You are not logged in.
Skivsamling.nu/Recordcollection.net has a new webmaster, for unfortunate reasons. The site will be rewritten and relaunched early 2007. All old record collections will still be available. Best regards and see you in double-o seven.
nuuuuuh
[quote:2f6ca52a0c="skivsamling"]Skivsamling.nu/Recordcollection.net has a new webmaster, for unfortunate reasons. The site will be rewritten and relaunched early 2007. All old record collections will still be available. Best regards and see you in double-o seven.
nuuuuuh[/quote:2f6ca52a0c]
JEEEEEEEEEEEEEEE! Mutta kysymys kuuluukin, että voinko elää vielä muutaman kuukauden ilman levylistaa?
[quote:591be489cb="stratum"][quote:591be489cb="skivsamling"]Skivsamling.nu/Recordcollection.net has a new webmaster, for unfortunate reasons. The site will be rewritten and relaunched early 2007. All old record collections will still be available. Best regards and see you in double-o seven.
nuuuuuh[/quote:591be489cb]
JEEEEEEEEEEEEEEE! Mutta kysymys kuuluukin, että voinko elää vielä muutaman kuukauden ilman levylistaa?[/quote:591be489cb]
Olisikohan tuo pop.nu sitten hyvä? Kun vähän sitä olen katsellut niin vaikuttaa jotenkin tyhmältä, mutta tarkemminpa en ole perehtynyt.
Olisikohan tuo pop.nu sitten hyvä? Kun vähän sitä olen katsellut niin vaikuttaa jotenkin tyhmältä, mutta tarkemminpa en ole perehtynyt.
Se on ihan tyhmä. Liikaa bugeja ja muutenkin liikaa kaikkea. En tykkää.
Joo mulla on pop.nu-lista ja kyllä se on ihan suht hyvin toiminut. Mutta jos nyt pitäisi aloittaa alusta, en välttämättä listaisi sinne. Kaikkein mieluiten tekisin itse jonkun simppelin listan, jos olisi kotisivu, aikaa, osaamista jne.
Hai!
Vastikään tajusin tällaisen foorumin olemassaolon, mutta täällä ei taida olla mitään "uusi tyyppi esittäytyy" -osiota, joten vastataanpa heti tähän tärkeimpään topikkiin. Eli levyjä on luultavasti tuo 800-1000, joista pitkäsoittojen osuus about 9/10 ja winylssin joku 1/3. Ikää on 24 vuotta. Kengännumero on passelisti 43.
Kirjoittelen vaihtelevalla menestyksellä tonne... http://www.noise.fi/tekijat/?id=63
... ja soitan noita 800-1000:tta levyä tuolla: http://radio.noise.fi/ohjelmat/?id=9
Levylistoja en harrasta, mutta kovalevyltä kuunneltua: http://www.last.fm/user/risto_m/
Lisäksi: Muutin justiinsa Turkuun enkä tunne ketään, joten tervehdys vaan kaikille natiiveille.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
JEEEEEEEEEEEEEEE! Mutta kysymys kuuluukin, että voinko elää vielä muutaman kuukauden ilman levylistaa?
Pari tähän päälle ei tee enää mitään. Sit kun muistais, että mitä on tullut hankittua tässä aikojen saatossa...
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:9a46876f06="leposi"]JEEEEEEEEEEEEEEE! Mutta kysymys kuuluukin, että voinko elää vielä muutaman kuukauden ilman levylistaa?
Pari tähän päälle ei tee enää mitään. Sit kun muistais, että mitä on tullut hankittua tässä aikojen saatossa...[/quote:9a46876f06]
Onneksi mulla on kaikki viimeksi ostetut ja kuunnellut lattialla
Siitä on helppo napata ne tuoreet, joita on kyllä ihan tolkuttomasti. Huomaa heti, että koska palkka rupes juoksee.
Lisäksi: Muutin justiinsa Turkuun enkä tunne ketään, joten tervehdys vaan kaikille natiiveille.
Joo, pakko kai se on kohta muuttaa takas pois täältä, kun kohta täällä on liikaa turkulaisia. eiq räG? Tervehdys vaan!
Tonni meni rikki täs viime viikolla.
Älä päästä painiks sitä
Mulla meni jo pari kolme kuukautta sitten. Osta multa noi lintumiehen sinkut, niin pääset hetkellisesti ohi
Paljon ne oli? yks maksamaton tuoppi?
Älä päästä painiks sitä
Mulla on vanhat levyt vinyyleinä (yleensä en vaihda niitä cd:ksi paria poikkeusta lukuunottamatta). Niitä on jotain tuhatkunta. Cd:tä on ehkä vähän enemmän. Molempia kertyy koko ajan (ostan divareistä enemmän vinyylietä kuin cd:tä), mutta cd:tä enemmän, ihan sivuharrastuksen vuoksi. En yleensä pidä hyllyssä sellaista, jota en kuuntele, joten aika vähän levyjä on siihen nähden mitä voisi olla. Rahapulassa on tullut myös myytyä aika paljon levyjä pois. Noihin sisältyy kylläkin myös puolison levyt.
