You are not logged in.
Sunnuntaina pelaajia(/järjestäjiä)?
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Meinattiin anzutin kanssa eilen, että ehdotettaisiin samaa, mutta kyllähän tämä näinkin käy.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
joo mielummin mun luona kun le päivystys le fuuuh
vaikkei se toki tunnu missään jos ei tuu hälyjä/soittoja
käytännössä jos tulee puhelu (ei kyl sunnuntaisin tietty about ikinä koska silloin on 400% tuntiliksa) mä feidaan taka-vasemmalle "säätään" mut hiljaista on viime aikoina ollut
mitäs pelejä teillä on? multa ei löydy kun alias ja zombies!!!
Last edited by mitten (30.11.2010 20:09)
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Muutama peruspeli, mutta kyllä tuo Livingstone taitaa olla kruununjalokivi. Äkkiäkös tässä vielä lahjakorttia vingutetaan.
turston wrote:
Muutama peruspeli, mutta kyllä tuo Livingstone taitaa olla kruununjalokivi. Äkkiäkös tässä vielä lahjakorttia vingutetaan.
Vingutas
Mulla on Menolippu, Carcassonne, Toledo, Zooloretto, Samurai, Bandu, Kimble, Palanoppa, Shakki, Scrabble, Rölli-peli ja Afrikantähti. Voin ottaa maksimissaan kaks mukaan mukaan. Niin ja joo, mulla loppuu duuni klo 15, eli sanotaan aikaisintaan siinä vähän klo 16 jälkeen ehtisin paikalle.
käytännössä jos tulee puhelu (ei kyl sunnuntaisin tietty about ikinä koska silloin on 400% tuntiliksa) mä feidaan taka-vasemmalle "säätään" mut hiljaista on viime aikoina ollut
Muistatko miten silloin viimeksi kävi? Koko teidän joku juttu räjähti ja olit puhelimessa koko illan.
Bedderi wrote:Muutama peruspeli, mutta kyllä tuo Livingstone taitaa olla kruununjalokivi. Äkkiäkös tässä vielä lahjakorttia vingutetaan.
Vingutas
Mulla on Menolippu, Carcassonne, Toledo, Zooloretto, Samurai, Bandu, Kimble, Palanoppa, Shakki, Scrabble, Rölli-peli ja Afrikantähti. Voin ottaa maksimissaan kaks mukaan mukaan. Niin ja joo, mulla loppuu duuni klo 15, eli sanotaan aikaisintaan siinä vähän klo 16 jälkeen ehtisin paikalle.
Kuis me ei olla tohon röllipeliin aiemmin sorruttu?
Last edited by ILR (01.12.2010 10:19)
Älä päästä painiks sitä
leposi wrote:Bedderi wrote:Muutama peruspeli, mutta kyllä tuo Livingstone taitaa olla kruununjalokivi. Äkkiäkös tässä vielä lahjakorttia vingutetaan.
Vingutas
Kuis me ei olla tohon röllipeliin aiemmin sorruttu?
Koska se on paska. Sitä en ota mukaan. Voidaan pelata sitä kyllä täällä joskus.
mitten wrote:käytännössä jos tulee puhelu (ei kyl sunnuntaisin tietty about ikinä koska silloin on 400% tuntiliksa) mä feidaan taka-vasemmalle "säätään" mut hiljaista on viime aikoina ollut
Muistatko miten silloin viimeksi kävi? Koko teidän joku juttu räjähti ja olit puhelimessa koko illan.
nyt uhotaan! ja silloin ei salee ollut sunnuntai
pitää tsekkaa osa noista mitä ei tiedä ja ehdotella (toki jos muilla jotain preferenssejä niin kertokaa!)
Mallorcan sitten ostin: http://www.lautapelit.fi/product.asp?la … k=13634310
Vasco da Gamaa katselin myös, mutta peliaika 90-120 minuuttia tarkoittaa meidän maailmassa sellaista neljän tunnin peliä, joten valitsin vähän kevyemmän.
turston wrote:
Jee, Mallorca on varmaan tosi kiva.
