You are not logged in.
Kellään tietoo, että mikähän se tämmönen tuleva Fonal-julkaisu oikein mahtaa olla?
LÖ JENGI: DANS LES TOILETTES DU PARADIS / ELÄKÖÖN MUMMO
10" 2010
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Kellään tietoo, että mikähän se tämmönen tuleva Fonal-julkaisu oikein mahtaa olla?
LÖ JENGI: DANS LES TOILETTES DU PARADIS / ELÄKÖÖN MUMMO
10" 2010
Vastaan itselleni: Lö Jengi on yhtä kuin Islaja, Amon Dude, The Hoopo ja Reines d'angleterre. Voipi olla jeppis-kamaa
åhå, haluaako lö jengin foorumistit valoittaa tätä enemmänkin?
^ Lintumies topikissa nämä
en ole kolmekybänen emoboy
Hieno
Koska levy?
Vapaa on Suomen paras bändi (kollektiivi?) ja Vuoma yhä yhtä hämmentävä kuin ilmestyessään.
"[K]yseessä on hyvä ja joutuisasti etenevä kertomus irlantilaissiirtolaisesta, joka pakenee kauas länteen ikävää paholaismenninkäistä."
silvawhale wrote:[quote:5240b8b665="huïg"]tämä spämmi on improvisoitu lattialla jalat ristissä[/quote:5240b8b665]
ja kirjoitettu behringerin mikserillä.mun sedällä on jouhitorvia, niitä vois ajaa delayn läpi?
mul on 1,5 litraa vissyy
^ No et haluis julkaista uutta matskua. Ois sellasta kamaa että oksat pois = pystyrankametsärokäsidfuzz! ? !
Pitäisi varmaan käydä lukemassa täällä vähän useammin. Jokos tämä on jotain kautta ilmestynyt?
"[K]yseessä on hyvä ja joutuisasti etenevä kertomus irlantilaissiirtolaisesta, joka pakenee kauas länteen ikävää paholaismenninkäistä."
Ville Moskiiton levyjä pyöritellyt tässä männä viikkoina satunnaisesti työmusana. Hyviä ideoita näissä. Tavallaan toivos, että esim. toi Vallankumous Nyt olisi äänitetty vähän hifimmin, tommonen kitarasurina sais paljon lisätehoa kirkkaammasta ja jylhemmästä soundista. Mut hyvän kuuloista ääntä, soita tämmönen keikka joskus!
Ny just soi Things You Are Not Eager To Touch.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Ville Moskiiton levyjä pyöritellyt tässä männä viikkoina satunnaisesti työmusana. Hyviä ideoita näissä. Tavallaan toivos, että esim. toi Vallankumous Nyt olisi äänitetty vähän hifimmin, tommonen kitarasurina sais paljon lisätehoa kirkkaammasta ja jylhemmästä soundista. Mut hyvän kuuloista ääntä, soita tämmönen keikka joskus!
Maksa mulle viikko studioaikaa ni äänitän hifimmin
janne m. wrote:Ville Moskiiton levyjä pyöritellyt tässä männä viikkoina satunnaisesti työmusana. Hyviä ideoita näissä. Tavallaan toivos, että esim. toi Vallankumous Nyt olisi äänitetty vähän hifimmin, tommonen kitarasurina sais paljon lisätehoa kirkkaammasta ja jylhemmästä soundista. Mut hyvän kuuloista ääntä, soita tämmönen keikka joskus!
Tuu Skattan Pommisuojaan ni mä voin äänittää
bernardblack wrote:janne m. wrote:Ville Moskiiton levyjä pyöritellyt tässä männä viikkoina satunnaisesti työmusana. Hyviä ideoita näissä. Tavallaan toivos, että esim. toi Vallankumous Nyt olisi äänitetty vähän hifimmin, tommonen kitarasurina sais paljon lisätehoa kirkkaammasta ja jylhemmästä soundista. Mut hyvän kuuloista ääntä, soita tämmönen keikka joskus!
Hesassa ei pääse oikeisiin fiiliksiin
janne m. wrote:bernardblack wrote:janne m. wrote:Ville Moskiiton levyjä pyöritellyt tässä männä viikkoina satunnaisesti työmusana. Hyviä ideoita näissä. Tavallaan toivos, että esim. toi Vallankumous Nyt olisi äänitetty vähän hifimmin, tommonen kitarasurina sais paljon lisätehoa kirkkaammasta ja jylhemmästä soundista. Mut hyvän kuuloista ääntä, soita tämmönen keikka joskus!
Ota joskus hyppy tuntemattomaan ja testaa mimmosta musaa tulee vääristä fiiliksistä
bernardblack wrote:janne m. wrote:bernardblack wrote:janne m. wrote:Ville Moskiiton levyjä pyöritellyt tässä männä viikkoina satunnaisesti työmusana. Hyviä ideoita näissä. Tavallaan toivos, että esim. toi Vallankumous Nyt olisi äänitetty vähän hifimmin, tommonen kitarasurina sais paljon lisätehoa kirkkaammasta ja jylhemmästä soundista. Mut hyvän kuuloista ääntä, soita tämmönen keikka joskus!
Ota joskus hyppy tuntemattomaan ja testaa mimmosta musaa tulee vääristä fiiliksistä
I get up, and nothing gets me down.
i like to jump. and then go round and round
And I know, just how it feels.
You've got to roll with the punches to get to what's real
Oh can't you see me standing here,
I'm getting ready for a soccer scene I ain't the worst that you've seen.
Oh can't you see what I mean ?
Might as well jump. Jump !
Might as well jump.
Go ahead, jump. Jump !
Go ahead, jump.
Ois ihan jees jos tämä ja se aikasempi kimppajuttu Spinning On Air julkastas ihan levyllä, 55 minsaa liveä kimpassa ja erikseen
This is our music - Islaja from Ruben Broman on Vimeo.
merja kokkonen näyttää mun mielestä välillä ihan janne westerlundilta
merja kokkonen näyttää mun mielestä välillä ihan janne westerlundilta
Näyttäispä.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
ja meitsi oli toki tuolloin ylitöissä
Saisko ton ekan osan vielä pari kertaa
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
eiköhän tässä vielä
Heh, hommasin just lelukaupasta viime viikolla kasan metsisinstrumenttejä lauantain artsukeikkaa varten. NWOFMF.
Kohtalaisen kiinnostavan oloinen kirja, vois ehkä hommata. Islaja ja Lau Nau ilmeisesti mukana myös.
Tää Kuollut muisto sopii ehkä parhaiten tähän topikkiin.
Kyseessä siis Nyrhisen Juhanan bändi/projekti, jolta tullu kaksi kassua 2009. No Wave of Finnish Folk Music (omakustanne) ja Kuru Disease (Svag, Ond & Liderlig).
Perinnesoittimilla soitettua avant/noise-murinaa siis. Jos johonkin pitää verrata, niin soundi ja folk-musan abstrakti tulkinta muistuttaa (luonnollisesti) aika lailla Käpin Vuonna 86 -levyn taustoja. Eli jos se miellytti niin kantsii tsekata nämä myös.
Ikuisuudelta löytyy näitä ja Nyrhiseltä saa varmaan myös, vaikkei verkokaupassa olekaan.
Tykkään. Kassuilla on aika karskit soundit.