#481 18.05.2010 10:40

kaakku
ärrävikanen pelle
Registered: 23.06.2005
Posts: 13,960

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

Manatserikiima on hieman kadoksissa. Eiköhän "se" tosin sieltä vielä herää kun mm-kisat alkavat ff


Varikset komentavat

Offline

#482 18.05.2010 10:45

Prakk
Kakkaava jouluhahmo
Registered: 12.06.2005
Posts: 10,010
Website

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

Jotenkin hämärää, että teen ihan vitun vähän maaleja, vaikka pitäisi olla todella hyökkäävä taktiikka, ja pätevät kärkimiehet yms. Toisaalta mulla on vähiten päästettyjä maaleja veikkausliigassa, joten so not.  tongue  peuk
Suomen maajoukkue pelaa muuten ihan saatanan paskasti tässä mun savessa, karsintalohkossa vasta yksi voitto ja loput tappioita, esim. San Marinolle kävivät vieraissa häviämässä. biggrin


SOSDO MASSA KOMOROSSA

Offline

#483 29.08.2010 12:21

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,555

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

On kyllä hauskinta pelata ILRn kanssa verkkopeliä. Minä olen HSV ja ILR on Stuttgart. Bundesliiga oli ensimmäisellä kaudella hirvittävän tasainen. Lopulta cl-paikka jäi parin pisteen päähän. Jäin viidenneksi maalieron turvin. Stuttgart ei päässyt europeleihin ollenkaan ja potkutkin oli vissiin aika lähellä jossain vaiheessa, kunnes roti löytyi. Keskinäisissä peleissä johdan. 1-1, 1-0 ja 0-0 menneet minä ensin mainittuna. Ei kai siitä muuta.

Omassa pelissä jätin sen Benfican, koska ei sitä vaan jaksa. Tylsä liiga toi Portugali, joten otin takas sen Fulham-pelin. Olen voittanut kaksi kertaa cl:n ja kerran jopa Valioliigan. Nyt puolustan mestaruutta. 20 ottelun jälkeen kärjessä mennään. Kiitos Pjanicin ja Oscar Cardozon. Samalla menen Ghanalla kohta mestaruuksia. Nyt on 18 ottelun voittoputki alla. Toki kovimmat vastustajat ovat olleen Norsunluurannikko ja Saksa. Kohta alkaa Afrikan kisat, joissa olen samassa lohkossa Malin, Libyan ja Marokon kanssa. Mm-kisoissa vastaan asettuvat Skotlanti, Saudi-Arabia ja Argentiina. Kovat kisat tulossa. Taitaa tulla myös eka tappio Ghanan managerina minulle.

Ja Reunion on saari Madagascarista itään. Kuvien perusteella siellä on erittäin kaunis luonto. Pelaan niitä vastaan harjoitusottelun Ghanalla.

Last edited by leposi (29.08.2010 12:24)

Offline

#484 01.09.2010 17:51

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,555

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

Tähän se nyt kaatus. Nettipelissä sain toisen kauden lokakuussa kenkää HSV:stä, koska alkukausi oli mennyt täysin penkin alle. Oi voi. sadbanana

Offline

#485 01.09.2010 20:23

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,555

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

Nonni. Deportivo on projekti numero kaksi. Hyviä pelaajia ja talous täysin kuralla. Kolmentoista ottelun jälkeen ovat sijalla 18. Sieltä lähdetään nostamaan kohti eurokenttiä. Kesään saakka otin sopparin, että voi sitten häippästä kevyesti jos hommaan ei saa otetta. Ekaks vastaan asettuu mahtava kotiottelussa Barcelona ja tokana Sevilla vieraissa. Sen jälkeen pitäis viimeistään voittotili aueta, kun vastaan asettuu liigajumbo Xerez.