Toisella luokalla olin ihastunut tyttöön hän oli kaunein tyttö koko maailmassa sitten muutin pois paikkakunnalta tulin takaisin 7 vuotta myöhemmin kysyin siellä asuneelta vanhalta kaverilta mitä Maisalle kuuluu onko se vielä niin kaunis kuin silloin ja hän vastasi ivallisesti nauraen HAH HAH HAH Maisa on lauta
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Passaako Mitsku, että tuun ainski sitten about puol viideks huomenna? Mitä otan mukaan? Onks kellää haluja?
Toledoa olisi kiva taas.
turston wrote:
16:30 täysin fine pääsevätkö muutkin jo sillon?
Carcassonne, Toledo, Zooloretto, Samurai, Bandu: oikeasti mikä vaan noista kun en oo niit ennen pelannut! Menolipulle ehkä nöy.
ELÄN PELIKÖYHÄÄ ELÄMÄÄ ja luotan valintataitoonne!
Kyllät tuo meille käy.
turston wrote:
Mallorca oli ihan kiva. Voitin molemmat pelit.
(Mitten teki töitä koko peli-illan. Mitä mää sanoin... )
Last edited by leposi (06.12.2010 16:50)
Kaksi torjuntavoittoa. Estin leposin decisive victoryt.
turston wrote:
Me pistettiin taas shoppaillen uus peli, Portobello, kun lautapelit.fi:ssä oli alennuksessa joitain. Millos testaillaan? Vaikutti ainakin kansitekstien perusteella kivalta!
Me pistettiin taas shoppaillen uus peli, Portobello, kun lautapelit.fi:ssä oli alennuksessa joitain. Millos testaillaan? Vaikutti ainakin kansitekstien perusteella kivalta!
Huomenna?
Älä päästä painiks sitä
anzut wrote:Me pistettiin taas shoppaillen uus peli, Portobello, kun lautapelit.fi:ssä oli alennuksessa joitain. Millos testaillaan? Vaikutti ainakin kansitekstien perusteella kivalta!
Huomenna?
Taitaa olla jo menoa huomiseksi, mutta leposin kanssa oli edellisellä kerralla puhetta, että ensi viikon päästä ehkä, jos on sellaset fiilikset.
turston wrote:
Tuolla oli muuten Toledo 12,90 euroa, vaikka normaalisti taitaa olla yli KOLKYT EUROA. En tiedä oliko tämän päivän tarjous, mutta ei nyt ostettu, kun leposilta Toledo jo löytyy. Kannattaa käydä katsomassa, jos etsii vaikka joululahjoja.
turston wrote:
ILR wrote:anzut wrote:Me pistettiin taas shoppaillen uus peli, Portobello, kun lautapelit.fi:ssä oli alennuksessa joitain. Millos testaillaan? Vaikutti ainakin kansitekstien perusteella kivalta!
Huomenna?
Taitaa olla jo menoa huomiseksi, mutta leposin kanssa oli edellisellä kerralla puhetta, että ensi viikon päästä ehkä, jos on sellaset fiilikset.
No mites me se Portobello leposille saadaan huomiseks?
Älä päästä painiks sitä
Bedderi wrote:ILR wrote:anzut wrote:Me pistettiin taas shoppaillen uus peli, Portobello, kun lautapelit.fi:ssä oli alennuksessa joitain. Millos testaillaan? Vaikutti ainakin kansitekstien perusteella kivalta!
Huomenna?
No mites me se Portobello leposille saadaan huomiseks?
Taisit ymmärtää tahallaan väärin, mutta kirjoitin myös aika huonosti.
18. tai 19. päivä siis, jos on fiiliksiä.
turston wrote:
Mulle toi ens viikonloppu menee sit taas vuorostaan enempi sumplimiseks mutta eiköhän tässä joku sessio saada pykättyä, mikäli tää sota ees yhtä miestä lopulta kaipaa.
Älä päästä painiks sitä
Joo, oon iltavuorossa tänään. Ja ens viikonloppu meni nyt myös vähän mutkikkaaksi, joten ehkä nämä pelit ovat minun osalta tältä vuodelta pelattu ellei sitten jouluna tai vuodenvaihteessa.
Last edited by leposi (12.12.2010 13:18)
Joulunaluspelit kuulostaa jostain syystä tosi sympaattiselta ajatukselta. Pidetään tota tapetilla.
Älä päästä painiks sitä