You are not logged in.
Täytyypä käydä tsekkailemassa jos on jotain loppuunmyyntialea Kanella. Haaskalle vaan
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Ohoh, harmi. Yksi eniten sydäntäni lämmittävistä levykauppamuistoista liittyy juuri Kaneen, kun nuorna ja varsin krapulaisena lukiolaispoikana kävin tuhlaamassa Ruisrock-viikonlopusta (Pulp ja Blur nevöfoget) säästyneet rahani. Mukaan tarttui Orbitalin In Sides.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Viru keskuksen yläkerran kirjakaupan vinyylivalikoimalle varaukseton
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Viru keskuksen yläkerran kirjakaupan vinyylivalikoimalle varaukseton
mitäs siellä?
huïg wrote:Viru keskuksen yläkerran kirjakaupan vinyylivalikoimalle varaukseton
mitäs siellä?
kaikkee jänskää, erikseen esillä droneseiskoja ja jotain jännännäkösiä jenkki(?)pikkulevylafkojen juttuja. sit laarissa monia tosi harvoin näkyviä juttuja kuten clara rockmoren thereminjuttuja ja earmarkin reissueita 14 eurolla. kovii kokkarei, headsin levyy, avantgardee ja leftfield hipsterii. tuli vähän mieleen ne kun unissa käy jossain levykaupassa / kirjastossa ja näkyy vaan kaikkee kreisii mitä ei ees tienny olevan olemassa tms
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Joo, Rahva raamatussa on erittäin asiallinen levy- ja dvd-valikoima. MUtta halpaa siellä ei kyllä ole.
Lahteenkin ovat avaamassa äxää.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
psykokarkki wrote:huïg wrote:Viru keskuksen yläkerran kirjakaupan vinyylivalikoimalle varaukseton
mitäs siellä?
kaikkee jänskää, erikseen esillä droneseiskoja ja jotain jännännäkösiä jenkki(?)pikkulevylafkojen juttuja. sit laarissa monia tosi harvoin näkyviä juttuja kuten clara rockmoren thereminjuttuja ja earmarkin reissueita 14 eurolla. kovii kokkarei, headsin levyy, avantgardee ja leftfield hipsterii. tuli vähän mieleen ne kun unissa käy jossain levykaupassa / kirjastossa ja näkyy vaan kaikkee kreisii mitä ei ees tienny olevan olemassa tms
Siis häh?
vittu et tiennyt kenelle vittuilit, mutta vittu tiedät sen nyt
huïg wrote:psykokarkki wrote:huïg wrote:Viru keskuksen yläkerran kirjakaupan vinyylivalikoimalle varaukseton
mitäs siellä?
Siis häh?
Kävin muuten tsekkaamassa tän mestan ku piipahdin Virossa tossa taannoin. Kompit hüigille, pieni mutta pippurinen valikoima tuolla.
Tilasin Svartilta läjän levyjä ja t-paidan. Tilasin vahingossa S-koon, vaikka piti tilata XL. Lähetin sähköpostia heti perään ja tuli vastaus, että korjaus natsaa.
Nyt jotain kolme viikkoa myöhemmin paketti tuli ja olihan se paita tietty S perhana. Mahtuu päälle hyvin, mut mä digaan, että t-paidat on vitun isoja.
Kyrpii ku nyt pitää taas säätää.
Tilasin Svartilta läjän levyjä ja t-paidan. Tilasin vahingossa S-koon, vaikka piti tilata XL. Lähetin sähköpostia heti perään ja tuli vastaus, että korjaus natsaa.
Nyt jotain kolme viikkoa myöhemmin paketti tuli ja olihan se paita tietty S perhana. Mahtuu päälle hyvin, mut mä digaan, että t-paidat on vitun isoja.
Kyrpii ku nyt pitää taas säätää.
Ruikutin noille, että voiko nyt saada sen XL:n kumminkin, ni:
eli voit kiikuttaa paidan takaisin meidän laskuumme näillä tiedoilla. Pistän S-kokoisen paidan postiin nyt saman tien.
Nyt vittu jumalauta!
Last edited by Skeletonni (18.03.2011 16:56)
how they run this show.
"just hyvää vittuilua"
Onneks nyt:
hups, siis XL tosiaan joo.