Offline

#486 09.09.2010 09:47

Prakk
Kakkaava jouluhahmo
Registered: 12.06.2005
Posts: 10,010
Website

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

FM 2011 tarjoaa näköjään taas kaikenlaisia kivoja uudistuksia:

New features

On the 11 August 2010, Sports Interactive published a YouTube video announcing a number of new features that will be included in Football Manager 2011. This video announced the following features:

    * Agents roles have been enhanced; there will be five types of agents that negotiate contracts. Some will give you a blank page for negotiations, while others will ask for too much and others will be more sensible.
    * There will be around a dozen new contact clauses, including a bonus for players making it into the Team of the Year and a minimum fee release clause if a big club comes in.
    * Negotiations with a player have been made "face to face" in order to increase the realism of the game.
    * Training has been enhanced; there will be fourteen extra areas to train players in, and a new match preparation section allows you to train players in specific formations.
    * Interaction with players and other managers has been improved, including making it possible to have private conversations with players.
    * There are new board requests as part of this improved interaction, including requesting higher percentage of transfer revenue and requesting a new stadium if the current stadium can't be expanded.
    * The news section and inbox have been merged back together with a new look, and there are more options for subscriptions.
    * The match engine has been improved to include player emotion, meaning players will react more visibly to what is happening on the pitch.
    * The much-requested "dynamic league reputation" has been included, meaning that if game-players take on a club in a less fancied nation, and take that club to glory, the reputation of that nation's league will raise.


SOSDO MASSA KOMOROSSA

Offline

#487 09.09.2010 09:49

Prakk
Kakkaava jouluhahmo
Registered: 12.06.2005
Posts: 10,010
Website

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

Varsinkin tuo viimeinen uudistus on ihan kiva, jos vaikka helpottaisi hyvien pelaajien pitämistä esim. Vepsussa, jolla nykyisessä pelissäni olen viimeiset 4 kautta tahkonnut CL:ää kohtalaisella menestyksellä (puolivälieriin parhaimmillaan tässä pelissä päässyt). Jotenkin tyhmää että tähtipelaajat menevät mieluummin jonnekin Ranskan liigan paskajengiin penkinlämmittäjäksi, kuin tahkoavat tsämppäriä avauksessa....


SOSDO MASSA KOMOROSSA

Offline

#488 14.09.2010 10:15

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,555

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

Hyvältä näyttää uudistukset kyllä. Mutta tuskinpa tulee hommattua tuota uutta ellei nyt tämä kone räjähdä ja pitää ostaa uusi. 2010:llä mennään vielä seuraavakin vuosi siis.

Offline

#489 24.09.2010 13:23

Prakk
Kakkaava jouluhahmo
Registered: 12.06.2005
Posts: 10,010
Website

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

Tossa vielä noita uudistuksia videomuodossa, jos jotain kiinnostaa:


SOSDO MASSA KOMOROSSA

Offline

#490 06.10.2010 12:04

Prakk
Kakkaava jouluhahmo
Registered: 12.06.2005
Posts: 10,010
Website

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

Tuli spämmi sähköpostiin, jossa oli mainittu jotain muitakin uudistuksia:

New social media feature – upload videos to YouTube and achievements to Twitter and the FM website     
                        
Set Piece Creator - allows you to set up your set piece routines     
                        
Newgen revamp – takes national traits into account for players characteristics     
                        
Squad registration / squad number – separate screens for registering your 25 players for the league season and allocating squad numbers


SOSDO MASSA KOMOROSSA

Offline

#491 13.10.2010 17:38

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,555

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

ILR kanssa pelattavassa pelissä päädyin lopulta takaisin Saksaan. Leverkusenin manageri jäi eläkkeelle jäi sieltä sitten aukesi paikka minulle. Olen myös tällä hetkellä Irlannin maajoukkueessa. On mukava palata Saksaan ja samalla tietty yhteen mestaruussuosikkiin. ILR oli Stuttgartillaan viime kaudella toinen ja Schalke voitti mestaruuden. Itsehän sain siis syksyllä kenkää HSV:stä ja siirryin Espanjan kriisiseuraan Deportivoon. Pelastin ne putoamiselta huimalla tappiottomalla putkella. Omistaja vaihtui myös keväällä. Tarjosivat jatkosopimusta. Kieltäydyin ja sain potkut ennen viimeistä (merkityksetöntä) ottelua. Ihme touhua. Leverkusenin joukkue näyttää todella vahvalta. Nuorta voimaa löytyy. Ainoa ongelma on ehkä hyökkäävien keskikenttäpelaajien puute. Loukkaantumiseen ei ole varaan enkä mitään tusina pelaajia viitsisi ostellakaan. Toivotaan siis ehjää kautta kaikille. Jännittää!

