#61 02.10.2006 23:52

stratum
not tupi
From: Helsinki
Registered: 20.06.2005
Website

Re: Manic Street Preachers

Alxity wrote:

Aika kattavan oloinen paketti. Vois vaikka hankkia.

Joutuu kyllä harkitsemaan. EMG on kuitenkin ainoa Manics-levy jota jaksaa edes joskus kuunnella. Holy Bibleäkään ei vaan pysty.

#62 03.10.2006 00:02

turston
turska the wonder, tuohtunut vegaani
From: jojo
Registered: 13.06.2005

Tuo on kyllä pakko hankkia, mielestäni mielenkiintoisempi paketti kuin biblen spesu. Vieläkös se ois muuten stratumilla myynnissä? Evything Must Go:sta olen taas alkanut pitää parin vuoden "inhoamisen" jälkeen.

ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!

#63 03.10.2006 00:05

stratum
not tupi
Website

turston wrote:

Tuo on kyllä pakko hankkia, mielestäni mielenkiintoisempi paketti kuin biblen spesu. Vieläkös se ois muuten stratumilla myynnissä?

Mjaa, ehkä pidän sen sittenkin itselläni, vaikka en ole tainnut kuunnella yhtään, dvd:n katselin. On siinä kuitenkin se jenkkiversio "virallisena".

#64 03.10.2006 09:28

lintumies
Member
From: Tampere
Registered: 14.06.2005
Website

Alxity wrote:

Nickyn soololevy sai muuten Rumbassa yllättävänkin suopeat arvostelut. Neljä tähteä ja levyllä kerrottiin olevan vaikutteita mm. JAMCilta ja Hüsker Dülta. Arvostelussa annettiin myös ymmärtää että arvostelija oli odottanut paskaa eli pakkohan tuo levy nyt vähintäänkin on suolestaa jos ei muuta.

Tuo kiinnostaisi kyllä kuulla, jossain arvostelussa (olisiko ollut sama) mainittiin jopa The Fall.

#65 05.10.2006 14:11

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
Registered: 27.06.2005

lintumies wrote:

[quote:a00f3f88c3="Alxity"]Nickyn soololevy sai muuten Rumbassa yllättävänkin suopeat arvostelut. Neljä tähteä ja levyllä kerrottiin olevan vaikutteita mm. JAMCilta ja Hüsker Dülta. Arvostelussa annettiin myös ymmärtää että arvostelija oli odottanut paskaa eli pakkohan tuo levy nyt vähintäänkin on suolestaa jos ei muuta.[/quote:a00f3f88c3]
Tuo kiinnostaisi kyllä kuulla, jossain arvostelussa (olisiko ollut sama) mainittiin jopa The Fall.

Ekan kuuntelun jälkeen täytyy sanoa ettei tuo nyt kovinkaan kummoinen ollut. Eniten varmaankin häiritsee Nickyn laulu, joka ei teknisesti ole niitä maailman parhaita ja jossa vielä enemmän häiritsee sellainen "en oikeastaan edes yritä" fiilis...
Biisit olivat yllättävän hyviä, mutta yhtymäkohtia Hüsken Dühun tai Falliin en löytänyt juurikaan. Enpä tosin ole noiden bändien uraan mitenkään kaikenkattavasti tutustunutkaan. Yksi biisi kuulosti vähän Jesus and the Mary Chainilta. Ei niin huono kun olisi voinut olla, mutta ehkä hieman liian optimistisen kuvan Rumban arvostelu antoi. Ei kannata ostaa ainakaan kuulematta etukäteen.

<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

#66 12.12.2006 02:04

turston

uutta mäniksiä:

http://enola.spinspinsugar.net/xfm/

Ainakin tuo I'm Just a Patsy kuulosti aika hyvältä heti.

#67 13.12.2006 01:02

Alxity

turston wrote:

Ainakin tuo I'm Just a Patsy kuulosti aika hyvältä heti.

