You are not logged in.
näkyyx heruux
Vittu ku ois aikaa lukea enemmän sarjakuvia.
Sijoitin remonttilainaa hieman hyllystä puuttuviin klassikoihin, mm. League of Extraordinary Gentlemen ja joku Hellboyn juhlakokoomapainos. Kiitos, Adlibris, veit rahani taitavasti, kuin zorro
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
noiseidea wrote:Vittu ku ois aikaa lukea enemmän sarjakuvia.
Sijoitin remonttilainaa hieman hyllystä puuttuviin klassikoihin, mm. League of Extraordinary Gentlemen ja joku Hellboyn juhlakokoomapainos. Kiitos, Adlibris, veit rahani taitavasti, kuin zorro
Ja piti sanoa tietenkin että joo siis mulla sama, mutta nyt oli onneksi yllä mainitusta syystä hieman palkitsevampi lukumomentti sarjix-rintamalla. Kymppikirjastoonkaan ei enää pääse tämän tästä
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Kuti-lehti sai kulttuurilehtien laatupalkinnon. :peuk::peuk:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Kutille . Tulee aina napattua mukaan koulusta tai levykaupasta.
Osa niistä tarinoista tosin menee poikkitaiteellisuudessaan ja / tai surrealistisuudessaan aina vähän ohi, osa puolestaan on vitun nerokkaita.
Heikonlainen jakelu ainakin tääl turuus, mut muuten Kutille
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Heikonlainen jakelu ainakin tääl turuus, mut muuten Kutille
Luulis ainakin saavan sieltä Turun sarjismestasta, entisestä Underground Ullakosta.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
bernardblack wrote:Heikonlainen jakelu ainakin tääl turuus, mut muuten Kutille
Luulis ainakin saavan sieltä Turun sarjismestasta, entisestä Underground Ullakosta.
Kylhän niitä siellä täällä periaatteessa on, mut pruukaavat olemaan aina loppu.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
^mäkin oon tehny joskus keväällä just tosta sarjiksesta remixin seuraavaa accident-zineä varten.
EDIT: tais olla sittenkin toinen, mut so not.
Last edited by ierikho (10.11.2010 20:51)
jostain syystä uusinta sakolut:den sarjakuvaa ei oltu vielä postattu. ei ihan yhtä hyvä kuin lähes täydellinen edeltäjänsä (pludon hitleristinen puolue), mutta ihan jees silti, jatko-osaa odotellessa.
pakko myöntää että itsekin jäin miettimään, mutta onneksi tiedonvälitys pelaa:
Nyt puhuu Fingerporin isä: Se on kakkaa!
en jaksa mennä piffille katsomaan montako sivua siellä on aiheesta jauhettu
tajusin heti, taidan olla nero
ei se silti selitä huumoria, paska juttu.
vai onko tää jotain inhorealismia
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
en tiedä näkyykö nää enää hotlinkattuna joten pannan linkkikin mutta siis sakolut:den uusin, velienpoikojen velienpojat osa 2 :roller:
parempi ku ygösosa
Suositelkaa mulle äkkiä jotain hyvää aikuisten sarjakuvaa mistä en tiiä, pitäs kehittää perinteinen sarjisjööti isännälle joululahjaks.
Se tykkää (ja mä kans) esim kaikesta mitä Moore on kässäröiny ja sit vaikka Sandman, Constantine, Invisibles, Preacher, Hellboy, mitä näitä ny on. Natsiokkultistit aina plussaa. Voi tietty olla eurooppalaistakin julkaisua. Ennemmin viihdyttävää kuin daideellista, mutta juoni voi olla niin haastava kuin ikinä.
Apuuva
Walking Dead ja B.P.R.D. (Hellboy spinoff) tulee nyt äkkiseltään mieleen. Molemmat on viihdyttävää kamaa.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Walking Dead ja B.P.R.D. (Hellboy spinoff) tulee nyt äkkiseltään mieleen. Molemmat on viihdyttävää kamaa.
Kiitti, kumpikaan ei tuttuja, tsekataan
pannan tännekin: Pitkämies is calling it quits
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!