You are not logged in.
Pages: 1
Emo-Ville
Ostan levyn tänään itselleni joululahjaksi. Riston kuuntelijoiden luulisi tykkäävän.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Koen itseni entiseksi Ristoa ihan mielellään keikalla kattoneeksi.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Tykkään. Suosikkibiisi tällä hetkellä on varmaan Juoksen niin kauan.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Minä ja Janne Ahonen
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Veikkaan, että Ville Leinosen kuuntelijoillekin tippuu.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Minä ja Janne Ahonen
en ehtiny
Ihan hyvää emoilua. Ois kyllä päässy paremmin oikeuksiinsa ilman tuota videota.
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Hieno artisti tämä!
organizing the boy scouts for murder is wrong
Niin ja levy vieläkin hankkimatta, mutta irtobiisit ja keikat olleet tosi jep!
organizing the boy scouts for murder is wrong
Minä ja Ville Oinonen
Varikset komentavat
Tykkään. Suosikkibiisi tällä hetkellä on varmaan Juoksen niin kauan.
*
Sama.
Levy on kyllä helposti parasta suomalaista vähän aikaan. Keikallakin vakuutti. Jännä nähdä mitä tästä kehkeytyy.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Hyvä on Ville Ahonen.
Mun tapauksessa noi myspacebiisit onnistui vaan kusemaan keikoilla syntyneen kiimakipinän sammuksiin.
Älä päästä painiks sitä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
huigin kuvalle
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
Joo, se yksi radiosta kuultu biisi on todella raivostuttava.
Last edited by ydinaukio (20.12.2010 13:56)
voi vitun tatu
jees, en nähny keikkaa kokonaan mut ihan jees, periaatteessa jos tekis päätöksen niin vois ostaa levyn ja vähän innostuakin, mutta enpä kuule tiijä jaksanko
en tiedä miks tästä tuli aavistuksen hipsterivibat, mutta paikoin kyllä ihan pätevää menoa, plussan puolelle jäi ja siinä yhdessä biisissä oli kiva teknojumitusloppu. vaikka kyllähän tää unohtui täysin siinä vaiheessa ku kaimansa nousi lavalle, siitä lisää täällä.
Joo, uus levy, ostin tänään. Onko joku kerenny kuuntelemaan? Itsellä tässä ensimmäinen pyöräytys menossa. Samalla linjalla mennään debyn kanssa, mut aika paljon puistattavampaa kamaa. Musta kansi on hieno:
Tässä yksi näyte:
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Pages: 1