You are not logged in.
joo EB&D vähän lässähti etenki loppujaksoissa. boardwalk empiren vois tsekkaa loppuun asti ehkä joskus mut nyt on kaks jaksoo jääny väliin ku oli niin hohhoijaa
the walking dead on sen sijaan aikamoisessa kiimassa!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Aion alkaa seuraamaan ensimmäistä kertaa elämässäni kuorosotaa. Yks kamu on Emma Salokosken kuorossa.
Alusta loppuun kaikki jaksot ties monetta kertaa ja aina parasta ikinä!
flight of the conchordsia tokaa kertaa, lähtee paljon paremmin ku ekalla kerralla, ihan nerouttahan tuo on
lisäks aattelin kohta alottaa x-filesin ihan alusta ku en oo koskaan oikeestaan seurannu
Pitää varmaan tsiigata tuo Katkolla loppuun saakka vaikka alkuun ideaa karsastinkin, toisesta jaksosta alkaen on tullut seurattua. Tähän Kakolaan en sen sijaan koske, vaikka siinä näyttää olevan nyt "vanhana venkulana" tuttu mies mukana.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Bergeracin ykköskausi menossa, lujaa rautaa!
Bergeracin ykköskausi menossa, lujaa rautaa!
uuu! Bergerac on kyl omalla listalla seuraavana. pitää vaan löytää jostain.
ierikho wrote:Bergeracin ykköskausi menossa, lujaa rautaa!
uuu! Bergerac on kyl omalla listalla seuraavana. pitää vaan löytää jostain.
löysin!
Nyt The Walking Deadin ekan kauden kimppuun. Tarkoitus olisi mennä alusta loppuun yhdellä istumalla.
^ Mua The Walking Dead ei oo kyl oikeen napannut, aloitus sai odottamaan jotakin vähän parempaa 6. jakso kyl vielä katsomatta.
Fringe on nykyisin todella hyvä 3. kauden alku ollut ihan hienoa tykitystä. Walter
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Walking deadissa laski taso parin jakson jälkeen. Onneksi kauden viimenen jätti ihan hyville fiiliksille.
Boardwalk empire taitaa jäädä kohta kesken, jos ei ala tapahtumaan enemmän. Ei vaan jotenki lähe toi yhtään
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
Tykkäsin tosi paljon Walking Deadista. Tilasin niitä sarjiksia Amazonista kolmen ekan kirjan verran. Niitä kovakantia missä on kussasin joku 12 osaa hienosti ladottuna.
Taivaan tulia olen alkanut nyt seuraamaan. Sen sijaan Kotikadun olen dropannut milteipä täysin.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Dexterin 5. kausi olisi valunut koneelle. Katellaan se pois nyt.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Dexterin 5. kausi olisi valunut koneelle. Katellaan se pois nyt.
Oi vittu että oliki hyvä. Parani vaan loppua kohti. Ens viikolla alotan Mad Menin ja sen jälkeen vois kattoa ton Broadwalk Empiren ekan kauden. Näillä vuosi vaihtuu.
leposi wrote:Hassuttelija wrote:Dexterin 5. kausi olisi valunut koneelle. Katellaan se pois nyt.
Oi vittu että oliki hyvä. Parani vaan loppua kohti.
Mä olin lopulta vähän "pettyny" siihen loppuun mut muuten erittäin jännä kausi kun alkukohmeudesta päästiin.
Aika lailla sama. Tosin eipä samanlaista kliimaksia kuin neloskaudelle ihan helposti saa ja nyt taidettiin vähän puhdistaa pöytää että ensi kaudelle voi keksiä taas jotain ihan uutta eikä kauden alkuosassa tarvitse setviä edellisen kauden tapahtumia. Jos ja kun 6. kausi tulee.
Nyt vois yrittää keksiä jonkun uuden sarjan mitä katsoa...
Komisario Frost - kutoskaudella alkaa ottaa vähän heikosti :/
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Kyllä toi Dexter mun mielestä lopulta aika pettymys oli. Tarina ei liikahtanut koko kauden aikana juurikaan eteenpäin.
how they run this show.
Ihan katottavalta vaikuttaa toi Boardwalk Empire mitä nyt kolme jaksoa ehtiny.
Kuusi jaksoa Mad Menia takana. Veti mukaansa.
Onko tuo Lars Von Trierin Riget katsomisen arvoinen sarja?
how they run this show.
no on, perskeles
et oo eläny ennenku oot nähny Udo Kierin syntymän
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
OK kiitti
how they run this show.
How I Met Your Mother - ihan hyvää purkkaviihdettä
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Fast Show'ta tullut tapitettua kun sitä tulee suurin annoksin TV5/Voicelta. Komisario Lynley on parantunut merkittävästi keskinkertaisesta alusta.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Unelmabaari Phuketissa.
Parasta on tietenkin, että huomaa ruotsalaisten olevan ihan samanlaisia juntteja kuin suomalaisetkin ja onhan Håkan pirun hieno mies.
Hassuttelijan utelun innoittamana katoin Rigetin (taas) uudelleen ja on se kyl vaan suorastaan naurettavan nerokas sarja.
Vituttaa vaan ku se jäi kesken
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Sain Ihmebantu-dvd:n joululahjaksi, joten sitä on nyt tullut pällisteltyä. Volasen avautumiset parhautta.
"A repo man's always intense"
Twin Peaks lähti eilen vissiin neljännelle kierrokselle.