You are not logged in.
Tuota Larssonin Tyttö joka leikki tulella.
Michael Lewis: Liar's Poker
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Self-Made Man
Älä päästä painiks sitä
Uudestaan.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
cerebus
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
No nyt alkoi Stieg Larsson-trilogian vika.
Lopussa menee vaan aikamoiseksi puuroksi ja oma luku-urakka hyytyi Going Homeen tai Form and Voidiin. Kai tuon voisi loppuun rykäistä jossain välissä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
barton_funk wrote:Lopussa menee vaan aikamoiseksi puuroksi ja oma luku-urakka hyytyi Going Homeen tai Form and Voidiin. Kai tuon voisi loppuun rykäistä jossain välissä.
Joo, mä en oo niitä vikoja koskaan saanut luettua. Mehustelen noi parhaat osat nyt uudestaan.
Lukaisin Barry Milesin William S. Burroughs-elämänkerran, olipas puiseva. Osaako joku suositella hyvää Burroughs-elämänkertaa? Mites toi sen pojan Cursed From Birth?
Lukaisin Barry Milesin William S. Burroughs-elämänkerran, olipas puiseva. Osaako joku suositella hyvää Burroughs-elämänkertaa? Mites toi sen pojan Cursed From Birth?
Cursed from Birth on aika karua luettavaa, suositeltava kyl, mut sehän on tosiaan juniorin elämäkerta, ei seniorin. Koottu sekalaisista tekstinpätkistä, kirjeistä, päiväkirjamerkinnöistä jne.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Joululomalla luin pitkästä aikaa fiktiota: Kurt Vonnegutin Teurastamo vitosen. Oli kyllä ihan silkkaa neroutta. Onneksi tuli opus vastaan alkuperäiskielellä, jotta siitä sai kaiken irti.
Tulin junalla Tampereelle. Samassa vaunussa istui nainen, jonka visa electron ei toiminut. Maksoin sen matkan. Päästiin sit asemalle, ja se kävi nostamassa käteistä ja maksoi mulle lipun hinnan. Sit se sanoi, että haluaa antaa mulle palkkion ystävällisyydestäni, ja kaivoi laukustaan esiin Elämän alkuperä -nimisen lehtisen, jossa jehovan todistajat kyseenalaistavat evoluutioteorian. Sitä luen nyt.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Tulin junalla Tampereelle. Samassa vaunussa istui nainen, jonka visa electron ei toiminut. Maksoin sen matkan. Päästiin sit asemalle, ja se kävi nostamassa käteistä ja maksoi mulle lipun hinnan. Sit se sanoi, että haluaa antaa mulle palkkion ystävällisyydestäni, ja kaivoi laukustaan esiin Elämän alkuperä -nimisen lehtisen, jossa jehovan todistajat kyseenalaistavat evoluutioteorian. Sitä luen nyt.
Eilen sain loppuun:
Ja joku kymmenen kirjaa taas kesken.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Ja joku kymmenen kirjaa taas kesken.
Sama. Nyt aktiivisimmin
G. H. von Wright: Elämäni niin kuin sen muistan
Alf Henriksson: Antiikin tarut ja myytit
Rossi: Modernin tieteen synty Euroopassa
Dawkins: The God Delusion
lukaisin yhdeltä istumalta tuomas kyrön mielensäpahoittajan. oli oikein hyvä ja hauska kaikesta huovismaisuudestaan huolimatta
Herman Melville-Taipii
Tää on todella mainio tositapahtumiin perustuva seikkailukirja, jossa Herman joutuu vangiksi ystävällisen kannibaaliheimon keskelle! Suositeltavaa kamaa koko Melvillen tuotanto.
nössö mutta sydämmestä juntti
Paolo Giordano: Alkulukujen yksinäisyys
Ei erityisen hyvä. Melko turhauttavaa kun kaikki mitä kirjan henkilöille tapahtuu on niin ihmeellistä ja merkitsevää että kameran suljinäänikin räjäyttää koko elämän ja "heidän yläpuolellaan leijui valtava puhumattomien asioiden kupla, josta molemmat yrittivät olla välittämättä tuijottamalla eteensä" -tyyppinen meininki puskee silmille jokaiselta sivulta.
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Samoilla kansilla vieläpä! Mut oikeesti vaan Uusi Testamentti työn alla.
*
Luin justiin loppuun. Alotin pari vuotta sitten, mutta jäi puoleen väliin.
*