You are not logged in.
Perjantaina pitäisi soittaa työpaikan pikkujouluissa koko ilta. En ole kyllä asiasta hirveän innoissani (omaa halukkuuttani ei kauheasti kyselty) ja koen homman melko haastavana kun hyllystä eikä kyllä hirveästi ämpäreinä löydy tilaisuuteen sopivaa menomusaa vaan pitää turvautua Spotifyhin. Uudemmat meinstriimimmät hitit pitänee jättää pois kun en niitä tunne. Mutta kyllähän tuolta menneiltä vuosilta löytyy aika kovaa kamaa, vähän pitää tietysti myös oman maun puitteissa joustaa. Viime vuonna oli sama nakki ja silloin tuli kyllä kiitosta, silloin soitin kuitenkin ehkä pari tuntia, nyt pitäisi vetää ainakin tuplasti ellei triplasti pitempään kun bileissä ei ole bändiä. Mutta eiköhän homma viimeistään loppuillasta mene siihen että tyypit tulee sinne koneelle itse muokkailemaan sitä soittolistaa eikä mun loppujen lopuksi tarvi niin hirveästi hommasta edes välittää.
Perjantaina pitäisi soittaa työpaikan pikkujouluissa koko ilta. En ole kyllä asiasta hirveän innoissani (omaa halukkuuttani ei kauheasti kyselty) ja koen homman melko haastavana kun hyllystä eikä kyllä hirveästi ämpäreinä löydy tilaisuuteen sopivaa menomusaa vaan pitää turvautua Spotifyhin. Uudemmat meinstriimimmät hitit pitänee jättää pois kun en niitä tunne. Mutta kyllähän tuolta menneiltä vuosilta löytyy aika kovaa kamaa, vähän pitää tietysti myös oman maun puitteissa joustaa. Viime vuonna oli sama nakki ja silloin tuli kyllä kiitosta, silloin soitin kuitenkin ehkä pari tuntia, nyt pitäisi vetää ainakin tuplasti ellei triplasti pitempään kun bileissä ei ole bändiä. Mutta eiköhän homma viimeistään loppuillasta mene siihen että tyypit tulee sinne koneelle itse muokkailemaan sitä soittolistaa eikä mun loppujen lopuksi tarvi niin hirveästi hommasta edes välittää.
Viime duunibileissä järkkäri oli tehnyt semmoisen yhteisen spotify playlistin ja laittanut pari päivää ennen bileitä linkin kaikille meilitse.
halukkaat saivat sit lisäilä sinne biisejään mitä halusivat kuulla ja se soitettiin shufflella sen aikaa bileistä kun DJ:eet eivät soittaneet. (sääntöinä oli: ei kokonaisia albumeita eikä saanut poistaa muiden valintoja). Oli musta tosi hyvä idea
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
stratum wrote:Perjantaina pitäisi soittaa työpaikan pikkujouluissa koko ilta. En ole kyllä asiasta hirveän innoissani (omaa halukkuuttani ei kauheasti kyselty) ja koen homman melko haastavana kun hyllystä eikä kyllä hirveästi ämpäreinä löydy tilaisuuteen sopivaa menomusaa vaan pitää turvautua Spotifyhin. Uudemmat meinstriimimmät hitit pitänee jättää pois kun en niitä tunne. Mutta kyllähän tuolta menneiltä vuosilta löytyy aika kovaa kamaa, vähän pitää tietysti myös oman maun puitteissa joustaa. Viime vuonna oli sama nakki ja silloin tuli kyllä kiitosta, silloin soitin kuitenkin ehkä pari tuntia, nyt pitäisi vetää ainakin tuplasti ellei triplasti pitempään kun bileissä ei ole bändiä. Mutta eiköhän homma viimeistään loppuillasta mene siihen että tyypit tulee sinne koneelle itse muokkailemaan sitä soittolistaa eikä mun loppujen lopuksi tarvi niin hirveästi hommasta edes välittää.
Viime duunibileissä järkkäri oli tehnyt semmoisen yhteisen spotify playlistin ja laittanut pari päivää ennen bileitä linkin kaikille meilitse.
halukkaat saivat sit lisäilä sinne biisejään mitä halusivat kuulla ja se soitettiin shufflella sen aikaa bileistä kun DJ:eet eivät soittaneet. (sääntöinä oli: ei kokonaisia albumeita eikä saanut poistaa muiden valintoja). Oli musta tosi hyvä idea
Nörteiltä tämmönen varmaan vielä onnistuu, mut luuletko, että kaikki stratumin töissä tietää ees mikä on spotify? Ei meillä ainakaan. Hyvä kun osaavat outlookia käyttää.