Avaan sepalukseni ja kaivan esiin
vinyyliä 12 metriä (+reilu 2m klasareita)
cditä 18 metriä
boxeja 4,5 metriä
seiskoja pari metriä
kassuja (semmosia oikeita) 4 metriä
sekalaista promocdtä/cdärriä ja kakkaa muuttolaatikollinen.
pitempi kikkeli ku sinivalaalla siis.
150kg penkki, my ass. Aletaanko väittelemään?
Taitaa mennä vielä lähes pari vuotta ennen kun tonni paukkuu, ellei nyt sitten ala ostelee jotain euron ulvis-vinyyleitä kirppareilta.
[quote:f59f5ea2ca="Tero Skeleton"]Avaan sepalukseni ja kaivan esiin
vinyyliä 12 metriä (+reilu 2m klasareita)
cditä 18 metriä
boxeja 4,5 metriä
seiskoja pari metriä
kassuja (semmosia oikeita) 4 metriä
sekalaista promocdtä/cdärriä ja kakkaa muuttolaatikollinen.
pitempi kikkeli ku sinivalaalla siis.
[/quote:f59f5ea2ca]
Aika kohtuu määrä kuunneltavaa. Meikäläistä voisi kyllä ehkä ahdistaa jos alkaisi miettiä, että ei ehtisi kaikkia loppuikänsä aikana kuunnella jos tänään aloittaisi aakkosjärjestyskuuntelun.
Multa löytyy tällä hetkellä 804 cd-levyä ja kaksi vinyyliä (Paskan "Buy Play Throw Away" ja Viikatteen "Iltatähden rusko"). Kun tuolla levyhyllykeskustelussa avauduin hiukan levylistastani niin jatkettakoon täällä sen verran että listattuna on lisäksi (mm.) se, kuinka monta levyä on minäkin vuonna tullut ostettua:
2000 - 84 kpl
2001 - 154 kpl
2002 - 125 kpl
2003 - 94 kpl
2004 - 128 kpl
2005 - 126 kpl
2006 - 93 kpl toistaiseksi
Helpottavinta onkin just se kun ylittyy sellainen järjellinen kuunneltavissa ja hallittavissa oleva määrä, sen jälkeen voikin huoletta vaan hamstrata lisää ja lisää ja lisää. Just kannoin jonkun 100 LPtä ovesta sisään.
jonakin päivänä:
i'm on my way.
150kg penkki, my ass. Aletaanko väittelemään?
Tänään meni 700 rikki.
jäikö yhtään ehjäksi?
460kpl taitaa tällä hetkellä olla.
ja taso on aika hirmuinen, saanut kaiken paskan kaupiteltua veks
ja kun suomi pelaa lätkää
se iskee joka jätkään
kaljaa koneeseen ja ukkometsoon
Oisko noita joku kolme ja puoli sataa, ehkä vähän enemmän.
Eipä tuu enää levyjä juuri osteltua, paitsi jkl:n ym. reissuilla.
Oon kans harkinnu myyväni jotai hyllystä mut ei o jaksanu ryhtyä tuumasta toimeen.
Kai niitä jotain 2100 on jos promot laskee mukaan. Paskat on kaupattu päältä aika aktiivisesti.
[quote:6120e610f5="shanks"]Oon kans harkinnu myyväni jotai hyllystä mut ei o jaksanu ryhtyä tuumasta toimeen.
smaa + kaapista & kellarista[/quote:6120e610f5]
Joo, mutta vaan hyllystä ja kaapista. Ei vaan jaksa säätää, ei noista kuitenkaan mitään saisi.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Ei vaan jaksa säätää, ei noista kuitenkaan mitään saisi.
Ei kun foorumille myynti-ilmoitusta, ainakin itselläni kävi kauppa viimeksi yllättävänkin hyvin.
[quote:6c56035bf1="kantripoju"]460kpl taitaa tällä hetkellä olla.
ja taso on aika hirmuinen, saanut kaiken paskan kaupiteltua veks[/quote:6c56035bf1]
Paljonkohan mahtaisi oma saldo olla tuollaisen operaation jälkeen? Vopite olla että putoaisi jopa alle kahdentonnin...
[quote:d61741f5ab="lintumies"][quote:d61741f5ab="shanks"]Oon kans harkinnu myyväni jotai hyllystä mut ei o jaksanu ryhtyä tuumasta toimeen.
smaa + kaapista & kellarista[/quote:d61741f5ab]ei noista kuitenkaan mitään saisi.[/quote:d61741f5ab]
Jpp, siksi heivasin läjän levyjä käytävään joskus vuosi sitten.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:4f53611502="noiseidea"][quote:4f53611502="lintumies"][quote:4f53611502="shanks"]Oon kans harkinnu myyväni jotai hyllystä mut ei o jaksanu ryhtyä tuumasta toimeen.
smaa + kaapista & kellarista[/quote:4f53611502]ei noista kuitenkaan mitään saisi.[/quote:4f53611502]
Jpp, siksi heivasin läjän levyjä käytävään joskus vuosi sitten.[/quote:4f53611502]
ts. en vaan jaksanut roudata divariin.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu