You are not logged in.
tää uus biisi on yllättävän hyvä hieno melodia ja hyvät saundit toivois vaan et näiden biisit joskus muuttuis jotenkin, tässäkin nyt on tää yks melodia jota soitetaan 5 minuuttia ja sit se vaan loppuu, kaipaisin satunnaisia c-osia näiden biiseihin
mogwai.costa saa ladattua
kai nyt pitäisi 15 vuoden jälkeen jo tajuta että mitään "päräyttävää" ei ole tulossa
perinteisin mogwai-biisi about koskaan?
eli "päräyttävä" tarkoittaa siis perinteistä? ok, oli termit mulla vähän hakusessa
Uudella Hardcore will never die -levyllä on paikoin tosi erilaista uutta Mogwaita. Aika emomaisia laulumelodioita. Mutta on paljon tosi perinteisiäkin renkutuksiakin faneille.
Liveinfoa: Apr 05 Tavastia Club, Helsinki, Finland
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Ohan toi keikan päivämäärä ollu tuolla ulkomaanihmeissä jo pitkään
en ole kolmekybänen emoboy
mogwai nykyään
roskilde '98 live o paras.
Hm, juu ei levy vaikuta kuolemattomalta. Voisi tehdä pojille hyvää myydä pois kaikki hienot laitteet ja äänittää jotain jossain kämäsessä studiossa. Tämä viime vuosien soundi on vähän liian tasapaksu/varma.
eli "päräyttävä" tarkoittaa siis perinteistä? ok, oli termit mulla vähän hakusessa
Ei tarkoita.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Voisi tehdä pojille hyvää myydä pois kaikki hienot laitteet ja äänittää jotain jossain kämäsessä studiossa.
Tämä. Oon kuullu rano panon ja sen lionel ritchie -biisin. Tarviiko levyltä kuulla mitään muuta? Ei mee varmaan ostoon, ellei sitten halvalla saa. Jos ne julkasis jonkun EP:n vinyylinä batcatin tyyliin, niin vois harkitakin.
Vois tehä bändille ihan hyvää tehdä ihan "tavallinen" roccilevy, kun siinä bändissä on kuitenkin tyyppejä jotka osaavat laulaa. Edelleen, mun suosikkibiisi:
Last edited by HannaEbola (15.02.2011 14:08)
Tää uus on aika hyvä. Parempi ku Mr. Beast ja edellinen aineski!
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
oliko kukaan keikalla?
^ moro nigga
ja näähän tulee flowhun, yhtenään täällä, mogwai on uusi ulver eiq
Juu olihan siel ainaki moro, minä ja helicon.
Emmä tiä. ihajjees, mut meinas kuulo mennä ku jäi tulpat himaan
vikana biisinä tullu mexican grand prix oli aikamoista hulinaa
Last edited by asleep (07.04.2011 00:31)
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
"And all of you thinking of going to see Kanye West instead (of Battles) should be fuckin sectioned" - Stuart Braithwaite (Mogwai), Flow Festival 2011
nähtiin tästä viimeiset 4-5 biisiä kun Twin Shadow ei oikein lähtenyt mulla, aika hieno shöw näiltä vaiks ylläolevaan eri
Last edited by mitten (15.08.2011 15:29)
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Sama. Itse asiassa yllättäen sunnuntain paras keikka.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Oli ihan jees, ja toki Mogwai Fear Satan on aina ihan täydellistä kuultavaa livenä. Se uuden levyn laulettu emopoppisbiisi oli kyllä aivan karmeeta paskaa livenäkin.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Uus levy kuulosti ihan hyvältä
Varikset komentavat
Se uuden levyn laulettu emopoppisbiisi oli kyllä aivan karmeeta paskaa livenäkin.
ai joo, se vähän hämmensi kyllä. mutta muuten asiamenoa, ja tosiaan näähän on jo ainakin pariin kertaan nähty ja olin jo ihan luovuttanut tän kanssa, mutta kun yllättäen ajauduin kuuntelemaan siihen miksauskopin viereen niin kuulosti vaan aivan mahtavalta, ei voi mitään.
Sama. Itse asiassa yllättäen sunnuntain paras keikka.
sama täällä (olin niin darras että en pahemmin jaksanut keikkoja suorittaa) varsinkin keikan loppupuolelta. uudet biisit sen sijaan yllättäen hirveitä eikä keikka kokonaisuutena yltänyt Sonarin tai parin vuoden takaisen Pitkä kuuma kesä -vedon tasolle.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
uudet biisit sen sijaan yllättäen hirveitä
Mutta Rano Pano on kyllä poikkeus - parasta Mogwaita pitkään aikaan.
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Viimeisimmälle Mogwai-levylle on osunut taas se yksi pakollinen oiva biisi ja tällä kertaa se on Rano Pano.
EDIT:
En huomannutkaan ylempää tätä:
Moronica wrote:uudet biisit sen sijaan yllättäen hirveitä
Mutta Rano Pano on kyllä poikkeus - parasta Mogwaita pitkään aikaan.
Last edited by noiseidea (08.02.2012 10:45)
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Oiva biisi per julkaisu menoa jatkaa Earth Division EP:n Drunk and Crazy.