You are not logged in.
Kiitos sulle Kari,
ei löydy sanapari
Last edited by Kiiminkijoen rantatörmä (06.04.2020 04:39)
Näin on
Kuinka voit väittää (että yksinäinen oot)
Hyvää kamaa löytyy koko tuotannon mitalta. Sovituksissa on joskus menty metsään. Suomen paras country-laulaja? Ammattimies ja kova kaveri ainakin. Taustabändinkin nimi on "Hänen Orkesterinsa". Lavalle ei kännissä mennä, jos korkki on kiertynyt auki niin Jalkanen jättää tekemättä koko keikan. "Myrskyn jälkeen" on ehkä Karin paras kappale.
Vanhojen levyjen kanssa ei voi oikein mennä vikaan. Nämä uudemmat eivät ole kokonaisuutena oikein tuttuja, mutta suosittelen kaikille kappaleita "Paalupaikka", ja "Kilometrit". "Kilometrit" on muuten Elastisenkin suosikkikappale.
Keskipään tuotannosta, jolloin Kari taisi eniten vetää muutakin kuin Rapalaa, on mainittava hieno Billy Ray Cyrus -käännös "Sen Eki teki vaan". Kunnon rillukantria, jota kuunnellessa tekee mieli ajaa rekalla baarin ikkunasta sisään ja tilata kuusitoista kaljaa.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Kuule, ei sulla ois sendiä mulle tuota Sen Eki teki vaan. On pirun kova
Totta helvetissä. Kaivan lätyn esiin ja pistän koneelle ja siitä nettiin jo vaikka tänään.
http://rapidshare.com/files/217796794/1 … n.mp3.html
Tuosta asiabiisiä lataukseen!
Työkaveri on äärimmäinen fani ja kiertää ilmeisesti kesällä paljonkin keikoillaan.
Pakko nyt kertoa semmoinenkin juttu kun oltiin viitisen vuotta sitten kaverin polttareita viettämässä (joo joo uuh) eli tolskattiin keskellä päivää Jyväskylän keskustassa suht päissään. Tuleva sulhanen oli puettu 80-luvun lopun speedmetal-univormuun (pillifarkut, farkkuliivi jossa bändien logoja, varrelliset koriskengät jne) ja päässä oli lippalakki johon oli kirjoitettu STONE (logolla toki). Kaikista maailman ihmisistä Kari Tapio kulki silloin ohitse ja tuli sanomaan "mun poika on soittanut tossa bändissä".
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
[quote:01b4d02b57="kulkiya"]Onko Jorkalla jotain vähemmän isosti sovitettua tuotantoa? Omaan makuun noi bigband -taustat on monesti liikaa.
Jarno Sarjanen on/oli kyl suomen kovin country-mieis, jää Kari Tapiot tappiolleh helposti.[/quote:01b4d02b57]
Jorkasta lisää tuolla yhden tähden ketjussa: http://www.tosviol.net/ss/viewtopic.php?t=4639
Sarjanen on tuttu vain albumilta "Sarjastus". Ihan kelpo rekkamieskantria sekin.
Onko uudesta levystä kuulokuvia? Löytyy varmasti Pitkämiehestä, käykääpä hakee.
Levyn nimi on loistava, ja kuulematta päätin että biisi nimeltä Texaco taksi parturi baari on varmaan miehemme parhaita vetoja miesmuistiin.
Jos joskus pääsette Karin kanssa rupattelemaan, niin kannattaa pistää merkille se hieno verbaliikka. Suvereeni karisma toimii, kirosanat ei kuulijan korviin särähdä, vaan tukee kerrottavaa tarinaa hienolla tavalla.
Jalkanen ja Erkki Liikanen ovat näemmä tehneet vuonna 75' yhteislevyn, nimeltään Aikapommi. Sisältö on kuulemma silkkaa countrya, toki sellaisena kuin country tuolloin maassamme miellettiin. Tuota levyä ei tietystikään voi löytää oikein mistään. Josku tulee surullinen olo, kun tajuaa kuinka paljon upeita levytyksiä suomessa on tehty, ja silti niitä ei voi ikinä kuulla kun on väärään aikaan syntynyt.
Tuota levyä ei tietystikään voi löytää oikein mistään.
Tuolla olisi ainakin myyntilistalla, hintaan 49,90. En tunne lafkaasen kummemmin, joten en uskalla sanoa, kuinka hyvin päivitetty listakaan on.
"[K]yseessä on hyvä ja joutuisasti etenevä kertomus irlantilaissiirtolaisesta, joka pakenee kauas länteen ikävää paholaismenninkäistä."
