You are not logged in.
[quote:0c6f4f2367="noiseidea"][quote:0c6f4f2367="leposi"]Mutta voisko joku kertoa, että missä hemmetissä minun Risto-levyni on?![/quote:0c6f4f2367]
Varmaan lainassa kuten omani on ollut jo reilun vuoden.[/quote:0c6f4f2367]En vain tajua, että kenellä se voisi olla. Ei helvetti sentään.
Soita columbolle jos se tosiaan hävisi muuton yhteydessä. Epäiltyjen rinki on aika pieni... ; )
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Soita columbolle jos se tosiaan hävisi muuton yhteydessä. Epäiltyjen rinki on aika pieni... ; )
Eiku mä luulen, että se jäi ihan Helsinkiin. Tai jos ei, niin nyt olisi hyvä aika paljastaa ennen kuin näette leposin torilla halkomassa palloja.
Levy-yhtiön jätkät on piristänyt kummasti vasemmalla jalalla aloitettuja aamuja. Muut kuulemani kappaleet eivät ole ainakaan vielä hetkauttaneet oikein mihinkään suuntaan. Pitäisi joskus varmaan tutustua ihan ajatuksen kanssa julkaisuihin...
RISTO: AURINKO AURINKO PLAA PLAA PLAA (FR-47)
1. Rakkauden rock
2. Auringon prinsessa
3. Minä oon nähnyt Jumalan kasvot
4. Discopallo
5. Pikkuoravat
6. Rakkaus
7. Muistatko, kun tanssittiin
8. Lamppu ja lamppu
9. Pupu Tupuna
10. Rukous
Format: CD
Total lenght: 33 minutes
Catalogue Number: FR-47
Released: 26.9.2006
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
o/
Siltikin debyytti on kadoksissa cittuuu
värittäkää jomman kumman avatar, ne on liian saman näköisiä. luulin eka yksinpuheluksi.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
värittäkää jomman kumman avatar, ne on liian saman näköisiä. luulin eka yksinpuheluksi.
Mun tiikeri syö Tommin pupun alkupalaksi. Mutta toisaalta sillä on sellanen laite kädessä, että huutaa lisää pupuja apuun. Uskon, että tiikeri selviää kolmesta pupusta, mutta enemmästä en tiedä...
Voisin kyllä värittää, jos joku kertoisi miten giffien kanssa pelleillään. En oo ikinä osannu.
no jopas, tuolla on kilpailu:
http://www.fonal.com/forum/viewtopic.php?t=117
[quote:c40cac5622="psychocandy"]no jopas, tuolla on kilpailu:
http://www.fonal.com/forum/viewtopic.php?t=117[/quote:c40cac5622]
Tein yllättävän valinnan!
tahtoo
toi kansi on peelottava, tuo teksti näyttää liikkuvan?!?!?
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:975836fe91="psychocandy"]
RISTO: AURINKO AURINKO PLAA PLAA PLAA (FR-47)
1. Rakkauden rock
2. Auringon prinsessa
3. Minä oon nähnyt Jumalan kasvot
4. Discopallo
5. Pikkuoravat
6. Rakkaus
7. Muistatko, kun tanssittiin
8. Lamppu ja lamppu
9. Pupu Tupuna
10. Rukous
Format: CD
Total lenght: 33 minutes
Catalogue Number: FR-47
Released: 26.9.2006[/quote:975836fe91]
Yes! Tätä on odotettukin.
Sent from my iPhone 16
Vuoden levy?
This must be what jail / I will scratch
riston uutta levyä odotellessa voi tsekkailla t. toiviainen & treblen nimettömän kiekon, jonka helmi-levyt juuri julkaisi, ja onhan ristokin siellä mukana koskettimia soittamassa. kyseessä on kuitenkin vain mini-cd, pituutta vajaat 20 min, mutta ihan mukavaa meininkiä. jos olen oikein ymmärtänyt niin tämä tuomas toiviainen on kukka-yhtyeen entinen solisti ja tunnetaan myös nimillä moppi ja tauno sauno.
riston uutta levyä odotellessa voi tsekkailla t. toiviainen & treblen nimettömän kiekon, jonka helmi-levyt juuri julkaisi, ja onhan ristokin siellä mukana koskettimia soittamassa. kyseessä on kuitenkin vain mini-cd, pituutta vajaat 20 min, mutta ihan mukavaa meininkiä. jos olen oikein ymmärtänyt niin tämä tuomas toiviainen on kukka-yhtyeen entinen solisti ja tunnetaan myös nimillä moppi ja tauno sauno.
Mie ainakin tipun jo kyydistä näitten kanssa. Kun ensin oli se Rocks ja keikoilla vedetyt Homoreiät sun muut, sitte tuli homoreikä-splittisinkku Moppi&Aivokurkiaisilta, ja nyt suo ihmeen toiviainen-mcd, jossa on sitten mitä häh, homoreikiäkö sielläkin?
Mutta ristolle [quote:500e7d9c7f]IHANAA LEIJONAT IHANAA!!![/quote:500e7d9c7f]
I love you and dream about the Führer
HEi! Tää on varmaan sitten se mitä soitettiin kerran Dynamossa aikoja sitten. Kuulosti ihan hemmetin hyvältä!
Mie ainakin tipun jo kyydistä näitten kanssa. Kun ensin oli se Rocks ja keikoilla vedetyt Homoreiät sun muut, sitte tuli homoreikä-splittisinkku Moppi&Aivokurkiaisilta, ja nyt suo ihmeen toiviainen-mcd, jossa on sitten mitä häh, homoreikiäkö sielläkin?
niin siis toi treble-levy on aika iisiä poppia, ei mitään raflaavia sanoituksia vaan ihan leppoisaa menoa, eli ei homoreikää tarjolla.
Jep, tuli nyt sitten ostettua tämä TT&T.
iskelmällistä, haikeaa, kaunista ja hivenen psykedeelistä poppia
Jotain sinne päin kaiketi. Joka tapauksessa IHAN HUIPPU!
[quote:d92dcc4c41="desibeli.net"]iskelmällistä, haikeaa, kaunista ja hivenen psykedeelistä poppia[/quote:d92dcc4c41]
Jotain sinne päin kaiketi. Joka tapauksessa IHAN HUIPPU!
Melkein parempaa kuin Risto!
Alan innostua Ristosta. Varsinkin se hittibiisi on parhautta.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Alan innostua Ristosta. Varsinkin se hittibiisi on parhautta.
mutta mikä hitti, ne on kaikki hittejä!
Hessu kostaa 7" on muuten aivan loistava! Juuri sopivan pituinen ep (?). Ei yhtään turhaa biisiä ja mukana myös se livenä soitettu Ennio Morricone-pastissi.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Tänään oli NYT:ssä haastattelu.
Tänään oli NYT:ssä haastattelu.
Aijai skene kituu ja vaikeroi. 26. päivä tais olla radio helsingissä Njassan vieraana. Veikkaisin että uus levy tulee myymään aivan helvetisti ja nousee suomen listan top-kymppiin.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
[quote:ff4af9eef7="Pistooli-pepe"]Tänään oli NYT:ssä haastattelu.[/quote:ff4af9eef7]
Aijai skene kituu ja vaikeroi. 26. päivä tais olla radio helsingissä Njassan vieraana. Veikkaisin että uus levy tulee myymään aivan helvetisti ja nousee suomen listan top-kymppiin.
Kyllä tälläiset merkit oisi vähän ilmassa kieltämättä...
alkaa olla jo aika kiima ton levyn suhteen. vasta perjantaina saa hommattua kun ei oo rahaa. lauantaina pakko mennä tavastialle. spåm
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?