You are not logged in.
no oliko porukkaa paikalla?
Aika tight settilista!
Vuoden nuori muotoilija.
Aika tight settilista!
On, mutta JOS oisin ite menny paikalle, ehkä oisin toivonu vielä enemmän "niitä tuttuja" vanhempia
Lähinnä siis Bandwagonesque ja Thirteen
Epäilemättä silti hieno keikka, ja ite kuulin tästä toki 2 päivää ennen.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Oli oikkeen hyvä eilen
Ei tosin mun mielestä eronnut mitenkään oleellisesti kolmen vuoden takaisesta Tavastian keikasta. Hienoja biisejä alusta loppuun. Nosturissa oli paikoitellen kyllä sellaista ahtautta havaittavissa, että meinasi alkaa ahdistaa oikein kunnolla. Varsinkin silloin kun joku tyyppi käytännössä liimautui mua vasten, eikä ollut tilaa liikkua mihinkään suuntaan. Ällöö.:yyhhhh:
Musta Tavastialla oli kyllä vielä ahtaampaa. Ja hikisempää. Mutta kivaa oli, kivoja setiä!
Joo kivaa oli. Ihan sopivassa suhteessa uusia ja vanhoja biisejä. Mikäs noita uusia kuunnellessa, kun joukossa on muutama TFC-klassikkokin. Ite olin sellasessa paikassa kattomassa, minkä ohi jengi meni kaljan ostoon ja se väistely vähän ahisti, mut oma mokahan tää oli.
Hyvä keikka joo. Keikalla toistui sama juttu kuin Teenage Fanclubin kohdalla muutenkin eli en meinaa erottaa biisejä toisistaan. Paitsi The Conceptin. Vaikka niitä levyjä kuitenkin aika paljonkin olen kuunnellut.
Nosturissa oli paikoitellen kyllä sellaista ahtautta havaittavissa, että meinasi alkaa ahdistaa oikein kunnolla. Varsinkin silloin kun joku tyyppi käytännössä liimautui mua vasten, eikä ollut tilaa liikkua mihinkään suuntaan. Ällöö.:yyhhhh:
Jos nainen työntelee tissejään miehen selkään tai olkapäät olkapäähän toistuvasti, vaikka tilaa ois olla työntelemättä, niin onkse seksuaalista häirintää vai menetetty mahdollisuus?
en ole kolmekybänen emoboy
grasskirt wrote:Nosturissa oli paikoitellen kyllä sellaista ahtautta havaittavissa, että meinasi alkaa ahdistaa oikein kunnolla. Varsinkin silloin kun joku tyyppi käytännössä liimautui mua vasten, eikä ollut tilaa liikkua mihinkään suuntaan. Ällöö.:yyhhhh:
Jos nainen työntelee tissejään miehen selkään tai olkapäät olkapäähän toistuvasti, vaikka tilaa ois olla työntelemättä, niin onkse seksuaalista häirintää vai menetetty mahdollisuus?
Tasapainohäiriö?
Börje lukenu taas Laasasen juttuja?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
en ole kolmekybänen emoboy
Nosturissa oli paikoitellen kyllä sellaista ahtautta havaittavissa, että meinasi alkaa ahdistaa oikein kunnolla.
Oisitte tullu siihen missä me oltiin. Tilaa oli just hyvin.
Huippu keikka. Tuntui paremmalta kuin Tavastialla.
Last edited by leposi (22.11.2010 20:37)
Two Lines is the opening song from the Lightships album 'Electric Cables' which will be released on Geographic on the 2nd April 2012.
Lightships if the new project from Gerard Love of Teenage Fanclub.
Electric Cables is an album of tender, observational songs, played with an invigorating and easy sense of purpose; the sound of friends enjoying one another's company and allowing ideas and experiments to flourish. It's a complex and rewarding record that you'll want to keep coming back to. Slow illumination.
Video by Forest Of Black
Aivan käsittämättömän hieno biisi, joka heiluttaa minua kuin lilluva vene.
Last edited by leposi (19.01.2012 12:53)
Sama kuin Leposilla. Odotan levyä innolla. Gerard Love on aina ollut suosikkibiisinikkarini Teenage Fanclubissa.
Lightshipsin Electric Cables on ilmestynyt. Muutaman kuuntelun perusteella ihan mahtava levy!
Lightshipsin Electric Cables on ilmestynyt. Muutaman kuuntelun perusteella ihan mahtava levy!
Aivan mahtava!
Pitääpä kuunnella koko albumi, joku biisi oli syksyllä Levyraadissa ja se oli
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Kuulinkohan oikein, mutta siis että olisivat studiossa ja uutta levyä vois vaikka tulla taas.
bzort glorf bööth
Noooooooo, The New Mendicants on täällä nyt viikonloppuna ja minä taas olen Skotlannissa
Tässä on siis Norman Blake hommailemassa Joe Pernicen kanssa. Keikoilla on kai tullu myös Teenage Fanclubin biisejä. Spotifyssä on Australia EP tältä projektilta. Kuulostaa hyvältä kyllä joo!
Jaahas, uutta levyä tulossa syyskuussa!
Thin Air kuulostaa pirun hyvältä biisiltä. Tässähän kovettuu.
https://youtu.be/wjAl8jqdMjg
Vielä toinen uusi biisi I'm in Love https://youtu.be/FDOLKSp2AWU
Last edited by leposi (23.08.2016 17:08)
Rank Your Records: Norman Blake Merrily Rates the Ten Teenage Fanclub Albums
mielenkiintoinen artikkeli, jiossa levyjen musiikillinen anti jää melkein sivuseikaksi, mutta hyviä anekdootteja piisaa
-Howdy! Keskustellaanko Fanclubin parhaasta albumista?
-No joo, mä on aina ollu ton Northern Britainin Bandwagonesquessa.
-Katoitko muutes viime viikonlopun Grand Prixin?
-Bröm bröm, vedä ittes Thirteen. Mä lähen nyt vetään Man-Madesoppaa.MATTI 101%
Hunttalan Matti wrote:-Howdy! Keskustellaanko Fanclubin parhaasta albumista?
-No joo, mä on aina ollu ton Northern Britainin Bandwagonesquessa.
-Katoitko muutes viime viikonlopun Grand Prixin?
-Bröm bröm, vedä ittes Thirteen. Mä lähen nyt vetään Man-Madesoppaa.MATTI 101%
Suosikki on yhä Songs From Northern Britain.
bzort glorf bööth
Hyvä arvio Quietusilta. Eka kuuntelu vasta menossa, mutta älyttömän hyvältä vaikuttaa.
Omista kuuntelutottumusten muutoksista kertoo jotakin se, että kävin hakemassa Heren Äksästä, laitoin CD:n hyllyyn ja levyn soimaan Spotifysta.
Omista kuuntelutottumusten muutoksista kertoo jotakin se, että kävin hakemassa Heren Äksästä, laitoin CD:n hyllyyn ja levyn soimaan Spotifysta.
No nyt!
bzort glorf bööth
On muuten helkkarin hyvä levy tämä Here.
Parasta Skotlannista! Teenage Fanclub saapuu Tavastialle
Viime kuussa hienon Here-albumin julkaissut Teenage Fanclub soittaa Helsingin Tavastialla keskiviikkona 15.2.2017.