[quote:e57ba14905="Neuvostoliitto"]Tuota levyä ei tietystikään voi löytää oikein mistään.[/quote:e57ba14905]
Tuolla olisi ainakin myyntilistalla, hintaan 49,90. En tunne lafkaasen kummemmin, joten en uskalla sanoa, kuinka hyvin päivitetty listakaan on.
Listojen ajantasalla oleminen on varmaan huolenaiheista pienin... Ukin musiikin toiminnasta kiinnostuneiden kannattaa lukea vaikka tämä: http://www.pop-lehti.fi/ukinmusiikki.pdf
organizing the boy scouts for murder is wrong
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Kartsa tuntee tän ihmiselon mystiikan, Kartsa tietää miltä meistä tuntuu.
Klabbi on poikkeuksellisen hieno lempinimi.
Ja mainio levy kans. Se takakannen jaffanjuomiskuva on parhautta.
kari tapio on nyt mun myspace-kamu
Vähänhän tuota jo täällä on käsitelty, mut sanokaas ny rehellisesti että onko se uusi (uudehko?) lätty hankkimisen arvoinen? Oon pitkään haaveillut että Kari pääsis tekemään kantrilevyä asiallisten tekijöitten kanssa, mut en oo ihan vakuuttunut että tää ois se levy. Jonkun biisin oon kuullut radiosta, oli ihan kelpoa.
nimim. "en halua pettyä rakkaudessa enkä kari tapiossa"
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Vexi Salmen kirja Kari Tapiosta oli varsin kohteensa näköisesti kirjoitettu. Antoi rehellisen kuvan alkoholiongelmista kärsineestä artistista. Pikasestihan ton lukas, olisi voinut olla yksityiskohtaisempikin, vaikka muutama pidempi haastattelu mukana jne, mutta olihan toi noinkin parempi ku ei mitään.
Tahtooks joku ostaa moisen? En usko, että tulee toista kertaa luettua.
Tahtooks joku ostaa moisen? En usko, että tulee toista kertaa luettua.
No kah, määhän voisin ottaa tän.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Kari Tapio kostaa uutuuslevyllään
Keskiviikkona ilmestyvä Vieras paratiisissa -albumi sisältää lauluja, joita Kari Tapio on esittänyt keikoilla, mutta joita hän ei syystä tai toisesta ole saanut levyttää.
kuulin radiosta love hurts-tulkinnan, jonka tehnyt maaritin kanssa.
-
Jää hyvästi Kari.
Oon ihan paskana. Hyvästi ja kiitos kaikesta ;__;
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Isäukko oli joskus jossain bändissä humppakeikalla olympiastadionin viereisessä kapakassa. Kari Tapio tuli mestoille kuuntelemaan ja kävi aina heittämässä taukotilassa läppää ammattilaisten kesken ja häipyi sitten jossain kohtaa. Kun viimeinen viidestä setistä oli saatu loppuun ja tuli palkkion vuoro, niin henkilökunta ilmoitti että "Kari Tapio sanoi että te lupasitte pitää sen piikistä huolen tänä iltana". Klabbi oli ryypännyt varmaan 500 markkaa jätkien kassasta.
Jalkanen
Jalkaselle
Taidan mennä huomenna Kustaa Vaasaan ja laitan jukeboksista pullonpalautusrahoilla pelkkää Paalupaikkaa, kuten joskus oli tapana.
:pint:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Karin kutsumanimi Paula Koivuniemelle: "Kylmäkkö".
Jalkanen
Kyllä kai sä näät
miten kääntyy päät
kun mä kaupungilla kävelen
tahdin määräät sä,
mutta silti mä itse vielä määrään sävelen
Kerrot kaikille
että olin se
joka koko jutun mokasi
joka totta kai
rahaa lainaks' sai
mutta kaikki heti dokasi
Kuulla mä saan
sen Eki teki vaan
tunnettehan te nyt sen
mä aina kuulla saan
sen Eki teki vaan
no hän on kylän kornein ihminen
Kerro isälle
kerro äidille
miten nuija meikäläinen on
ja sun veljesi tahtoo varmasti
kuulla kuinka olen mahdoton
Pidä kirjani, pidä mopedi
jos sä haluut kerää tavaraa
pidä puhelin, pidä pakastin
jos et jaksa mua sulattaa
Kuulla mä saan
sen Eki teki vaan
tunnettehan te nyt sen
mä aina kuulla saan
sen Eki teki vaan
no hän on kylän kornein ihminen
Järkytyin. Viime viikonloppuna vedin karaokessa Ei toivetta sen kummempaa:
Ei toivetta mulla sen kummempaa, kuin terveenä kuolla saisi. Ja kaunis tyttö tulipunaruusun mulle istuttaisi.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Juuri kun musiikkiisi ehdin rakastua.