Niinpäs kuulostaakin! Enpä olisi uskonut. Tai no miksei, mutta enhän minä edes ollut tiennyt että ne taas keikkailee. Toivottavasti jatkavat samalla linjalla mahdollisen levyn kanssa kuin tuolla keikalla. Oli nimittäin aika energisen oloista meininkiä ja hyvä niin.

EDIT: tämä on varmasti sellainen bändi, mitä en koskaan lopeta kuuntelemasta. Voi mennä puolikin vuotta etten kuuntele biisiäkään ja sitten tulee joku Motorcycle Emptiness ja muistuttaa olevansa taas maailman paras biisi.

<@DBGene> senkin karkki

#68 13.12.2006 12:47

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006

Sen kummemmin tarkentamatta totean, että MSP vaikutti ysärin alussa sen sortin poseeraukselta ilman tarpeeksi hyviä biisejä tai todellista rankkuutta (punk?), että lähinnä naurettiin. Holy Pipola taas kuulosti lähinnä puuduttavalta muka-vihaiselta ei-biisilevyltä, että ei vaan jaksanut ymmärtää kehuja.

Meni vuos pari, ja sitten tuli töllöstä "A Design for Lifen" video, ja olin että mitäs helvettiä, mitä on tapahtunut??? Komea biisi edelleen, mutta EMG levy jätti sittenkin kokonaisuutena vähän kylmäksi. Vaan sitten tuli TMTNTMY levy, ja siinähän tuntui ainakin puolet biiseistä olevan aivan saamarin komeita. Onhan ne nyt jo pikkasen kuluneet, mutta oikeassa mielentilassa kolisevat edelleen. Hienosti tuotettujakin vielä. Tässä välissä näin vielä töllöstä liven, ja olin suht innoissani.

Seuraava levy ei sitten taas iskenytkään niin kovaa, ja homma on jäänyt.

Bändissä kiehtoi myös tietty se sen yhen kaverin katoamistapaus ja se, että se basisti teki sanoituksia, vaikka musa olikin sen Bradleyn.

'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

#69 13.12.2006 17:40

DirtyBlueGene
the bot with everything
From: Cop / Midsummer Village
Registered: 12.06.2005
Website

Jean-Babtiste wrote:

Vaan sitten tuli TMTNTMY levy, ja siinähän tuntui ainakin puolet biiseistä olevan aivan saamarin komeita.

Tuo soi äsken 2nd hand Swampissa, mutta taisin ehtiä kuulla just sen huonomman puoliskon -spåm.

This must be what jail / I will scratch

#70 13.12.2006 20:00

public
Member
Registered: 18.06.2005

EMG on mainettaan huonompi.

#71 13.12.2006 20:51

Alxity

Know Your Enemy on mainettaan paljon parempi. Oikeastaan voisin jopa sanoa sen olevan paras MSP-levy. En kuitenkaan taida ihan niin pitkälle vielä olla valmis menemään.

<@DBGene> senkin karkki

#72 14.12.2006 10:04

lintumies
Member
Registered: 14.06.2005
Website

DirtyBlueGene wrote:

[quote:53699ee478="Jean-Babtiste"]Vaan sitten tuli TMTNTMY levy, ja siinähän tuntui ainakin puolet biiseistä olevan aivan saamarin komeita.[/quote:53699ee478]

Tuo soi äsken 2nd hand Swampissa, mutta taisin ehtiä kuulla just sen huonomman puoliskon -spåm.

Smaa, vaikka ihan peeällältähän tuo kuulosti vuosien jälkeen.
...ja täytyy tunnustaa, että siellä kaupassa ajattelin kyllä levyn olevan Everything Must Go. icon_redface

#73 14.12.2006 10:17

Katkennut petsari
Member
From: Killerjärvi
Registered: 23.06.2006
Website

Siihen aikaan kun "Motorcycle Emptiness" oli MTV:n voimasoitossa, oli lähikaupoissakin myynnissä Prippsin keskiolutta. Lämmöllä muistelen näitä.

- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.

#74 14.12.2006 10:25

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Website

Katkennut petsari wrote:

Siihen aikaan kun "Motorcycle Emptiness" oli MTV:n voimasoitossa, oli lähikaupoissakin myynnissä Prippsin keskiolutta. Lämmöllä muistelen näitä.

mielenkiintoista... motorcycle emptiness toki hieno biisi, samoin myöhempi a design for life, muuten on yhtye melko kylmäksi jättänyt. bradfieldin  äänestä olen tykännyt yhtä paljon kuin ruåtsalaisesta oluesta.

Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

#75 20.12.2006 18:11

Alxity

Kuuntelin sitten läpi koko sen turskan linkittämän keikan ja taas kerran tuli se sama asia mieleen, eli miksei ne vois hankkia jostain kakkoskitaristia ja jättää Naysmithille vaan niiden kohtien soittamisen, joissa oikeastikin on syntikkaa... Kuulostaa helvetin tyhmältä kun yritetään paikata komppikitaran puuttumista syntikalla.

Uudet biisit oli molemmat hyviä ja huomasin myös, että Lifebloodin b-puolista monet on ihan hyviä.

<@DBGene> senkin karkki

#76 10.01.2007 11:07

turston

[quote:03de996f41="Alxity"]Kuuntelin sitten läpi koko sen turskan linkittämän keikan ja taas kerran tuli se sama asia mieleen, eli miksei ne vois hankkia jostain kakkoskitaristia ja jättää Naysmithille vaan niiden kohtien soittamisen, joissa oikeastikin on syntikkaa... Kuulostaa helvetin tyhmältä kun yritetään paikata komppikitaran puuttumista syntikalla.

Uudet biisit oli molemmat hyviä ja huomasin myös, että Lifebloodin b-puolista monet on ihan hyviä.[/quote:03de996f41]

Lifeblood-kiertueellahan oli jossain vaiheessa mukana kakkoskitaristi.

Huhujen mukaan uusi Manics-levy ilmestyy alkukesästä ja on nimeltään Send Away the Tigers  peuk

#77 10.01.2007 12:55

stratum
not tupi
Website

shanks wrote:

Maksaakohan kukaan noista mun hyllyssä lojuvista sinkuista mitään.

Samaa olen miettinyt. Ainakin viimeksi kun joskus aika kauan aikaa sitten katselin niin ei noista Huuto.netissä saanut kuin muutaman hullun euron. Ainakin niistä, jotka olisin myynyt. Ihan kaikista sinkuista en sentään raaskisi luopua.

#78 10.01.2007 15:54

obi-wan
Member
Registered: 07.12.2005

shanks wrote:

Maksaakohan kukaan noista mun hyllyssä lojuvista sinkuista mitään.

kovastikkin riippuu hinnasta ja mitä sinkkuja sieltä löytyy

ei noin

#79 14.01.2007 22:18

jookcha
vieressä retkottava nainen
From: blaze mountain
Registered: 21.10.2005

Kuuntelin eilen piiitkästä aikaa Generation Terroristsia ja onhan se aika kökkö levy. Siinä on ihan liikaa biisejä ja niissä biiseissä on ihan liikaa sanoja ja kitarasooloja. Parhaat biisit on Motorcycle Emptiness ja Little Baby Nothing.

Sen näitten kokoelman vois kuitenkin ostaa. Harmi vaan ettei siinä oo Life Becoming a Landslidea joka on ihan tajuttoman kova biisi.

Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?

#80 14.01.2007 22:20

Alxity

jookcha wrote:

Sen näitten kokoelman vois kuitenkin ostaa. Harmi vaan ettei siinä oo Life Becoming a Landslidea joka on ihan tajuttoman kova biisi.