Offline

#492 21.10.2010 09:14

Prakk
Kakkaava jouluhahmo
Registered: 12.06.2005
Posts: 10,010
Website

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita


SOSDO MASSA KOMOROSSA

Offline

#493 21.10.2010 12:34

kissa 8D
en halua olla pentti linkola
From: missä palaa?
Registered: 12.12.2006
Posts: 6,074

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

Majupestit on ollu jotenkin tympeitä, en oo enää pitkään aikaan jaksanut tarttua tarjouksiin.

Offline

#494 21.10.2010 12:39

Prakk
Kakkaava jouluhahmo
Registered: 12.06.2005
Posts: 10,010
Website

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

Onhan ne vähän joo, Brasilialtakin sain kenkää kun menin pelaamaan vierastasurin Venezuelaa vastaan mm-karsinnoissa, vaikka oli karsintojen ihan ekoja pelejä vielä. Ei näköjään paljon edellisenä kesänä voitettu Copa America lohduttanut. Brasilialla oli muutenkin yllättävän vittumaista pelata, vaikka tietysti hyviä pelaajia olisi melkein 3 joukkeellista .Jostain syystä joukkue innostui kunnolla pelaamaan vain muita isoja maita vastaan ja lilliputtimaat myös raiskattiin, mutta tuollaisia välimallin maita vastaan (esim. tuo Venezuela, Norsut yms.) ei oikein ikinä tuntunut tulevan kunnon tulosta...


SOSDO MASSA KOMOROSSA

Offline

#495 16.11.2010 19:25

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,555

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

Aijai. ILR kanssa pelattavassa pelissä ensimmäinen kausi Leverkusenin peräsimessä toi mestaruuden vaikka vielä olisi 3 kierrosta sarjaa jäljellä. ILR Stuttgartillaan taistelee vielä sijoista 2-4. Olen myös cupin finaalissa, jonne pääsin kahden pilkkukisan jälkeen. Europa Leaguessa Tottenham asuttuu semifinaalissa vastaan. Tripla on tavoitteena.

Offline

#496 16.11.2010 19:35

Prakk
Kakkaava jouluhahmo
Registered: 12.06.2005
Posts: 10,010
Website

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

Sorruin ostamaan steamista tän uudenkin version sit...  frown2  cheer21


SOSDO MASSA KOMOROSSA

Offline

#497 16.11.2010 19:39

shanks
Banned
Registered: 13.06.2005
Posts: 24,979

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

Minkälaisilla taktiikoilla pelaatte?

Ite jämähtäny joskus toimineeseen hyökkäävään 4-4-2-diamondiin jota olen käyttäny kaikissa seuroissa nyt joita olen urallani luotsannut. Viime kaudella pääsin Real Madridin peräsimeen kun olivat jämähtäneet sarjan huonommalle. Ostin tammikuussa mestaruuden hankkimalla pelaajia jollain sadallaviidelläkymmenellämiljoonallapunnalla mut cl:sta tuli lähtö ja cupin finaalin hävisin niin lähin sit pois. Nyt palasin Englantiin ja Valioliigaan nousseeseen Southamptoniin. Lisäksi toiset arvokisakarsinnat alkamassa Albanian peräsimessä mutta karsintalohko (Ita, Rom, V-Venäjä ja mikähän vielä) vaikuttaa kiharaiselta. Vuotta 2018 eletään.

Offline

#498 16.11.2010 19:42

Prakk
Kakkaava jouluhahmo
Registered: 12.06.2005
Posts: 10,010
Website

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

4-1-2-1-2 toimi mulla edellisessä versiossa ihan hyvin, tollanen kapea keskikentän timantti ilman laitureita siis, MC:t kyllä tarpeen mukaan välillä laidoillekin toki eksyy. Samalla taktiikalla koitan lähteä tässä uudessakin pelissä Brescialla, saas nähä miten käy...


SOSDO MASSA KOMOROSSA

Offline

#499 17.11.2010 18:18

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,555

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

Prakk wrote:

4-1-2-1-2 toimi mulla edellisessä versiossa ihan hyvin, tollanen kapea keskikentän timantti ilman laitureita siis, MC:t kyllä tarpeen mukaan välillä laidoillekin toki eksyy. Samalla taktiikalla koitan lähteä tässä uudessakin pelissä Brescialla, saas nähä miten käy...