en ole kolmekybänen emoboy
mitten wrote:stratum wrote:Perjantaina pitäisi soittaa työpaikan pikkujouluissa koko ilta. En ole kyllä asiasta hirveän innoissani (omaa halukkuuttani ei kauheasti kyselty) ja koen homman melko haastavana kun hyllystä eikä kyllä hirveästi ämpäreinä löydy tilaisuuteen sopivaa menomusaa vaan pitää turvautua Spotifyhin. Uudemmat meinstriimimmät hitit pitänee jättää pois kun en niitä tunne. Mutta kyllähän tuolta menneiltä vuosilta löytyy aika kovaa kamaa, vähän pitää tietysti myös oman maun puitteissa joustaa. Viime vuonna oli sama nakki ja silloin tuli kyllä kiitosta, silloin soitin kuitenkin ehkä pari tuntia, nyt pitäisi vetää ainakin tuplasti ellei triplasti pitempään kun bileissä ei ole bändiä. Mutta eiköhän homma viimeistään loppuillasta mene siihen että tyypit tulee sinne koneelle itse muokkailemaan sitä soittolistaa eikä mun loppujen lopuksi tarvi niin hirveästi hommasta edes välittää.
Nörteiltä tämmönen varmaan vielä onnistuu, mut luuletko, että kaikki stratumin töissä tietää ees mikä on spotify? Ei meillä ainakaan. Hyvä kun osaavat outlookia käyttää.
no ei varmaan kaikki (eikä meilläkään) mut joo oon mä luullut et spotify on ihan yleisesti käytetty softa? etenkin sen jälkeen kun ei enää tarvinnut invitea? mun mutsikin käyttää sitä?
mut jossei tää onnais nin ihan vaan "laita biisitoivelista spostitse" jonka pohjalta voi rakentaa semmoisen "taustamusa" soittolistan, niin pääsee ees hetkeks itse bilettään ja ottaan taukoja? Oon kerran soittanut yli kuuden tunnin DJ setin ja muistelen et se kyl otti jossain vaihees vähe vaikeasti.
just trying to be helpful
Ei tuo Spotify-juttu taitaisi toimia tietyistä syistä. Mutta eiköhän tuo homma tuosta suju aika laila omalla painollaan. Tosiaan kun vehkeet on mitä on ja pitää kuitenkin Spotifyn kautta soittaa niin ei sitä listaa kuitenkaan joka biisin välissä tarvitse käydä säätämässä.
börjeslandet wrote:mitten wrote:stratum wrote:Perjantaina pitäisi soittaa työpaikan pikkujouluissa koko ilta. En ole kyllä asiasta hirveän innoissani (omaa halukkuuttani ei kauheasti kyselty) ja koen homman melko haastavana kun hyllystä eikä kyllä hirveästi ämpäreinä löydy tilaisuuteen sopivaa menomusaa vaan pitää turvautua Spotifyhin. Uudemmat meinstriimimmät hitit pitänee jättää pois kun en niitä tunne. Mutta kyllähän tuolta menneiltä vuosilta löytyy aika kovaa kamaa, vähän pitää tietysti myös oman maun puitteissa joustaa. Viime vuonna oli sama nakki ja silloin tuli kyllä kiitosta, silloin soitin kuitenkin ehkä pari tuntia, nyt pitäisi vetää ainakin tuplasti ellei triplasti pitempään kun bileissä ei ole bändiä. Mutta eiköhän homma viimeistään loppuillasta mene siihen että tyypit tulee sinne koneelle itse muokkailemaan sitä soittolistaa eikä mun loppujen lopuksi tarvi niin hirveästi hommasta edes välittää.
no ei varmaan kaikki (eikä meilläkään) mut joo oon mä luullut et spotify on ihan yleisesti käytetty softa? etenkin sen jälkeen kun ei enää tarvinnut invitea? mun mutsikin käyttää sitä?
mut jossei tää onnais nin ihan vaan "laita biisitoivelista spostitse" jonka pohjalta voi rakentaa semmoisen "taustamusa" soittolistan, niin pääsee ees hetkeks itse bilettään ja ottaan taukoja? Oon kerran soittanut yli kuuden tunnin DJ setin ja muistelen et se kyl otti jossain vaihees vähe vaikeasti.
just trying to be helpful
Ei perkele, kyllä käy sääliksi...tai no riippuu tietysti duunikavereista. Yleensö tulee joku mummo pyytämään humppaa ja puolet jengissä on jossain sadan mentrin päässä pakosalla kun musa soi niin lujaa, ettei voi keskustella
vittu et tiennyt kenelle vittuilit, mutta vittu tiedät sen nyt
Dj Joe Caligula on tour: 26/11 Tampere. 27/11 Helsinki. 17/12. Helsinki.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Mites muuten toi 10.12.? Yksityisbileet @ penthouse.
