#31 03.02.2008 00:13

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Website

Re: Herra Ylppö

OLEN OLAVI UUSIVIRTA wrote:

Tykkään Violasta icon_wink

juustokeskustelussa nämä

Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

#32 24.03.2010 13:57

Neuvostoliitto
Kyntömestari
Registered: 25.11.2008

"Ylppö käsittelee tarkkanäköisesti arkipäiväistä elämänmenoa, sen solmukohtia ja ilonpilkahduksia, joihin liki jokainen voi samaistua. Tämä albumi itkettää, ärsyttää, naurattaa - ja on pienen ihmisen asialla." - City-lehti.

Haastattelu:

- Sori Ylppö, olen kymmenen minuuttia myöhässä.

”Ei se mitään, kirjoitin tässä juuri Samuel Beckett -tyyppistä tekstiä siiderin syvimmästä olemuksesta.”

- Älä ota tätä loukkauksena, mutta minulle tulee mieleen uudesta Pojat ei tanssi -levystä bändi nimeltä Yö.

”Jos viittaat Yön kahteen ensimmäiseen levyyn, ei tarvitse lähteä painimaan. Kuuntelin noita levyjä kymmenenvuotiaana. Nuorallatanssija on synkin ikinä tehty kotimainen levy. Ehkä yhteisenä nimittäjänä on satakuntalainen pateettisuus.”

- Niinpä. Molli toimii aina.

”En edes tiedä duurin ja mollin eroa. Melodiat vain alkavat soida päässäni ja tehdessäni biisejä etsin kitaralla hyvänkuuloisia juttuja. Teksti on olemassa, mutta siihen pitää hakea tulkinta, joka ei ole ristiriidassa tekstin kanssa. Monet nuoret bändit haluavat räyhämeininkiä, mutta kun tekstejä kuuntelee, herää kysymys, että miksi huudat, kun ei ole mitään huudettavaa.”

- Olet lanseerannut oman musiikkilajisi, reality rockin.

”Kirjoitan taruja omasta elämänpiiristäni. Kaikki on siis totta, toisin kuin vihaamassani reality-tv:ssä. Käsikirjoitetut draamasarjatkin lähentelevät paremmin totuutta kuin Big Brotherit tai vastaavat.”

- Olet kyllä erikoinen tyyppi.

”Itse asiassa näen vaivaa ollakseni tavallinen. En halua olla erikoisuuden tavoittelija, vaan tavallisuuden. Olen nyt innostunut esimerkiksi tavanomaisista folk-biiseistä ja Poutahaukat-iskelmäorkesterista.”

Tiamat.gif

Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan

#33 24.03.2010 14:47

E
Member
Registered: 21.01.2007

icon_coolpeuk

Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä colorflash peuk dance

#34 24.03.2010 15:10

Okko
Kanisteriäijä
From: HS VISIO
Registered: 07.11.2006
Website

Neuvostoliitto wrote:

Tiamat.gif

joesatriani%5B1%5D.jpg
parempiin esikuviin siirrytty icon_cool

VFjVKbO.gif

#35 29.12.2010 12:29

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005

Ylppö soitti pianistinsa kanssa CMX:n lämppärinä pari uutta biisiä. Parempia ne olivat kuin suurin osa CMX:n livebiiseistä. Etenkin välispiikki "ehkä tuoksun vanhalta viinalta, mutta kohta tuoksun tuoreelta" jaksoi hetken hymyilyttää.

<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

#36 29.12.2010 14:46

Buck Naked
Member
Registered: 05.12.2010

shanks wrote:

Ylpön organisoimaan Karmarockin

icon_lol

#37 29.12.2010 16:22

Buck Naked
Member
Registered: 05.12.2010

shanks wrote:
Buck Naked wrote:
shanks wrote:

Ylpön organisoimaan Karmarockin

icon_lol

haista homo vittu

edit: tosin eipä taida olla kirjaimellisesti Ylpön itsensä "organisoima" joten pieni ajatusvirhe tuossa on mut näillä spämmimäärillä niitä sattuu ja toivoisin jatkossa, että tollaset yhdeksän viestin paskaspämmärit ei jotain vanhoja asioita kaivelis.

Juuh, pieni ajatusvirhe. Ota ihan vaan rauhassa - nauratti vaan kovasti toi ajatus Ylpön organisoimasta Karmarockista.

#38 29.12.2010 19:37

Neuvostoliitto
Kyntömestari
Registered: 25.11.2008

Täällä ei saatana ala jotkut junnut selittämään miten homma on! Jos SHANKS sanoo että Ylppö organisoi ni Ylppö vittu organisoi!

Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan

Board footer