You are not logged in.
ydinaukio wrote:wiren lista:
41 oOoOO: oOoOOMä en vaan voi olla repeämättä joka kerta kun luen tän nimen ja muistan mitä "genreä" tää edustaa.
Kai mä tuonkin oon "kuullut" + sitten 7 muuta tuolta listalta. Niistä tosin ei ole kuin pari sellaista jota voisin omalle listalle kelpuuttaa. Muuten tuolla listalla tuntuisi taas pärjäävän se tyypillinen niksuttelu ja naksuttelu mille Wire perinteisesti on lääpällään. Numero ygösen voisin kyllä tarkistaa.
Sain vihdoin kuunneltua tuota Actressia ja jumalauta miten tyhjänpäiväistä skeidaa. Oon ollu joo aika kauan pihalla konejutuista mut tää on suorastaan koomisen huonoa. Mut ehkä tää onkin huumorilevy.
Sent from my iPhone 16
emmäkää sitä jaksanu, ja se oneothrix point neveri oli tosi ankeen tylsää kamaa. en vaan osaa. wiren listalta spot checkaamistani jutuista hype williams oli kovin, ei ollu sellasta äänen perässä juoksemista vaan siinä oli ihan mielenkiintosia juttujakin!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Tää on ollut outo vuosi... Olin kuvitellut jo pitkään, että mun Springsteen-, Petty- ja Mellencamp-diggailut jäi pitkälle 80-luvun puolelle, mutta nään kaikki papparaiset ovatkin yllättäen vahvoja ehdokkaita tän vuoden top10-levylistalle. Olisin jopa valmis väittämään, että Brucen The Promise on kaikkein paras!
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Voidaanko Promisea kuitenkaan laskea tähän mukaan, kun biisit on tehty ties milloin?
Last edited by tapna (26.12.2010 17:55)
Voidaanko Promisea kuitenkaan laskea tähän mukaan, kun biisit on tehty ties milloin?
Mutta ne on julkaistu ekaa kertaa vasta tänä vuonna. Onhan tommosia uusia levyjä paljon, joiden biisit on äänitetty aikaisemmin kuin julkaisuvuonna...
Onhan monien uutuuslevyjen biisitkin tehty ja nauhotettu ties millon. Tosin sitte jos on kokoelmalevy, nii en tiedä pitäskö laskee kisaan, mutta jos on sillee "uus" levy, niin sit joo. Iha sama, hail Hitler
Saisko saman vielä kerran?
Entä saankohan laittaa Promisen listalleni, vaikkei tuota ole itselläni ja olen ehtinyt kuunnella iskän levyn vasta kerran?
Entä saankohan laittaa Promisen listalleni, vaikkei tuota ole itselläni ja olen ehtinyt kuunnella iskän levyn vasta kerran?
työnnä sormi tapakuolees ja kysy sitte uudestaa
Sain vihdoin kuunneltua tuota Actressia ja jumalauta miten tyhjänpäiväistä skeidaa. Oon ollu joo aika kauan pihalla konejutuista mut tää on suorastaan koomisen huonoa. Mut ehkä tää onkin huumorilevy.
No höpöhöpö. Aika harvassa ne "konemusa"-levyt on mistä olen viime aikoina jaksanut innostua mutta tuosta nyt sentään. Ihan parasta epä-älyllistä autismijumitusta. Ei mitenkään maailmoja mullistavaa ja siinä levyllä on heikotkin hetkensä mutta ihan selvästi edukseen erottuvaa kamaa. Ei tuollaista mitenkään liikaa julkaista.
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Actress kuulostaa steriililtä, eikä siten sisällä mitään mitä haen musiikilta.
Hmm, taisin kuulla tänään Radio Helsingiltä tuota Kanye Westiä ja sehän oli tosi huono!
mummeli wrote:Hmm, taisin kuulla tänään Radio Helsingiltä tuota Kanye Westiä ja sehän oli tosi huono!
mummeli wrote:Hmm, taisin kuulla tänään Radio Helsingiltä tuota Kanye Westiä ja sehän oli tosi huono!
Ei oo kyl munkaan kupponen teetä...
suavester wrote:mummeli wrote:Hmm, taisin kuulla tänään Radio Helsingiltä tuota Kanye Westiä ja sehän oli tosi huono!
Ei oo kyl munkaan kupponen teetä...