Samanlaista vedän Leverkusenilla. Sitten omassa pelissä Fulhamilla olen valloittanut maailman leveämmällä tuollaisella.

Offline

#500 28.12.2010 14:44

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,555

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

Onpa hienoa varmistaa kauden 16/17 Valioliigan mestaruus kierroksella numero 33. Kaikki muut ovat pelanneet niin hyvin ristiin, että suht helposti tämä tuli. Itsellä on tähän mennessä kolme tappiota ja viisi tasuria.

Offline

#501 09.01.2011 14:59

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,555

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

Ei jumalauta, Baxter vei Suomen vuoden 2018 mm-kisoihin FM 2010:ssa. Lohko ei ollut edes mikään helppo: Portugali, Ukraina, Serbia ja Moldova. Itse menin Italialla myös kisoihin. Toivottavasti pääsen samaan lohkoon. Andorra pelasi samassa karsintalohkossa kuin minä. Ne oli paskin joukkue. Kymmenen tappiota, 50 päästettyä maalia eikä yhtään tehtyä. peuk

Tuossa kun tarkemmin tilastoja katselen niin Andorra on kyllä ollut jo pitkään kerrassan surkea. Tällä hetkellä menevät 24 ottelun putkessa etteivät ole tehneet maalin maalia ja 30 tappiotakin on tullut putkeen. Kyllä se siitä vielä! San Marino on sentään pelannut tasurin, vaikka eivät hekään ole voittaneet ottelua 30 peliin.

Last edited by leposi (09.01.2011 15:04)

Offline

#502 09.01.2011 15:27

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,555

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

Urho Ghettonen wrote:

Kummallas Tatti-Lauri pelaa? icon_biggrin

Suomea näyttäis edustavan. Eihän tollasilla pisteillä pääsis mitenkään Italian joukkueeseen. Udinesessa näyttäis kuitekin pelaavan. 10,75 millillä ostivat sen Liverpoolista, jossa oli tehnyt 40 ottelussa muutaman maalin. Lainapesteillä Stokessa (Championship) ja Hibernianissa on näyttänyt olleen huippumaalintekijä. Maaotteluissa 30 ottelua ja 11 maalia. Näyttäis Suomella olevan helkkarin hyviä puolustajia ja kaikki alla 24-vuotiaita. Hyökkääjät sen sijaan ihan umpipaskoja ja keskikenttä näyttää sellaselta perushyvältä. Mutta noita puolustajiahan pitää itteki lähtee skouttailemaan. Yks pelaa Palermon avauksessa toinen AC Milanissa. Saispa Baxter kenkää kisojen jälkeen niin hakisin paikkaa oitis! (Eiku Baxter plans to retire 23.10.2017, eli huomenna. Jätkä pelaa joukkueen kisoihin ja lähtee eläkkeelle. Emmä nyt hitto vie kesken projektin lähde haahuilemaan tonne.)

pannan vielä edit: joo ei tää niin tyhmä peli ollukaan, vaan nyt baxterilla on, että eläköityy heti kisojen jälkeen. käyköhän buffonin kanssa myös näin kun sillä näyttä olevan halu lähteä eläkkeelle just ennen kisoja, vaikka oikeesti vois jopa olla ykkösveska vielä 39-vuotiaana?

Last edited by leposi (09.01.2011 15:39)

Offline

#503 15.02.2011 21:33

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,555

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

Vuosi on 2018. Fulhamilla olen voittanut kaiken voitettavan ja olen maailman paras seurajoukkue, vaikka hävisinkin viimeisimmän cl-finaalin Atleticoa vastaan jatkoajan viime minuuteilla. Uusi stadion on rakennettu ja kolmatta kertaa sitä saatiin laajennettua. Nyt väkeä mahtuu jotain 60 tuhatta ja risat.

Olen myös edelleen Italian maajoukkueen peräsimessä ja tavoitteena on voittaa Kiinassa järjestettävät mm-kisat nyt kesällä. Lohkosta, jossa oli Saudi-Arabia (myös jatkoon), Belgia ja Ghana (valmensin näitä edellisissä mm-kisoissa ja jätin, koska pupelsin Ukrainaa vastaan ekan pudotuspelikierroksen), pääsin jatkoon puhtaalla pelillä ilman takaiskumaalia. Turnaus alkoi niinkin tyylikkäästä, että Buffon päätti lopettaa uransa eikä tahtonut pelailla ykkösveskana näitä kisoja enää. Ja sitten heti ekassa matsissa Ghanaa vastaan kolme pelaajaa loukkaantuu yli kymmeneksi päiväksi. Seuraavassa matsissa yhdeltä menee akillesjänne ja on poissa ties kuinka pitkään. Vähän on siis tyhjää vaihtopenkillä. Niin ja Baxter luotsasi Suomen kisoihin ja vieläpä pudotuspeleihin. Ensimmäisessä ottelussa voittivat Kanadan 2-0 Sadikin maaleilla. Sitten kaksi seuraavaa ottelua Saksaa ja Norsunluurannikkoa vastaan päättyi 0-0. Tuolla heltisi jakopaikka lohkokakkosena Saksan imussa. Ja ylläri, että kohtaa heti Suomen ekassa pudotuspelissä. Orkl. Nyt sitä peliä sitten!

Last edited by leposi (15.02.2011 21:34)

Offline

#504 15.02.2011 22:03

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,555

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

Aha, olin jo varmistelemassa 1-0 voittoa, kunnes Sadik paukauttaa 90. minuutilla pallon maaliin. 1-1 ja jatkoaika, orkl.

Pilkut:

T. Pennanen maali
Destro maali
Eremenko maali
Longhi maali
Sparv maali
Marchisio maali
Miettinen maali
Giovinco maali
Sadik HUTI vasemmalta ja reilusti
Montolivo maali

huh

Ja seuraavaksi vastaan tuleekin Meksiko.

Last edited by leposi (15.02.2011 22:14)

Offline

#505 17.02.2011 14:08

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,555

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

Mm-kisat jatkui sillai, että Suomen jälkeen Meksiko kaatui ylivoimaisesti 3-0. Välierissä Venäjästä 2-1 voitto jatkoajalla ja finaalissa Espanja nurin 2-0. Kisojen jälkeen Baxter lähti eläkkeelle, joten vihdoinkin Suomen managerin paikka on avoinna. Laitoin hakemuksen menemään, vaikka olisihan se tyhmä lähteä maailmanmestaruuden voittaneesta joukkueesta, jossa on tapahtumassa seuraavien karsintojen aikana suuri nuorennusleikkaus. Suomi nousi FIFAn rankingissä sijalla 14. Tahtoo!

Aha, seuraavalla klikkauksella sitten manageri valittiin. Ottivat Aleksei Eremenkon. Mitä hitto?! Ei yhtään valmentajakokemusta ja juuri lopetti pelaajauransa. tongue

Last edited by leposi (17.02.2011 14:11)

Offline

#506 22.02.2011 10:56

Prakk
Kakkaava jouluhahmo
Registered: 12.06.2005
Posts: 10,010
Website

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

En ollu paljon Baxteria parempi, EM-karsinnoissa jäin niukasti kolmoseksi Jos esim. Ruotsin olisin pystynyt kotona kaatamaan, niin olisin jatkokarsintaan päässyt... Ruotsi siis voitti ehkä vähän yllättävän helposti lohkon, ja Hollanti oli toinen. En sentään saanut potkuja, mutta jatkossa odotetaan parempia tuloksia. 40-vuotias Litti toki vielä maajoukkueessa mukana, Lehtovaara ja Hradecky vuorottelevat maalissa sen mukaan kumpi on paremmassa vireessä.


SOSDO MASSA KOMOROSSA

Offline

#507 01.04.2011 12:37

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,555

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

Leposi lands Fulham windfall

In a display of incredible generosity, the Fulham board have decided to award you a sum in the region og 575M € to spend on players and a new stadium.

Please confirm your acceptance of this unexpected bonus.