FATTY SOUNDS KIITTÄÄ KAIKKIA ASIAKKAITA VUOSIEN VARRELTA JA TOIVOTTAVASTI VIELÄ NÄHDÄÄN JOSSAIN YHTEYDESSÄ :-)
organizing the boy scouts for murder is wrong
Oulun Äx on jotenki nihkee, toinen kerta jo tänä vuonne kun olin viemässä sinne vaihtoon cd:eitä niin eivät huolineet, eikä ees ollu mitään über-paskaa (Bela Fleck, Dweezil Zappa, Canned Heat, Dr. Feelgood, Tori Amos, yms. yms.), käytettyjen hyllysä oli pari jotka oisin voinu huolia vaihdosa mutta ei sitte ku ei kaupankäynti kiinnosta
oliko niin että äxä ei oikein ota enää cd:itä, jostain kuulin semmoista...
ei taida käytetyt cd:t ylipäätään enää käydä kauheen hyvin kaupaksi
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
paitsi mulle eiq mitäs
Oulun Äx on jotenki nihkee, toinen kerta jo tänä vuonne kun olin viemässä sinne vaihtoon cd:eitä niin eivät huolineet, eikä ees ollu mitään über-paskaa (Bela Fleck, Dweezil Zappa, Canned Heat, Dr. Feelgood, Tori Amos, yms. yms.), käytettyjen hyllysä oli pari jotka oisin voinu huolia vaihdosa mutta ei sitte ku ei kaupankäynti kiinnosta
Ei ollu varmaan tarpeeksi paskaa, kun siellä käytettyjen hyllyssä oli jotain 50 centiä ja eminemiä kun joskus vilasin Ja tietääkseni äxä ei hyvitä edes vinyyleistä paljon mitään.
how they run this show.
hezma wrote:Oulun Äx on jotenki nihkee, toinen kerta jo tänä vuonne kun olin viemässä sinne vaihtoon cd:eitä niin eivät huolineet, eikä ees ollu mitään über-paskaa (Bela Fleck, Dweezil Zappa, Canned Heat, Dr. Feelgood, Tori Amos, yms. yms.), käytettyjen hyllysä oli pari jotka oisin voinu huolia vaihdosa mutta ei sitte ku ei kaupankäynti kiinnosta
Ei ollu varmaan tarpeeksi paskaa, kun siellä käytettyjen hyllyssä oli jotain 50 centiä ja eminemiä kun joskus vilasin Ja tietääkseni äxä ei hyvitä edes vinyyleistä paljon mitään.
No oli sielä kyllä aika epämäärästä kamaa nytkin Lisäks oon huomannu osa käytetyistä on itseasiassa "uusia", mutta ne on siirretty sinne ja laskettu hintaa ku ovat olleet hyllysä niin kauvan että kannet on rupsahtaneet käytetyn näköiseksi, siitä hyllystä oon pari semmosta ostanutkin joita aiemmin oon hiplannu normihyllyssä. No mut täähän on normikäytäntö, ei siinä mitään pahaa. Nyt ois ollu esim. Kemiallisten Ystävien Lumottu karkkipurkki kulahteilla kansilla ja entisillä hintalapun jäljillä varustettuna 5 e. Luulis että joku noista mun vaihokkiehokkaista ois ollu paljo myyvempää kamaa ku se
Lähetin nuille kerran pitkän listan lp-levyistä joista pyysin hinta-arviota, mutta eivät antaneet minkäänlaista hintahaitaria, ois pitäny viijä paikanpäälle nähtäväksi, ja sekin vain tiettynä päivänä ku on "lp-vastaava" paikalla. En kyllä kiinnosta laatikkokaupalla roudata levyjä sinne, parkkeerata auto kalliisti siihen oven pieleen ja kuulla sitte että "ei me valitettavasti tämmösiä" tai "saat 10 senttiä per levy", kyllä nyt jotain arviota ois voinu antaa, vaikka sitten kuin liukuvan ja väljän näkemyksen, että tietää kannattaako moista urakkaa ees suunnitella Miks musta tuntuu että ennen vanhaan sielä oli paremmat myyjät
Miks musta tuntuu että ennen vanhaan sielä oli paremmat myyjät
Onko muuten Jari siellä ollenkaan enää? Se taisi pitää Pakkahuoneenkadun Äxää? Muita en enää nimeltä muistakaan.