Puuttuuhan siitä aika monta muutakin hyvää biisiä... Gold Against The Soul olisi muuten melko umpipaska levy, ellei sillä olisi tuota Life Becoming a Landslidea.

<@DBGene> senkin karkki

#81 01.04.2007 21:55

Alxity

Uusin levy Send Away The Tigers on vuotanut nettiin puoliksi ja aika hyvältä se minusta kuulostaa. Enemmän rokkibiisejä kuin edellisellä ja yhdessä taisi turskaa lainailleen olla jopa Iron Maiden-riffi. Tuleva singel (?) Your Love Is Not Enough on muuten tehty Cardicansin Ninan kanssa ja se on aika lailla tarttuva biisi. Aluksi se tosin kuulosti aika yhdentekevältä renkutukselta, mutta olen alkanut tykätä. Ja Ninan laulu  sydan

<@DBGene> senkin karkki

#82 01.04.2007 22:24

Alxity

shanks wrote:

Jotenkin mua vituttaa miksei nääkin ole oikeasti hajonnu niin kuin uransa alkuvaiheilla lupasivat..

Olis jäänyt aika ankeaksi levytyshistoria jos oikeasti olisivat sen ekan levyn jälkeen hajonneet... Ainahan ne voivat jatkamistaan perustella sillä, että haluavat saada sen 30 miljoona (vai mitä nyt olikaan mitä halusivat myydä) rikki ennenkuin hajoavat. Voi kyllä vielä usempi vuosi siihen mennä kuvittelisin...

<@DBGene> senkin karkki

#83 01.04.2007 22:52

stratum
not tupi
Website

shanks wrote:

Jotenkin mua vituttaa miksei nääkin ole oikeasti hajonnu niin kuin uransa alkuvaiheilla lupasivat..

Sama. This Is My Truth olisi sopinut viimeiseksi levyksi aika hyvin.

#84 01.04.2007 23:11

public
Member
Registered: 18.06.2005

olisivat voineet lopettaa holy biblen jälkeen icon_neutral .|..

#85 01.04.2007 23:14

Alxity

Know Your Enemy on bändin paras levy-späm

<@DBGene> senkin karkki

#86 02.04.2007 13:11

looramerri
Guest

Lifeblood on hirmuisen aliarvostettu levy.

Uutta albumia kuulleet kollegat kuvaavat levyä pienoiseksi pettymykseksi, muttei millään tapaa paskaksi.

#87 04.04.2007 19:45

Alxity

looramerri wrote:

Lifeblood on hirmuisen aliarvostettu levy.

Minusta taas tuo Know Your Enemy on aliarvostettu. En kyllä tiedä oikein edes millaista arvostusta nuo kaksi viimeisintä nauttivat, mutta eivät varmaan kovinkaan suurta... Lifebloodiin vaan kyllästyi niin nopeasti.

<@DBGene> senkin karkki

#88 04.04.2007 21:51

looramerri
Guest

Mäniks on muuten mun lemppariyhtye maailmassa, vaikken kuuntele ikuna niiden levyi.

#89 05.04.2007 16:06

stratum
not tupi
Website

shanks wrote:

[quote:e24927b4e4="looramerri"]Mäniks on muuten mun lemppariyhtye maailmassa, vaikken kuuntele ikuna niiden levyi.[/quote:e24927b4e4]

Pilkkua aikasempaan sama jos elettäs viime vuosituhatta ja pilkun jälkeen myös sama kun eletään nykypäivää.

Pannan taas "sama".

#90 05.04.2007 16:07

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Website

looramerri wrote:

Mäniks on muuten mun lemppariyhtye maailmassa, vaikken kuuntele ikuna niiden levyi.

No ei kai ny kukaan Mäniks-fani niitä levyjä kuuntelisi. Muutenhan ne tajuaisi miten paskaa ne on...

Tero saatana, s'olet gay!

Board footer