg wrote:nolla-klubi koolla!
ai knolla
joo heti parani
knulla pizza
p.s. voisko noi paskamusiikkia edustavat artisti/klubi/labelinimet editoida vaikka pois tästä asiaketjusta
Aina meitä uusia käyttäjiä sorretaan.
Tossa näiden ainoa hyvä julkaisu, muuten jäänyt vähän lyhytaikaiseksi ilmiöksi mielestäni:
Last edited by Vteich (01.10.2010 15:04)
Ai tää yritti olla jotain hassuttelua.
en ole kolmekybänen emoboy
Ai tää yritti olla jotain hassuttelua.
Ja jätkä meni siihen :nelson:
organizing the boy scouts for murder is wrong
mun mielestä topikin taso ollu selvässä nousussa :peuk:
Asiahan oli jo käsitelty, joten uuden paskaspämmärin jutuissa haisee shievailun maku. Bännit sopis hyvin.
Sopii muistaa että tämä ei ole mikään Markus Kajon Naurun paikka, vaan vakavasti otettavaa ja eteenpäin suuntautunutta keskustelua Glenn Danzigista ja taskulämpimästä kaljasta meidän lädien kesken.
Asiahan oli jo käsitelty, joten uuden paskaspämmärin jutuissa haisee shievailun maku. Bännit sopis hyvin..
En tiiä bänneistä, mutta kyllä tuo viestisi mua hieman innoittikin. Yksi frendi aina mesoaa että MIKSI SILLÄ KLUBILLA PITÄÄ OLLA MISFITSIN NIMI KUN MENEE HYVÄ NIMI IHAN HUKKAAN ja ei voi kuin nauraa. Itse asiassa se on about yhtä negatiivinen tyyppi kuin sinä, ties vaikka olisitte oikeasti sama henkilö.
Yksi frendi aina mesoaa että MIKSI SILLÄ KLUBILLA PITÄÄ OLLA MISFITSIN NIMI KUN MENEE HYVÄ NIMI IHAN HUKKAAN ja ei voi kuin nauraa. Itse asiassa se on about yhtä negatiivinen tyyppi kuin sinä, ties vaikka olisitte oikeasti sama henkilö.
Sopii muistaa että tämä ei ole mikään Markus Kajon Naurun paikka, vaan vakavasti otettavaa ja eteenpäin suuntautunutta keskustelua Glenn Danzigista ja taskulämpimästä kaljasta meidän lädien kesken.
i'm a negative creep i'm a negative creep i'm a negative creep & i'm stoned :rokrok:
åhå väärä topikki ja huigilla nämä eiq huikalla nämä: :pint::pint::pint::pint:
i don't just huig them
I REMEMBER HALLOWEEN
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Devil% … 28album%29
Tipahtaa ensi kuun alussa. Jerry sjungaa yhä
Last edited by Skeletonni (16.09.2011 15:49)
kreisiä
Varmaan vaivaannuttavampia kuin Pixiesin reunionkeikat.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Mikä Pixiesin paluukeikoissa vaivaannutti keskimääräistä enemmän? En ole nähnyt livenä, mutta silloin kun Kim oli mukana niin aika klassinen hittiputki tuli ja kun bändillä ei ole liikaa hittejä niin myös hyvä määrä albumiraitoja joukossa.
bzort glorf bööth
KAIKKI on vaivaannuttavaa
Misfits vuonna 2016 kiinnostaa kyllä ihan poikkeuksellisen vähän. Voisko johtua siitä miten pihalla Jerry Only ja Danzig ovat noin niin kuin esteettisesti. Tai jos papat leikkimässä nuorisorokkia on hyvä juttu niin eikös siitä vaan Jyrki69 rumpuihin niin saadaan total horror rokki show.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.