Kävin viime kesänä ekaa kertaa siellä Hallituskadulla ja myyjät näytti kyllä ihan oudoilta, liekö kaikki sitten vaihtunut.
hezma wrote:Miks musta tuntuu että ennen vanhaan sielä oli paremmat myyjät
Onko muuten Jari siellä ollenkaan enää? Se taisi pitää Pakkahuoneenkadun Äxää? Muita en enää nimeltä muistakaan.
Kävin viime kesänä ekaa kertaa siellä Hallituskadulla ja myyjät näytti kyllä ihan oudoilta, liekö kaikki sitten vaihtunut.
No en minä niitä sillee tunne, mutta musta tuntuu ettei kukaan niistä 2-3:sta tyypistä jotka oli joskus sielä vanhalla paikalla ollesa tiskin takana oo enää tuolla. En tiedä
Kuopion Äxän henkilökunta
Olin jo kirjoittamassa kuinka hyvittivät joku aika sitten neljästä cd:stä yhden yhden uuden vinyylin verran, mutta tuosta vaihdosta taitaa olla vierähtänyt päälle viisi vuotta, joten olisi saattanut tulla vähän vanhentunutta tietoa.
bzort glorf bööth
Käytetyt CD:t ovat kyllä nykyään sellasta tilanhukkaa että ei mikään ihme jos joku liike ei jaksa ottaa niitä entisten jatkoksi pölyttymään.
Jos joku levykauppa alkaa vituttamaan niin miettikää vastavuorosesti millasta paskaa ne joutuu tiskin toisella puolella kuuntelemaan. Veikkaan että niille tulee aika paljon yhteydenottoja käytetyistä levyistä ku joku naapurin reiska on sanonu paavolle että vinyylit on taas in ja eiks sulla ollu vintin täydeltä sitä vintagea 80-luvulta.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Emmätiä miten muun paskan levykauppameiningin miettiminen saa ainakaan asioimaan enemmän levykaupassa?
Ite yritän olla aina kohtelias, ns hyvä asiakas ja on ollut paljon hyviä kokemuksia levykaupassa asioinnista, ja myös tietysti huonoja. Ei levykauppiaan työ, varsinkaan nykyään varmaan ole mitenkään erityisen hohdokasta.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Jos joku levykauppa alkaa vituttamaan niin miettikää vastavuorosesti millasta paskaa ne joutuu tiskin toisella puolella kuuntelemaan.
Been there, done that
....mut siis tollanen "nyt ei oteta" -ehdottomuus on jotenki tylsää, kylhän minäki tiskin sillä puolen ollesa otin vastaan hyvää kamaa vaikka olis pomon taholta sanottu että nyt ei oteta sitä tai tätä.
Kyllä mullakin on jäänyt mieleen, että Oulun Äxään ei melkeen mikään kelvannut ja se mikä kelpasi meni ihan polkuhintaan. Esim. siitä Anttilan vieressä olevasta divarista sai ihan kelpo rahat levyistä. Ja muutoinkin Äxän käytetyt tahtoo olla ylihinnoilteltuja. Silloin kun Filmifriikki vielä oli Äxän vieressä sieltä sai paljon parempia levyjä halvemmalla. Nykyisinhän (tai ainakin pari vuotta sitten) osa Äxän käytetyistä vinyyleistä oli peräisin Tukholman seudulta. Samoilla apajilla kävi myös pietarsaarelainen divarinpitäjä, joka tosin hinnoitteli levynsä huomattavasti inhimillisemmin (Äxässä esim. Curen käytetyt vinyylit 20 ja joku Dylan and the Dead 12 . Puolet pois hinnasta niin menisivät kaupaksi.)
Tampereella Second Hand Swampin asenne miellytti. Suostuivat ottamaan kaikki levyt mitä tarjosin, vaikka mukana oli pari aika paskaakin. Myyjäkin myönsi, että säälistä se ne kaikki otti kun näytin niin yllättyneeltä siitä että kaikki kelpas
EDIT: muutoin mulla ei kyllä ole Äxästä mitään negatiivista sanottavaa. Tampereelle Äxän rantautuminen oli todella hyvä asia ja Oulussa Jari oli kyllä aina asiallisesti myymässä ja tilailemassa kaikenmaailman levyjä nössöpopista heviin. Sääli jos on myyntitouhut jättänyt... Oulun uusi myymälä tuntui minullekin kovin vieraalta kun siellä joskus vuosi sitten käväisin.
Last edited by Alxity (29.06.2011 14:36)
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki