You are not logged in.
No jopas on nopeaa postittelua. Itselläkin toki mixi jo valmiina, mut ajattelin pihdata postitusta tovin.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Sen voi avata vasta aattoiltana,jos haluaa säilyttää jännityksen.:)
Omalle puppeloinnille centterit.
Sait Mitten postia aika pahasti myöhässä...
joo sain postisi, master santa databeissi on himassa, katsotaan illalla saanko sovittua jonkun kans et vaihdetaan niiden pukitettava et säkin mahdut vielä mukaan
oikeasti kyl kun arvontakin oli alkuperäisestä dediksestä jtn 6 päivää myöhäs
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Oho, haastetta tuli.
sama, mutta minulla olisi kai ollut sama tilanne olisin saanut kenen nimen tahansa.
no ei kun miksikone käyntiin
SIISTIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!
HEI KAVERIT, älkää ihmeessä ilmottako millon laitatte mixit postiin, osaahan siitä laskea mahdollisen lähettäjän. Lisempää jännitystä kehiin.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
HEI KAVERIT, älkää ihmeessä ilmottako millon laitatte mixit postiin, osaahan siitä laskea mahdollisen lähettäjän. Lisempää jännitystä kehiin.
smaa
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
ja älkää myöskään ilmoittako laitatteko postiin kasetin vai cd:n
aijjon huijjata lähetyspäivän ja formaatin
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
aijjon huijjata lähetyspäivän ja formaatin
Sama, ja mahdollisuuksien mukaan myös kaupungin, ettei postileima vaan paljasta mitään.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Taidan itse jättää lähettämättä koko mixin ja mehustelen vaan himassa, et kuinka nero setti tulikaan kasattua.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
smaa
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
postissa on, kyllä vastaanottaja hämmästyy
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Minulle on oikeastaan aivan se ja sama, yrittääkö miksini lähettäjä salata henkilöllisyytensä vai ei, kunhan musiikki on hyvää ja kunhan kappalelista tulee tekeleen mukana.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Folkhälsan wrote:Omalle puppeloinnille centterit.
Sait Mitten postia aika pahasti myöhässä...
joo sain postisi, master santa databeissi on himassa, katsotaan illalla saanko sovittua jonkun kans et vaihdetaan niiden pukitettava et säkin mahdut vielä mukaan
oikeasti kyl kun arvontakin oli alkuperäisestä dediksestä jtn 6 päivää myöhäs
kts Folkkis inboksisi, pääsit mukaan
Covenee! Tai no ei oikeasti mutta silleen.
Mittavat kiitokset vielä vaivannäöstä!
Vuoden nuori muotoilija.
mielettömät stalkkaukset meneillään
ihan turhaa kun kuitenkin jollain omalla linjalla mennään lopulta anyway
^sama. paskamusasta en luovu, kävi miten kävi
Valitettavasti on käynyt rosvo.
oon täs miettiny omaa mixiäni, mut aina se riski etten löydä just niitä levyjä mitä haluun enkä jaksa etsiä ja fiiliksen pohjalta kuitenkin mennään sit ku saa homman alkuun. veikkaan että samoilla linjoilla kuin aiemmat mixit eli häpeämättömästi omia suosikkeja ja kovaa kamaa, psykemeininki, sillisalaatti ja tanssiva anjovis
Jeh, superbiisejä alkaa olla jo kasassa yli tarpeen, oikea järjestys pitäis vielä funtsia... Mut hiljaa hyvä tulee!
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
jotain tarttis varmaan tehrä
Viikko sitten tein jo kannet, nyt vaan tarttis ootella sen verran että kehtaa postittaa.
jotain tarttis varmaan tehrä
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
haloo! ehtiikö tähän systeemiin vielä?
They paid to see the Who
But actually they paid to die
taitaa olla vähän myöhäistä, mut pääsiäisenä viimeistään seuraava
taitaa olla vähän myöhäistä, mut pääsiäisenä viimeistään seuraava
ok! ilmoittaudunkin sitten näin hyvissäajoin vuoden 2011 easter christmas time of year kasettikokoontumisajoihin.
otan osaa.
They paid to see the Who
But actually they paid to die
Innostuinpa tässä illan mittaan laittamaan biisiä biisin perään ja mixi valmistui "kivuttomasti" vaikkei täs nyt mitään paniikkia ollu päällä vielä. Kansitaidetta vielä jos vääntäis ja voilaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
oon yrittäny etsiä joitain levyjä joilta haluisin biisejä mukaan mut ei löydy
muutenkin taitaa tulla pohjanoteeraus tällä kertaa, mulle jo valmiiksi
joo ei tuu mitään tästä, löysin sen yhden kadonneen levyn joten ainaki 2 hyvää biisiä valittuna, lisäksi muutama idea mut ei ne tunnu toimivan yhdessä, taitaa olla vika mixtape ikinä, nyt ei vaan lähde
lisäksi kun en pysty vinyylitä rippaamaan biisejä ni
joo ei tuu mitään tästä, löysin sen yhden kadonneen levyn joten ainaki 2 hyvää biisiä valittuna, lisäksi muutama idea mut ei ne tunnu toimivan yhdessä, taitaa olla vika mixtape ikinä, nyt ei vaan lähde
lisäksi kun en pysty vinyylitä rippaamaan biisejä ni
Smaa.