You are not logged in.
Pages: 1
KERRO BABRBRIGBGIBGA LISÄÄ MIJTJTJKÄHG?
"En kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "Niin, en kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "En kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "Niin, en kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "En kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "Olen shanks kylpyammeessa." Anteeksi, kuinka? "Ja homo."
yks hyppäs sillalta ja kual
mut siis irkkujen metsäfolkkarit ja urkupulisongit kuumotteli näistä gang gang dancen keikan tienoolla, ja onhan tää mahtavan pateettista trolli-humppa-bläkkistä suomesta mutta ruotsiksi laulettuna(!)
midnattens widunderia oon toistaiseksi vain kuullut. toivottavasti en koskaan tule ymmärtämään mistä laulavat, voittoisista sodista jii än ee varmaan. en allekirjoita mitn
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
KUULEMATTA APSKAA
"En kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "Niin, en kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "En kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "Niin, en kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "En kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "Olen shanks kylpyammeessa." Anteeksi, kuinka? "Ja homo."
LERRO ABRIGA LISÄÄ
no siis ja mitäs muuta pannan? :oksennushymiö:
no siis ainoo kuulemani levy missä on vihtomisääniä ja my body your body everybody move your body-syntsavarastuksia. camp hell!
Paha sanoa kumpi nyt enämpi tahattomasti viihdyttää jos kumpikaan:
http://www.youtube.com/watch?v=JlknUe9K3WM
http://www.youtube.com/watch?v=c91ixYsQeVI
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Sunnuntaina näitten keikka tuol city-ihmisten city-maisemissa.
Pages: 1