You are not logged in.
ei tainnu olla topikkia?
on kyllä hieno bändi. kaikkia levyjä en ole kuullut, mutta hotel calfornian jälkeisiä tuskin kannattaa edes yrittää? desperado on mestariteos, 70-luvun parhaimpia amerikkalaisia levyjä. debyyttikin on erinomainen, mut sit meininki vähän lässähtää on the borderilla. sitten one of these nightsin avaus/nimibiisi vetää kyllä maton alta suorastaan syntisellä groovellaan mut loppulevy ei tainnut niin kova olla. hotel california on kaikkien aikojen parhaimpia biisejä. se sovitushan on ihan älytön; koko ajan joku 6 kitaraa vetää eri juttuja ja kitarasoolo(t) kuuluu kyl myös kaikkien aikojen kovimpien joukkoon. kuriositeettina mainittakoon et tuo oli eka juttu minkä opettelin musaopistossa
nyt soi don henleyn building the perfect beast, ja kuningasbiisi boys of summerin jälkeen homma on kyllä kulahtanut sinänsä miellyttäväksi mutta melko turhanpäiväiseksi popiksi.
mut jatketaas harjoituksia
Joskus nuorna miesnä (=alle parikymppisenä) Kotkia tuli kuunneltua aika paljonkin, mutta enpä oikein enää kykene. Tosin, viime kesänä ympäri New Yorkin osavaltiota autoillessa tuli radiosta muutamaankin kertaan On The Border-levyn avausbiisi Already Gone, joka kuulosti n 25 vuoden tauon jälkeen ihan vitun kovalta. Melkein tuli fiilis, että täytyy hankkia levyä taas kuulolle, mutta enpä tiiä...
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Hotel California on niitä levyjä, joita olen joutunut hankkimaan useampaan kertaa kun tuli joskus tyhmyyksissä myytyä pois. Näin muuten Montevideossa Hotel California-nimisen hotellin, joka näytti juuri siltä kun olin sen aina kuvitellutkin näyttävän
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
kai alxitylle nuo 2 ekaa on kuitenkin tuttuja?
kai alxitylle nuo 2 ekaa on kuitenkin tuttuja?
Olen minä kai ne joskus kuullut. Hittibiisit on ainakin tullut kuultua erinäisillä kokoelmilla, mutta onhan siitä jo sen verran aikaa, että vois vaikka hankkia jostain levyt kuulolle.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Lainasin kirjastosta Selected Works 1972-1999-4cd:n boksin, ja myöntää täytyy, että onhan tässä sittenkin vielä hetkensä. Vetoaa näköjään edelleen vähän samalla tavalla kuin noi muutkin AOR-jutut...
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Wow, What an Outstanding post. I found this too much informatics. It is what I was seeking for. I would like to recommend you that please keep sharing such type of info.If possible, Thanks. https://royalcbd.com/product/cbd-salve/
Wow, What an Outstanding post. I found this too much informatics. It is what I was seeking for. I would like to recommend you that please keep sharing such type of info.If possible, Thanks. https://royalcbd.com/product/cbd-salve/
no prob but if you mean that comic strip i ripped it from pif
the eagles have landed.
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox