You are not logged in.
[quote:4ce36a26a1="forssto"]
Kipsarin bändi- ja klubitoiminta on toistaiseksi päättynyt.
[quote:4ce36a26a1="kipsari"]
Kipsaria voi tiedustella myös yksityistilaisuuuksia ja klubi-iltoja varten.[/quote:4ce36a26a1][/quote:4ce36a26a1]
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Mitäs kipsarille muuten kuuluu? Eikös niillä ollut joku dadaistinen idea paikan muuttamisesta populäärirokkipaikaksi, kapasiteettia ja potentiaaliahan on ihan vaikka mihin?
Emmä oikeen tiedä, kun ne periaatteessa lopetti keikkojen järjestämisen siellä, mutta sitten kuitenkin viime viikonloppuna siellä oli yksi tuttava soittamasa levyjä, että räg rgär gr jne. Emmä tajuu. Ihan sama.
t:leposi
edit: vievie syytän viskiä111!!
"En kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "Niin, en kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "En kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "Niin, en kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "En kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "Olen shanks kylpyammeessa." Anteeksi, kuinka? "Ja homo."
Tähänkö tää nyt vittu ksaatuu=
"En kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "Niin, en kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "En kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "Niin, en kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "En kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "Olen shanks kylpyammeessa." Anteeksi, kuinka? "Ja homo."
no ei kai se ny siihe
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:01a368f240="forssto"]Nii joo, keikat:
13.10. VV, Tre (/w EIYL)
14.10. Semifinal, Hki
15.10. TVO, Tku (/w EIYL)[/quote:01a368f240]
Haluaisin tässä yhteydessä nyt tuoda esiin näiden päivämäärien läheisen sijainnin nykyistä sijaintiamme juliaanisessa kalenterissa ajatellen.
Tero saatana, s'olet gay!
Soittakaa STOP!!!!!! Turussa siis. Klo 21.30 kai alkaa huomenna, joohan? Ku pitää tietää, että ehtiiks kasilta venäjäläiseen leffaan vai ei, kun se kestää yli kaksi tuntii.
Soittakaa STOP!!!!!! Turussa siis. Klo 21.30 kai alkaa huomenna, joohan? Ku pitää tietää, että ehtiiks kasilta venäjäläiseen leffaan vai ei, kun se kestää yli kaksi tuntii.
En tiiä yhtään aikatauluista mitään.
En tiiä yhtään aikatauluista mitään.
mä tiiän nyt
eli ei leffaa. STOP!
ja vastavirran flegmaattiselle yleisölle
mahtava keikka!!!!!!!1111
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
[quote:b822dd5f57="forssto"]Vastavirran soundit / miksaaja:
Ninetynine: :sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan:[/quote:b822dd5f57]
Juu, näinhän se. Aika vittumaista kun joutuivat viisi kuusi kertaa pyytämään samaa juttua. Miksaaja täytti imbesillin kriiteerit mutta oli kaikesta huolimatta ihana pikku keikka niiltä.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Ihan yhtä tajuttoman hyvä keikka kuin silloin pari vuotta sitten. aaaaaaaaah. Lauran ääni on jotenkin niin sellanen terävän ihana. Se vaan porautuu kalloon. Ja encore repsankeikkaa. Ne soitti Stopin! jee. Paras biisi ikinä.
Hei kuka mikä häh se tyttö oli joka esiinty ekana? Sen ääni oli mieletön. Istuin tolpan takana enkä nähny mitään.
Ja joo hei keikkojen välissä ja 99:n jälkeen soi uutta Stereolabii. Olin vähän, et ihan vitun siistii hei. Jee.
Hei kuka mikä häh se tyttö oli joka esiinty ekana? Sen ääni oli mieletön. Istuin tolpan takana enkä nähny mitään.
Cameronin tyttöystävä. Pistä vaikka MySpacen kautta Cameronille (siis vaikka Baseballin maikkarin kautta) viestiä, jos haluat tietää enempi.
Tässä suoraakin linkkiä:
http://www.myspace.com/biancanatasha
[quote:9e4c2740eb="leposi"]Hei kuka mikä häh se tyttö oli joka esiinty ekana? Sen ääni oli mieletön. Istuin tolpan takana enkä nähny mitään.
Tässä suoraakin linkkiä:
http://www.myspace.com/biancanatasha[/quote:9e4c2740eb]
Ah kiitti. Pitää muutenkin kiitellä keikasta tässä vielä.
Pannan kolmen vuoden viiveellä kuvia Kipsarin keikasta.
Eli 99 @ Kipsari 9.11.2003
tadaa!
Ei siis vaikka tätä miten päin pyörittelee niin en minä pysty ymmärtämään mikä ihme Ninetyninessä nyt _niin_ uskomattoman verratonta on. The Processilta muistan tasan sen avausbiisin ja varsinaisen setin päättökappaletta lukuunottamatta se oli ainoita ihan aikuisten oikeasti hyviä vetoja keikalla.
Ihan pl bändi ja kiva ku käyvät täällä kiertuoimassa ja tuun keikoille vastedeskin jos mut ei tää kolahda sit tippaakaan.
Älä päästä painiks sitä
ja vastavirran flegmaattiselle yleisölle
Niinpä! Pistää miettimään, miten esimerkiksi Wöekenenderin aikana joku ylipäätään kykeni jöröttämään visusti hievahtamatta. Pakko yhtyä keikan ylistäjiin, vaikka kolmen vuoden takainen tajunnanräjäytys ei voinutkaan toistua ihan samalla voimalla.
This must be what jail / I will scratch
soittiko tolla keikalla myös baseball vai meneekö mulla kipsari keikat ja vuodet sekasi? vai oonko muuten vaan sekasin?
en ole kolmekybänen emoboy
soittiko tolla keikalla myös baseball vai meneekö mulla kipsari keikat ja vuodet sekasi? vai oonko muuten vaan sekasin?
Haha, on se hyvä, että listaa nähdyt keikat
Ninetynine, Echo Is Your Love [Kipsari, Helsinki, Finland 9.11.2003]
Love Of Diagrams, Baseball, Mother Goose [Kipsari, Helsinki, Finland 22.11.2003]
Ninetynine, Echo Is Your Love [Kipsari, Helsinki, Finland 9.11.2003]
Tuollako se oli, kun tapasin hyvin suuren osan rotseja, mm. Merrin ja Laurkhin
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Määkin olin tuolla, ja noisis, ja artsy ja
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Ihmeellistä. Kohtalo johdatti jokaisen ensin sinne ja viimeistään sit tänne.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Mä en ollut
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
hrmis on junnu, mut pass the torch ja olympialaiset helsinkiin evielä eiq mits
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS