You are not logged in.
pastavaavi kirjoittaa kuolleista sieluista
toi on kyllä yksi kaikkien aikojen upeimpia biisejä, kylmät väreet vaan käyvät selkäpiissä kun edes muistelee kys. kappaletta
Melkoista syväanalyysia, tuollaiseen ei moni pysty. Eikä moni varmaan jaksa lukeakaan, ellei satu suhtautumaan kappaleeseen niin kuin psykokarkki (ja minä). Mutta joo, peukkua vaaville.
Väärin siteerattu tosin:
"A duel of personalities / that stretch all true personalities."
http://www.amazon.co.uk/Heart-Soul-Joy- … 741&sr=8-3
Jokohan tuo pitäs tilata.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Ei taida oikein muuta näiltä tarvita, tilaa ihmeessä.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
kyllä tarvii, tuol ei oo kaikkii stillin biisejä
kyllä tarvii, tuol ei oo kaikkii stillin biisejä
..lainaa vaikka kirjastosta ensin, odds n' sods-koksu kuitenkin kyseessä, skippaisin itse
edit: jos nyt katsoin oikein niin ne puuttuvathan on kaikki livebiisejä tän bändin kohdalla mun mielestä aivan yhdentekeviä kaikki livejulkaisut, suurin osa biiseistä kuulostaa vähemmän hyviltä. pahimmillaan aivan vitun hirveiltä ("insight" livenä, yäk.)
Last edited by Bricolage (09.12.2010 22:59)
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
sister ray
"You should hear our version of Louie Louie!"
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
sister ray http://ilr.raah.fi/kuvat/madlove.gif
Nii ja Hannettin miksaama Walked in Viking Linekin.
Mut tässä oleva Ray kuulostaa muutenkin paremmalta kuin Factoryn sähläilyt.
"No more mistakes, like the last one."
An Ideal for Reliving - Stephen Morris Interview
A downloadable version of +-?
Yes, it'll be out soon. It's got an interview with me included, some live stuff, and one track nobody's heard before and, call me insane, but the thing I really like about it is, you select the track and it comes up and starts spinning round on the screen. That's brilliant! It's like a proper record! And then it turns round. Simple things. A kid would look at it and go, "Why's it doing that? You can't read it." But when you're an old git - aaaaaah. It's like a jukebox!
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Happy 55th Birthday Hooky!
Ajankohta
14. helmikuuta 2011 · 2:30 - 5:30
Paikka Nosturi
Telakkakatu 8
Helsinki, Finland
Luonut
Peter Hook & The Light
Lisätietoja On the first date of a whistlestop tour to Scandanavia, Peter Hook's The Light perform Unknown Pleasures at Nosturi in Helsinki.
taitaa kuitenkin olla vasta 25.3. tämä.
Closer kelpais mulle paremmin.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Peter Hook with singer RowettaA year after performing Joy Divisions Unknown Pleasures album in its entirety for the first time, bassist Peter Hook is to move on to the Manc bands second album Closer.
Together with his new band The Light, Hooky will perform the melancholic album, which was originally released after Joy Division lead singer Ian Curtis took his own life in 1980, at his Manchester club The Factory.
And ex-New Order bassist Peter, together with ex-Happy Mondays singer Rowetta, will release an EP of their versions of a host of Joy Division tracks, including Rowettas haunting version of Atmosphere, as well as an incomplete old Joy Division track, Pictures in my Mind, recorded for the first time, on May 2.
Rowetta will also appear as a guest vocalist when Hooky and The Light perform Closer for the first time ever on May 18.
Hooky readily anticipates taking flak for the move, with detractors regularly accusing him of trading on the past.
He says: I expect criticism all the time now, but when its unjustified I will rise to it.
Most people are ill-informed and its very unfair.
You just have to follow your heart with these things.