Mites muuten toi 10.12.? Yksityisbileet @ penthouse.
Itse asiassa taidan skipata ton Tampereenkin eli lähinnä keskityn diideitzei-keikkailemaan mainosjulisteissa niiku viime NAF
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
Tälle kaksikolle bänniä? Opetelkaa tekstailu uudestaan tai kirjotelkaa nää homostelut privana tai piffillä
Ei tuolla pikkujouluissa sitten tarvinnutkaan soittaa kuin reilu tunti. Ihan hyvä meininki, tosin Pet Shop Boysin Always on My Mindin aikana yksi tuli pyytämään "jotain menevämpää"...
klassikoissa tämmöiset ":peuk:"
Tälle kaksikolle bänniä? Opetelkaa tekstailu uudestaan tai kirjotelkaa nää homostelut privana tai piffillä
TURPAAN TULEE
börjeslandet wrote:Tälle kaksikolle bänniä? Opetelkaa tekstailu uudestaan tai kirjotelkaa nää homostelut privana tai piffillä
TURPAAN TULEE
Sulle RK:lta ATP:ssä?
Itsekin olin tuossa yhden firman pikkujouluissa soittamassa viime viikonloppuna. Lämmittelin siinä ja testailin vehkeitä Gurulla ja Gorillazilla, niin heti tultiin pyytämään "jotain mitä me tiedettäis, niin kuin esim. Meiju Suvasta." No loppujen lopuks oli ihan hyvät kemut, kun aloin myllyttään ikivihreitä ja ysäriräppiä.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Rukoile kuolemaa wrote:Mites muuten toi 10.12.? Yksityisbileet @ penthouse.
Itse asiassa taidan skipata ton Tampereenkin eli lähinnä keskityn diideitzei-keikkailemaan mainosjulisteissa niiku viime NAF
Oikeastaan voi pyytää börjen soittamaan levyjä tonne ja vahingossa tönäistä sen katolta
Eilen kuultua: "Voitko soittaa remixejä jostain tällä hetkellä radiossa soivista biiseistä?"
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Eilen kuultua: "Voitko soittaa remixejä jostain tällä hetkellä radiossa soivista biiseistä?"
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
js666:ta soimaan
Joe Caligula wrote:Rukoile kuolemaa wrote:Mites muuten toi 10.12.? Yksityisbileet @ penthouse.
Itse asiassa taidan skipata ton Tampereenkin eli lähinnä keskityn diideitzei-keikkailemaan mainosjulisteissa niiku viime NAFOikeastaan voi pyytää börjen soittamaan levyjä tonne ja vahingossa tönäistä sen katolta
No häh? Pyydölle vilpitön
The second Good-n-Nasty club at mbar with Nasty Space Freaks. This time behind the wheels of steel will be beat jockeys Dzei and Posten. The finest and most bonafide sounds of lazer soul, electric funk, imitation disco and elektronisch music. Electro soul satisfaction!
"Kippis, hold on!"
Cold Blow
hej
alkavalla viikolla mental alaska turauttaa vielä tämän vuoden viimeiset satsinsa
:::
AWESOME TAPES FROM AFRICA !!!
tiistai 7.12. telakka tampere vapaa pääsy showtime n. 21.00 - 00.30
keskiviikkona 8.12. helsinki club yk liput 6e showtime joskus yöllä
torstaina 9.12. bar kuka turku (ennakkoon loppuunmyyty, sorry!!!)
t. artsu//malaska
let me fall out of the window
with confetti in my hair
jalla!
tähän liittyen, tarvittais kuskia!
tällä kertaa diili olis sellaanen että torstaina klo 13-14 aikaan lähettäis
helsinggistä kohti turkua. ja takasin pitäs huitasta silleen että awesome
tapes-herra tipautetaan helsinki-vantaalle, melko aikasin perjantaina.
mutta tästä hyvästä pääsee fiilistelemään hänen dj-settiään torstaina
loppuunmyytyyn bar kukaan eli superhot partyt siellä!
jos nappaa niin ilmoittele ardouche at gmail dot com
hej
alkavalla viikolla mental alaska turauttaa vielä tämän vuoden viimeiset satsinsa
:::AWESOME TAPES FROM AFRICA !!!
torstaina 9.12. bar kuka turku (ennakkoon loppuunmyyty, sorry!!!)t. artsu//malaska
with confetti in my hair
yello!
tarkennusta..eli perusmyöhäiset on ajat yykoossa..n. klo 24-02 kuulemma
tervemenoa/tuloa!!!
ardu//malaska
hej
:::AWESOME TAPES FROM AFRICA !!!
torstaina 9.12. bar kuka turku (ennakkoon loppuunmyyty, sorry!!!)t. artsu//malaska
with confetti in my hair