Radio Helsingin valitsemat vuoden kymmenen parasta levyä:
1. Arcade Firen: The Suburbs
2. Villa Nah: Origin
3. Paleface: Helsinki: Shangri-La
4. The National: High Violet
5. Yona: Pilvet liikkuu, Minä En
6. Uusi Fantasia: Heimo
7. Jo Stance: Jo Stance
8. Teenage Fanclub: Shadows
9. Ruudolf: Asfalttisoturin Viimeinen Hidas
10. Band of Horses: Infinite Arms
Radio Helsingin valitsemat vuoden kymmenen parasta levyä:
1. Arcade Firen: The Suburbs
2. Villa Nah: Origin
3. Paleface: Helsinki: Shangri-La
4. The National: High Violet
5. Yona: Pilvet liikkuu, Minä En
6. Uusi Fantasia: Heimo
7. Jo Stance: Jo Stance
8. Teenage Fanclub: Shadows
9. Ruudolf: Asfalttisoturin Viimeinen Hidas
10. Band of Horses: Infinite Arms
Kymmenen levyä täyttä paskaa
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Resident Advisor
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Boomkat koonnut erinäisiä listoja taas:
Vuoden nuori muotoilija.
Olipa kiva että joku sanoi saman mun puolesta.
Olipa kiva että joku sanoi saman mun puolesta.
jep! toi tyyppi on NIIIIIN oikeessa! sen takia mä ainakin tein vaan TOP 8!
..no ei vaan. oikeasti en jaksanu lukee edes noita kaikkia häiskän kymmentä pointtia - viidennessä kohdassa alko ihan liikaa ihmetyttää että mistä kaikesta sitä voikaan tehdä itelleen ongelman & onko tää tyyppi nyt ihan tosissaan mukamas..?
They paid to see the Who
But actually they paid to die
qdes wrote:Olipa kiva että joku sanoi saman mun puolesta.
..no ei vaan. oikeasti en jaksanu lukee edes noita kaikkia häiskän kymmentä pointtia - viidennessä kohdassa alko ihan liikaa ihmetyttää että mistä kaikesta sitä voikaan tehdä itelleen ongelman & onko tää tyyppi nyt ihan tosissaan mukamas..?
jotkut ihmiset on vaan niin elämäänsä ja itteensä kyllästyneitä, että haluaa pilata muiden ihmisten aidon ilon ja jaksavat valittaa ihan kaikesta.
salmisen simon toppatakki wrote:qdes wrote:Olipa kiva että joku sanoi saman mun puolesta.
jotkut ihmiset on vaan niin elämäänsä ja itteensä kyllästyneitä, että haluaa pilata muiden ihmisten aidon ilon ja jaksavat valittaa ihan kaikesta.
AHAHHAHAHAHAHAA!!! just just, no en tiedä tuosta mut hämmentää kyl pahasti tuon bloggaajan vakavahenkinen kannanotto tälläseen saatanan tärkeeseen asiaan... "tommoset listat on aika tyhmiä ja tarpeettomia", ööö no shit sherlock?
They paid to see the Who
But actually they paid to die
tämmönen se taitaa sit olla tän vuoden top 10
1. Ville Leinonen - Majakanvartijan uni
2. Circle - Rautatie
3. J. Tolvi Semiband - Oleilua
4. Kemialliset ystävät - Ullakkopalo
5. Pekko Käppi - Vuonna '86
6. Jaakko Laitinen & Väärä raha
7. Joanna Newsom - Have One On Me
8. Pharaoh Overlord - Siluurikaudella
9. Bonnie 'Prince' Billy & The Cairo Gang - The Wonder Show of the World
10. HDML - Singing of Faces
Kuutta ekaa ei kauheasti tarvinnut miettiä, sen jälkeen oli vaikeampaa. Eniten hiertää tossa ehkä Wonder Show, en oikein tiiä kuuluisko se sit loppujen lopuksi kumminkaan tähän listalle koska en siitä noin kokonaisuutena tykkää niin paljon kuin tietyistä biiseistä sillä, mut ei kai se niin huono valinta kumminkaan ole.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
emmäkää sitä jaksanu, ja se oneothrix point neveri oli tosi ankeen tylsää kamaa. en vaan osaa. wiren listalta spot checkaamistani jutuista hype williams oli kovin, ei ollu sellasta äänen perässä juoksemista vaan siinä oli ihan mielenkiintosia juttujakin!
Hype Williams oli muute kovaa, kiitos tästä! Miks vitussa en ollu keikalla
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
tämmönen se taitaa sit olla tän vuoden top 10
spämmitkö listas tonne äänestysketjuun jonka tein.
Niin ja jos joku kertoo lyhykäisyydessään mitkä levyt kelpaa tonne äänestykseen niin voin editoida ne ohjeisiin.