You are not logged in.
onkoha trailer park boyssin se liveshow mistaan kotosin, ovat nimittain dubliniinki tulossa. epailyttavia tommoset vaan...
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Sunnuntaina subilta klo. 21:00 ISÄNI ON TURBOMIES
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
^ kohta alkaa
Huomenna tämä
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Joulupukin kuumaa linjaa pystyi katsomaan kahden puhelun verran.
Joo-o. Olen aina miettinyt miten se joulupukki jaksaa jutella mukavia vuodesta toiseen.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Joulupukin kuumaa linjaa pystyi katsomaan kahden puhelun verran.
Mä en pysty kattoo sitä. Vituttaa kun mutsi aina haluaa kattoa sitä jouluisin.
Nyt teemalta tulee pitkästi 60-luvun top of the pops yms brittipoptelkkuesityksiä.
Oli jo mm. leonard cohen, tim buckley, pretty things.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
siis eihän joulu tuu jos ei katso joulupukin kuumaa linjaa, lumiukkoa ja suomen turun julistamaa joulurauhaa
Teemalta taitaa tulla illalla muutamat Royle Family-spessut tms
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Joo toi pitää tsiigaa.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Nyt teemalta tulee pitkästi 60-luvun top of the pops yms brittipoptelkkuesityksiä.
Kattelin tätä kans, olipa hitosti hyvyyttä!
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Keskiviikkona näyttää tulevan Porttikielto taivaaseen En kyllä yhtään muista onko aivan täysi kalkkuna kyseessä, mutta pitäähän tuo tsiigata jo Niina Nurmisen takia, Matti Hagmanista nyt puhumattakaan.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
barton_funk wrote:Nyt teemalta tulee pitkästi 60-luvun top of the pops yms brittipoptelkkuesityksiä.
Joo, oli kova. Vituttaa vaan, kun missasin esmes Tim Buckleyn ja muuta kivaa kaikenlaisten jolutohinoiden (ja Lumiukon) takia. Voisivat näyttää uudelleen noita, mielummin ei kaikkia kerralla.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
bernardblack wrote:barton_funk wrote:Nyt teemalta tulee pitkästi 60-luvun top of the pops yms brittipoptelkkuesityksiä.
Joo, oli kova. Vituttaa vaan, kun missasin esmes Tim Buckleyn ja muuta kivaa kaikenlaisten jolutohinoiden (ja Lumiukon) takia. Voisivat näyttää uudelleen noita, mielummin ei kaikkia kerralla.
*
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Tilasin Welholta ton ilmaisen mixin. Laitoin kortin boxiin ja nyt toi on ihan vitun jumissa eikä meinaa löytää mitään kanavia.
Ilmaiselle vittuilulle
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Pilke wrote:bernardblack wrote:barton_funk wrote:Nyt teemalta tulee pitkästi 60-luvun top of the pops yms brittipoptelkkuesityksiä.
*
Noiden ohjelmien paskimmat esitykset oli Buckey ja Zappa
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
The Nicen veto
bzort glorf bööth
The Nicen veto
Urut sai kyytiä
The Hollies ylitti taas monta muuta kilpailijaansa, nerokas bändi
Sorry Suzanne toimi kyllä hyvin Harmi kun tuota aiempia en hoksannut katsoa.
bzort glorf bööth
Tilasin Welholta ton ilmaisen mixin. Laitoin kortin boxiin ja nyt toi on ihan vitun jumissa eikä meinaa löytää mitään kanavia.
Ilmaiselle vittuilulle
Mulla toimii mainiosti. Pari ekaa päivää näky kaikki canalit ja tvtonnit sun muut, mut nyt näkyy vaan ne, mitkä valkkasin. VH1 Classic
hrmunoita wrote:Tilasin Welholta ton ilmaisen mixin. Laitoin kortin boxiin ja nyt toi on ihan vitun jumissa eikä meinaa löytää mitään kanavia.
Ilmaiselle vittuilulle
Mulla toimii mainiosti. Pari ekaa päivää näky kaikki canalit ja tvtonnit sun muut, mut nyt näkyy vaan ne, mitkä valkkasin. VH1 Classic
Mulla ei meinaa näkyä edes noi peruskanavat.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
hrmunoita wrote:Tilasin Welholta ton ilmaisen mixin. Laitoin kortin boxiin ja nyt toi on ihan vitun jumissa eikä meinaa löytää mitään kanavia.
Ilmaiselle vittuilulle
Mä tilasin kans nyt ton ilmaistsydeemin. Paketiin tuli myös VH1 classic.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Vituttaa kun "Pelottaako?" ei tuu enää telkkarista. Siinä oli todella kova sarja
Vhs-formaatilta olen katellut tota Rantojen Kunkkua
Tässä oli mainittu kaksi kovaa iltapäivien pelastajaa Lisa ja pojat
bzort glorf bööth
Blossom
Skeletonni wrote:hrmunoita wrote:Tilasin Welholta ton ilmaisen mixin. Laitoin kortin boxiin ja nyt toi on ihan vitun jumissa eikä meinaa löytää mitään kanavia.
Ilmaiselle vittuilulle
Mä tilasin kans nyt ton ilmaistsydeemin. Paketiin tuli myös VH1 classic.
Nyt näkyy kaikki kanavat. (loppuu varmaan kohta)
ylihuomenna eli keskiviikkona tv viideltä steven seagalin ehkä paras elokuva KAAPPAUS RAITEILLA (UNDER SIEGE 2)
Toi on minusta parempi mitä kaappaus merellä. Yleensä kukaan ei ole samaa mieltä.
E; tosin ykkösosassa näkyy tissit.
Last edited by Bill Haverchuck (03.01.2011 16:31)