You are not logged in.
Topikki samalla kevyempään?
Entäs post-punkit? Jos mä tekisin Minutemenistä ketjun, niin kyllä mää sen kevyempään laittasin, vaikka sen punkkiuden tunnustankin. On se kuitenkin aika kaukana siitä, mitä ihmiset normaalisti punkilla käsittää.
Entäs post-punkit? Jos mä tekisin Minutemenistä ketjun, niin kyllä mää sen kevyempään laittasin, vaikka sen punkkiuden tunnustankin. On se kuitenkin aika kaukana siitä, mitä ihmiset normaalisti punkilla käsittää.
Täs ois taas ollu hyvä alku sellaselle sekoilulle, mitä joskus käytiin Dead Kennedysin HC-statuksesta. Alottasko joku?
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
Missä se Replacements taas olikaan?
Älä päästä painiks sitä
Junkieman wrote:Entäs post-punkit? Jos mä tekisin Minutemenistä ketjun, niin kyllä mää sen kevyempään laittasin, vaikka sen punkkiuden tunnustankin. On se kuitenkin aika kaukana siitä, mitä ihmiset normaalisti punkilla käsittää.
Täs ois taas ollu hyvä alku sellaselle sekoilulle, mitä joskus käytiin Dead Kennedysin HC-statuksesta. Alottasko joku?
Ehkä paras väittely ikinä
ATP:ssa muuten luvassa tämmöistä:
Mike Watt & George Hurley perform the songs of the Minutemen
Voi nyvvittu
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Dokkareista paras.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Oikein hyvä
bzort glorf bööth
Kiitos, tiedän mitä teen huomenna. Yritin metsästää tuota DVD:llä itselleni joululahjaksi näin jokusen vuoden myöhässä, mut eipä enää natsannu.
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
tänään olis ollu d. boonin synttärit
No ilmankos täs onkin ollu tiukka Double Nickels -kiima päällä. Päästiin fassun kans jopa irkissä yksmielisyyteen sen parhaasta puoliskosta.
Älä päästä painiks sitä
ja mikäs se on?
Paljasta ensin oma näkökulmas
Älä päästä painiks sitä
oon niin tottunu cd-versioon että pitäis tsekata ensin kuinka ne menee (toki vinyylikin löytyy).
No helv... kakkospuoli. Popin kuninkaasta history lessoniin.
Älä päästä painiks sitä
jees no biisilistaa kattellessa veikkaan että sama, onhan se aika juhlaa kyl. history lesson taitaa olla suosikkibiisi koko levyltä, toisaalta jokaiselta puoliskolta löytyy klassikoita.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
DEADLINE: All files to wcraghead@gmail.com by JULY 5, 2014
Mikä paras levy giggelsin lisäksi?
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Mikä paras levy giggelsin lisäksi?
project: mersh
Sen kummemmin miettimättä koska teki mieli:
The Punch Line 4/5
-hyvä napakka kokonaisuus, mut ei kaikilta osin kuiteskaan ihan niin ikimuistoinen ku jotkut myöhemmät
Buzz of Howl 3/5
-epätasanen, mut niin kai oli tarkotuskin. Vitun hyvä silti.
What Makes a Man Start Fires 5/5
-heikkoi kohtii? Ei oo. Oliskohan tää yhtenäisin kokonaisuus näiltä.
Double Nikkeli 5/5
-sama
Project: Mersh 4/5
-King of the Hill on bändin paras biisi
3-Way Tie (for last) 4/5
-onko tää vähän aliarvostettu? Musta mahtava levy.
Ballot Result 3/5
-kuriositeettei ja muuta kivaa, harvoin tulee kuunneltua.
Politics of Time 3/5
-pikkasen haastavia ne paskasoundiset jutut, mut ne varsinaiset studiobiisit on mahtavia.
eiks kukaan oo maininnu että mike watt & the missingmen soittaa suomessa toukokuussa jonkun tsekkibändin kanssa, elikkäs:
MIKE WATT & THE MISSINGMEN (USA)
UZ JSME DOMA (CZE)to 14.5.2015 Klubi, Turku (15/12 e)
pe 15.5.2015 Klubi, Tampere (16/14 e)
la 16.5.2015 Bar Loose, Helsinki (16/14 e)Liput ennakkomyynnissä Tiketissä alkaen ke 18.3.2015
mitähän matskua noi soittaa, en oo seurannu viime vuosien meininkejä.
raporttia wattin tampereen keikalta? itsehän joudun jättämään tämän väliin koska flunssa
eiks kukaan oo maininnu että mike watt & the missingmen soittaa suomessa toukokuussa jonkun tsekkibändin kanssa, elikkäs:
MIKE WATT & THE MISSINGMEN (USA)
UZ JSME DOMA (CZE)to 14.5.2015 Klubi, Turku (15/12 e)
pe 15.5.2015 Klubi, Tampere (16/14 e)
la 16.5.2015 Bar Loose, Helsinki (16/14 e)Liput ennakkomyynnissä Tiketissä alkaen ke 18.3.2015
mitähän matskua noi soittaa, en oo seurannu viime vuosien meininkejä.
eli ilmeisesti soittavat hyphenated-man levyn läpi ja sit jotain minutemenii päälle. kyllähän tää kiinnostais.
kiertuepäiväkirjaa tuolla http://www.mikewatt.com/hoot_3rd+30oper … diary.html
a young man gives me an album he's on he says was influenced by "double nickels on the dime" - his band's called sur-rur,
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?