You are not logged in.
Voisivat mun puolesta potkia paskaks kaikki noi helvetin mainostaulut. Huomasin tiistaina, että Hämeentien eteläpäähän on kans ilmestynyt tollasia saatanan mainoksia, jotka on sijoitettu melkein keskelle jalkakäytävää. Paljonkohan kaupunki kostuu näistä kulkuesteistä, joita on tullut viimeisen kahden vuoden aikana ympäri kaupunkia aivan tajuton määrä?
selviskö mitä ihmettä siinä lukee?
EDIT: siis tässä:
http://eva02.statkal.fi/plus/img/mega/2 … graffa.jpg
"Kuolema OYY homo loppu"
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Tätä lisää, Paskaa 24/7-tekijälle kulttuuripalkinto ja apuraha.
Last edited by Kenkä (04.11.2010 14:45)
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
psykokarkki wrote:selviskö mitä ihmettä siinä lukee?
EDIT: siis tässä:
http://eva02.statkal.fi/plus/img/mega/2 … graffa.jpg"Kuolema OYY homo loppu"
Mun mielestä viimeinen sana on LOBBA, sen jälkeen ilmeisesti tullut kiire.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
se on edelleen LARP
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Älä päästä painiks sitä
^^
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
^^
Sama
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Tänään matkustin H-junalla, jonka ulkoseinät oli ihan huolella spreijattu.
Kyllä se niin vain on, että kunnon humpansoittajalle mikään inhimillinen ei ole vierasta!
Sporan penkkiin oli joku raapustanut kuulakärkikynällä (jos muistan oikein):
NEVER TRUST A SMILEING CAT
Kyllä se niin vain on, että kunnon humpansoittajalle mikään inhimillinen ei ole vierasta!
Meen tässä joskus Padasjoelle tsekkaan yhen näyttelyn
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
taide kuuluu kaduille.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
lisätietoja tästä. oon tällä viikolla paikalla
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Pope wrote:Meen tässä joskus Padasjoelle tsekkaan yhen näyttelyn
huïg wrote:Pope wrote:Meen tässä joskus Padasjoelle tsekkaan yhen näyttelyn
Kannattaa kuitenkin uskaltaa klikata
Hyvää Pohdintaa Matti
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu