You are not logged in.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Le Corps Mince de Françoise first rehearsal with the live drummer, gotta tell you, this shit just went to a whole new level
17. syyskuuta kello 16:58 · Näytä palaute (17)Piilota palaute (17)
EI SE AUKI ENÄÄ OO
Iih, jännää
Marraskuussa tulossa uus sinkku : We have signed to Heavenly Recordigs / Sony Music Finland, our single "Gandhi" is gonna be out November 29th. Tour TBA!
lähde: facebook
Se on muuten loistava biisi. Nyt jännittää.
Uusia promokuvia!
Uusia promokuvia!
tästä gummo & kiihotus
YELLE Z MUUTA TOPIKIN NIMI! :MAD2:
bzort glorf bööth
Bändin nimi on myös vaihtunut lyhenteeksi LCMDF.
OMGWTF
http://ylex.yle.fi/sites/ylex.yle.fi/fi … orps_0.jpg
OMGWTF
SAISKO VIELÄ HUUTOMERKIN TOHON JOHONKIN VÄLIIN!!!
Vuoden nuori muotoilija.
http://ylex.yle.fi/sites/ylex.yle.fi/fi … orps_0.jpg
OMGWTF
Mitä järkeä tuossa nyt sitten oli. WTF tosiaan.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Ite olen ihan :tonnin seteli: tämän asian kanssa.
Valitettavasti on käynyt rosvo.
No niin, tulipahan nähtyä tytöt Pakkahuoneen lavalla venkoilemassa. Aivan totaalista paskaa. Juna meni ohitse pari vuotta sitten. Touhu näytti ja kuulosti joltain pissisten singstar-kemuilta.
Ei hyvää päivää.
EI SE AUKI ENÄÄ OO
No, huomasivat sentään tehdä levydiilin vaikka hypekin taisi jo loppua.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Toi uusi sinkku on muuten maispeississä. Odotetusti aivan hirveetä paskaa. Kuulostaa edelleen huumorimusalta.
Hyvä styge!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Kertsi oli just niin timanttinen ku muistelinki. Välitön erektio.
Touhu näytti ja kuulosti joltain pissisten singstar-kemuilta.
Ei hyvää päivää.
![]()
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Toi uusi sinkku on muuten maispeississä. Odotetusti aivan hirveetä paskaa. Kuulostaa edelleen huumorimusalta.
Oli kyllä aika karmaiseva teos.
EI SE AUKI ENÄÄ OO
Lost in Musicissa oli Ace of Base-biitit kehissä ja siitä CSS-johdannaisesta paskasta oltiin väänetty nappulaa jotenkin aggrompaan suuntaan, eli puolen vuoden takaista blogitrendiaallonharjaa haetaan? Ei voi tietää.
Yllättävän positiivisesti tapaamani ulkkarisäätäjät noihin suhtautuivat. En jaksanut asiasta sen enempää jauhaa vaan ilmoitin yleensä ettei mulla ole oikein koskaan ollut orkesterille aikaa, koska olemme maan päällä maksimissaan noin 100 vuotta. Noin pienestä määrästä en ole valmis LSDMDA:lle lohkaisemaan.
Mutta siis tosi friikki ilmiö
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Näin tuon keikan Pakkiksella, ei kauheasti liikuttanut suuntaan tai toiseen.
aNYway, tää oli mun mielestä hassu ilmiö: oikeestaan jokainen suomalainen tuttu jonka kanssa ko. iltana puhuin illan bändeistä tyyliin aloitti lauseella "VITTU ETTÄ LCMDF OLI PASKA" kun taas ne ulkkikset joiden kanssa puhuin aloitti lauseella "I enjoyed LCMDF". Samaan suuntaan mitä Tolonen tuossa jo mainitsi.
Tämähän ei välttämättä johdu siitä että LCMDF olisi jotenkin selkeästi parempi bändi kuin esim. muut ko. illan aikana esiintyneet bändit, vaan ehkä siitä, että Suomessa on todella vähän oikeasti kansainvälisen potentiaalin omaavia bändejä. Tämä siis puhdasta spekulaatiota.
hymiöpaneelammastakakkaläjässä
Joo, ja eikös se mennyt niin, että nää samat ulkkikset EIVÄT lämmenneet Uudelle Fantasialle, joka veti aivan timangin keikan millä tahansa mittapuulla. Vaikea on käsittää.
EI SE AUKI ENÄÄ OO
ehkä ne ei vaan tunteneet looriksen eno-setää t: aku ankka
Joo, ja eikös se mennyt niin, että nää samat ulkkikset EIVÄT lämmenneet Uudelle Fantasialle, joka veti aivan timangin keikan millä tahansa mittapuulla. Vaikea on käsittää.
Uuteen fantasiaan lämpenemättömille pelleille
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
simo_vaatehuoneelta wrote:Joo, ja eikös se mennyt niin, että nää samat ulkkikset EIVÄT lämmenneet Uudelle Fantasialle, joka veti aivan timangin keikan millä tahansa mittapuulla. Vaikea on käsittää.
Uuteen fantasiaan lämpenemättömille pelleille
o/
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Uutta matskua tulevalta Gandhi-videolta.
Alienhinduille
:psykee:
Hieman taidettu Happy Mondaysia kuunnella. Laulu ärsyttää yhä aivan helvetisti ja video on aika vitun ruma. En vaan osaa tätä
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"