017  _lollollol  kippis  kippis  kippis  excitebikenes  psykostep  psykebileet  wine2  sheeplove  _kaffelol  dance  rokrok

APRIL FOOL!!!!  dance  spede  roll

FM 2010 peuk

Last edited by leposi (01.04.2011 12:38)

Offline

#508 13.04.2011 20:27

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,555

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

Vuosi on 2019. MIFK pääsi Champions Leaguen lohkovaiheeseen Bayern Münchenin, Twenten ja Genoan kanssa tappelemaan.

Itse olen vieläkin Fulhamin peräsimessä. Meno on hurjaa. Saavutuksissa on mm. neljä CL-voittoa ja kaksi hävittyä finaalia. Valioliigassa kuusi mestaruutta, yksi kakkossija ja kerran jäin kolmanneksi.Vain vuosi 2012 meni vähän vituilleen ja olin sijalla 7. Rahalistalla olen  517 miljoonalla eurolla sijalla 3. Edellä on Barcelona (565M€) ja Real Madrid (705M€).

Offline

#509 13.04.2011 21:44

kaakku
ärrävikanen pelle
Registered: 23.06.2005
Posts: 13,960

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

SpVgg Greuther Fürthia lähdin nostamaan kakkosbundesista kohti glooriaa. Joukkue on täynnä kohtuullisen kyvykkäitä nuoria pelaajia, joten bundesiin pitäisi pystyä nousemaan mikäli laiskanpulskea nigerialaiskärki vaan saa pukkailtua palloa maaliin ja jos omassa päässä ei ihan hirveästi pupelleta.
Sain vieläpä boardin ostamaan seuraan kymppipaikalle Semir Stilicin, joka onkin aloittanut aika vahvasti. Täytyy vielä hioa taktiikkaa että kaverille saataisiin enemmän paikkoja jakaa läpisyöttöjä.

Palkkabudjetti taitaa viedä seuran konkurssiin, joten tammikuussa täytynee myydä joku laituri pois. Harmillisesti ne joista luopuisin, eivät kiinnosta ketään ja omia kasvatteja en haluais myydä koska niillä ois saumoja pelata ihan ykkösbundesissakin.


Varikset komentavat

Offline

#510 15.04.2011 14:32

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,555

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

Ei MIFKin tie kovin kauniilta ole CL:ssa näyttänyt. Ensin Bayern paukutti 3-0 ja heti perään Genoa samoilla lukemilla. Kaiken lisäksi Twente onnistui voittamaan Genoan, joten eiköhän se suomalaisen joukkueen taru eååhkentillä päättynyt heti kättelyssä. Omassa lohkossa minua vastaan on asettunut Real Madrid, Ajax ja Venäjän mestari Krylja Sovetov. Ensimmäisessä ottelussa pupelsin Realia vastaan 3-1 johdon 4-3 tappioksi ja tokassa pelissä Ajax kaatui 2-0 rutiinisuorituksella. Tälläkin kaudella finaali on tavoitteena eikä kolmatta perättäistä tappiota jaksaisi katsella. Tuo Venäjän mestari ei kyllä kovin kummoiselta vaikuta: Ajax paukutti ne nurin 4-1 ja Real kävin Venäjällä takomassa 8-0 voiton.  icon_lol

Em-karsinnoissa pelasin Italialla täysin puhtaan karsinnan, kuten maailman mestareiden kuuluukin. Eli voitin kaikki 8 ottelua, joissa tein 27 maalia päästämättä yhtäkään. Lohko oli tosin helppo: Slovenia, Turkki, Latvia ja Andorra.

Suomi jäi omassa lohkossaan kolmenneksi pisteen Skotlannista eikä edelliset hyvin menneet mm-kisat saaneet jatkoa. Mitään järkyttäviä yllätyksiä ei muutenkaan nähty. Ellei nyt Kyproksen lohkovoittoa voi sellaisena pitää. Hollanti oli samassa lohkossa ja ne pupelsi itsensä kakkosiksi. Muita lohkon joukkueita oli Sveitsi, Pohj. Irlanti, Makedonia ja San Marino. Tasainen lohko, kun neljännellä oli 17 pistettä, samoin kolmosella, kakkosella oli 19 ja ykkösellä 21. Kyproksesta on mainittava se, että Tomi Maanoja on niiden ykkösmaalivahti. On pelannut nyt 18 maaottelua.

Last edited by leposi (15.04.2011 14:33)

Offline

Board footer

Powered by FluxBB