You are not logged in.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Vitun vokaalit
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
varsinkin o
"vitun" vokaalit = i ja u
fookin' hell
Ostin Hold Your Firen!
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
kammottavaa musiikkia. yritin kesällä kuunnella näiden tuotantoa ihan alusta asti, mut ei tullu mitään. joku 2012 on niin köpöä meininkiä ettei mitään rajaa
ydinaukio wrote:kammottavaa musiikkia. yritin kesällä kuunnella näiden tuotantoa ihan alusta asti, mut ei tullu mitään. joku 2012 on niin köpöä meininkiä ettei mitään rajaa
Ehdottoman sama
smaa. ihan hirveä bändi, oman aikansa dream theater. nää tyypit oli niitä jotka tappo progen.
Onpa kumma jos huikeet biisit ja tautisen munakas yhteensoitto ei kiinnosta.
En mäkään näiden jokaista biisiä tai levyä jaksa alkaa hehkuttamaaan, mutta transkendetteja hetkiä näille mahtuu uralle aika vitusti, ja siinä jää pillipiiparit kakkoseksi.
Ja meitsi on vasta alkanut löytämään tän bändin. Useimmat levykokonaisuudet on vielä kokematta, mutta aivan loistavia stygejä niille tuntuu mahtuvan.
Saa toki pistää suosituksia, oma mielipiteeni on muutaman huonon stygen muodostama joiden kuulemisesta lienee jo viisi vuotta.
Urho Ghettonen wrote:ydinaukio wrote:kammottavaa musiikkia. yritin kesällä kuunnella näiden tuotantoa ihan alusta asti, mut ei tullu mitään. joku 2012 on niin köpöä meininkiä ettei mitään rajaa
Ehdottoman sama
smaa. ihan hirveä bändi, oman aikansa dream theater. nää tyypit oli niitä jotka tappo progen.
Tämä bändi kerää yleensä niin fanaattisia faneja ympärilleen, että jos jotain poikkiteloista menee lausumaan niin turpaansa saa ja ikuiset vihat niskaansa, hienoa, että täältä voi lukea tämmösiä kommentteja, vaikken samaa mieltä olekaan
A Farewell To Kings & Hemispheres
Saa toki pistää suosituksia, oma mielipiteeni on muutaman huonon stygen muodostama joiden kuulemisesta lienee jo viisi vuotta.
Moving Pictures ja Hold Your Fire. Sit koska Permanent Wavesilla on esim. Spirit of the Radio, niin pakkohan sen on olla hyvä. Hemispheresin aion heti ottaa kuunteluun, kun mahdollisuus tarjoutuu. (Siis levyltä.)
Olen ehkä itsekin enempi ton AOR-popimman kaman fani, mutta toi progepuoli kiinnostaa kanssa koko ajan enemmän.
Ehkä n. 6 vuotta sitten olin itekin siinä uskossa, että Rushia tuskin jaksan koskaan alkaa enempi diggailemaan.
itse en kerennyt tuohon aor-vaihteeseen asti, sitä vois kokeilla. progea nämä eivät osaa tehdä, ainakaan siinä mielessä miten itse progen ymmärrän.
Taisivat olla aina liian rockia progeksi
Heh, Rush tuntuu kyllä olevan monille liian kova pala. Juurikin noin, että progeparroille se on liian rockia progeksi, ja rokuille taas liian progea rockiksi. Itsehän olen bändistä intoillut jo kuutisen vuotta, niistä omista progeajoista lähtien. Mut siinä missä monet muut osaston bändit jäi lähinnä sille ajalle tai joita tulee nykyään vain hajakuunneltua (joskin silloin tällöin aina iloisesti yllätyttyä, että täähän onkin cowaa meininkiä), nousi Rush näitä jotenkin suuremmaksi. Tietty se poikkeaa tyyliltään aika paljon siitä mitä nykyään kuuntelen enemmän, mut siitä huolimatta arvostan jannujen touhuja ihan älyttömästi.
Itselle se kulta-aika on jotakuinkin A Farewell to Kings - Power Windows. Tähän väliin mahtuu loistavia levyjä. Eikä Rush nyt mitenkään kamalan huonoja levyjä ole koskaan tehnytkään, vaikka tietty ne kaksi ekaa on vähän liikaa ledzep-apinointia. Counterparts on kans hyvä, ja Snakes & Arrows ehkä parasta mitä bändi on tehnyt sitten Power Windowsin. Kallistun kyllä enemmän sinne kasarimeiningin puolelle - mikä onkin ainutlaatuista, sillä King Crimsonia lukuunottamatta lähes kaikki progebändit väsähtivät 80-luvulla aika totaalisesti. Tosin Rush nyt ei koskaan ole ollut samalla tavoin "proge", mitä ne kyseisen genren arkkityypit. Ja ehkä siksi monen on vaikea suhtautua siihen.
Ja Dream Theater on aina ollut paska. En ymmärrä mitä varten Rushia pitää jatkuvasti verrata niihin. Tyylitajutonta ja sietämätöntä pilitystä paskalla laulajalla. Toki Geddyn ääni on niitä persoonallisimpia, mut ite oon aina diggaillut. Aika harva progebändi itse asiassa 70-luvun jälkeen on itseäni kiehtonut. Koko tää neoproge-aalto on ollut hyvin pitkälti tyrmistyttävän noloa settiä.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Tää on niitä bändejä, joista tykkäis muuten varmaan aika paljonkin ellei sanoitukset ois niin huonoja ja/tai turhanpäiväisiä.
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
Tää on niitä bändejä, joista tykkäis muuten varmaan aika paljonkin ellei sanoitukset ois niin huonoja ja/tai turhanpäiväisiä.
Freewill on kyllä tyyppiesimerkki tästä. Trees menee jo sen verran yli että jaksaa jopa naurattaa. Itsekin olin pitkään sitä mieltä ettei näitä voi kuunnella, mutta olen kai pikku hiljaa oppimassa. Ehkä.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Kaksi ekaa levyä
bzort glorf bööth
Mummielestä noi Freewillin sanat on jollain tasolla kiinnostavia.
Mummielestä noi Freefallin sanat on jollain tasolla kiinnostavia.
Korjasin ja sama.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
en ole kolmekybänen emoboy
Jean-Babtiste wrote:Mummielestä noi Freefallin sanat on jollain tasolla kiinnostavia.
Korjasin ja sama.
Get Tom Petty Ringtones!
Shes a good girl, loves her mam a
Loves jesus and america too
Shes a good girl, crazy bout elvis
Loves horses and her boyfriend too
Its a long day living in reseda
Theres a freeway runnin through the yard
And Im a bad boy cause I dont even miss her
Im a bad boy for breakin her heart
And Im free, free fallin
Yeah Im free, free fallin
All the vampires walkin through the valley
Move west down ventura boulevard
And all the bad boys are standing in the shadows
A ll the good girls are home with broken hearts
And Im free, free fallin
Free fallin, now Im free fallin, now im
Free fallin, now Im free fallin, now im
I wanna glide down over mulholland
I wanna write her name in the sky
Gonna free fall out into nothin
Gonna leave this world for a while
And Im free, free fallin
* Tom Petty lyricsBreakdown
* Even The Losers
* Here Comes My Girl
* I Need to Know
* I Wont Back Down
* Into The Great Wide Open
* Learning to Fly
* Mary Janes Last Dance
* Refugee
* related lyricsNirvana
+ Smells Like Teen Spirit
* Bryan Adams
+ Have You Ever Really Loved A Woman
* B.G.
+ Playn & Laughn
+ So Much Death
+ Dog Ass
* John Mellencamp
+ Jack n Diane
* Queen
+ Bohemian Rhapsody
* Pearl Jam
+ Last Kiss
mistä saa ison koon?
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
en ole kolmekybänen emoboy
Saammeko kuulla siis koskettavia tulkintoja mm. Hemispheresistä, Jacob's Ladderista ja Mystic Rhythmsistä?
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Rushin ja Abreun kimppalevylle kuulematta varaukseton
Rushin ja Abreun kimppalevylle kuulematta varaukseton
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.