In an ideal world itd be me, Bernard and Stephen, but it isnt an ideal world.
perjantaina ilmestyvässä rumbassa juttua:
PELÄSTY lukiessasi, mitä Joy Divisionista ja New Orderista tuttu Peter Hook aikoo tehdä niille, jotka uskaltautuvat aukomaan hänelle päätään ja väittämään Unknown Pleasures -kiertuetta Ian Curtisin haamulla ratsastamiseksi.
TÄNÄÄN! :pint:
muita forumisteja tulossa katsomaan hookya? kuulemma tämmönen aikataulu:
Klo 22:40 lyhytelokuva, konsertti alkaa klo 23:00
odotukset ei olleet mitenkään pilvissä, hyvä kun jaksoin paikalle raahautua. tuntuu että tää olis pitänyt olla joskus muutama vuosi sitten, mutta toisaalta parempi myöhään jne. ja koska sen kummempia en odottanut niin tämähän oli erittäin positiivinen ylläri. seuraavaksi bad lieutenant suomeen, kiitos.
alkuun joku 20-minuuttinen videopätkä, jossa oli joykkareita ja new orderia lavalla ja haastiksissa, ihan mukavasti kohotti tunnelmaa, ja sitten verhot meni kiinni ja aika pian aukesi ja show alkoi. aluksi lähdettiin liikkeelle ideal for living -ep:n matskulla, no love lost ja leaders of men ja perään vielä digital ennen kuin siirryttiin päivän epistolaan eli unknown pleasuresiin, joka kuultiin siis alusta loppuun. eihän hooky mikään kaksinen laulaja ole, mutta sou not, hyvin hoiti asiansa, ja vaikka olikin poika bassossa niin toki maestro aina väliin soitteli parhaita kohtia, välillä poseeraten siinä eturivissä bassonsa kanssa. jotkin vähemmälle huomiolle jääneet raidat, esim. candidate nousivat esiin erityisen intensiivisinä versioina, ja kaiken kaikkiaan meininki oli suhteellisen uskollista alkuperäiselle tuotannolle. encoreksi odottelin tietty transmissionia, mutta sieltä tulikin lisää an ideal for livingia: warsaw. mielestäni ehkä joykkareiden heikoin biisi, mutta reipasta pnuk-meininkiä, mikäs siinä ja perään lähti vielä failures, olkoonkin että versio ei ollut aivan paras mahdollinen. kuitenkin yksi meitsin kaikkien aikojen suosikkeja. ja sit lähti transmission, täydellistä. mutta ei siinä vielä kaikki, hooky sanoi että kun tuolla on niin kylmä ulkona niin vähän lämmikettä vielä ja soimaan lähti love will tear us apart hienona versiona.
tässä vaiheessa oli jo saatu aika lailla koko rahan edestä, jengiä käveli jo ulos ja olin aika varma että homma on jo siinä, mutta niin vaan tulivat vielä kerran lavalle soittamaan atmospheren jonkin lähiaikoina kuolleen ystävän (boon?) muistoksi. hieno versio ja vielä yksi biisi kuultiin, ceremony. suorastaan täydellistä, ja aikamoista juhlaa siis, ehdottomasti kovempi keikka mitä olisin odottanut. jossain vaiheessa yleisössä huudettiin "we love ian curtis". "so do i", vastasi hooky. hieno mies
Hieno raportti, hantta.:peuk: Joy Division on kyl verrattuvissa ihan The Beatlesiin ainakin minun kirjoissani. Comasat Angelsin Sleep no more pääsee lähelle JD:n studioalbumien ylhäyttä, mutta Joy Divisionin kaksi ekaa on ylittämättömiä. Mestariteoksia ihan millä tahansa mittapuulla mitattuna.
Hieno raportti, hantta.:peuk:
kylmaar :peuk:
. . . it was freezing in helsinki and to see the sea frozen over was wild! a bit unsettling to have such a good soundcheck, always gives you a sense of foreboding...BUT...dispelled by a wonderful audience, even the film went down well, you could have heard a pin drop! thanks to everyone in helsinki, lets hope we make it back quicker than another 29 years! meatballs at the airport and then off to oslo! love hooky x
:peuk: