You are not logged in.
"A repo man's always intense"
G. W. von Wright: Elämäni niin kuin sen muistan
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Kirjastosta.
Skeletonni wrote:
Tämän aloitin neljä vuotta sitten enkä vieläkään ole saanut luettua loppuun -topikissa nämä.
barton_funk wrote:Skeletonni wrote:Tämän aloitin neljä vuotta sitten enkä vieläkään ole saanut luettua loppuun -topikissa nämä.
Oon lukenu pari kertaa. Reynolds on sellanen, että välillä se vituttaa. Pakko kuitenkin lukea.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
^Jäi nyt kesken, ku tää tipahti postiluukusta:
Luin tänään aamulla loppuun Keseyn One Flew Over the Cuckoo's Nestin, kovalla kiireellä ennenku piti lähtee duuniin (ja melkein myöhästyin ku ei malttanut lopettaa), nyt taidan alottaa Rothin Portnoy's Complaintin.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Aloitin ton Lethemin They Live -pamfletin. Hyvää luettavaa, kyl. Paljon mielenkiintoisia huomioita, sellaisiakin joita ei oo ennen ite hoksannut. Kuten esim. tämä:
Sent from my iPhone 16
Just luin:
Just aloitin:
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
^:peuk:
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Slavoj Zizek: Tervetuloa reaalisen autiomaahan!
tää on kyllä kovaa kamaa, useaan kertaan tullut luettua jo.
Mitäs esseistejä luette? Ois kiva tsekata jotain siltä osastolta taas pitkästä aikaa, mut älkää suositelko mitään pelle-nyleniä
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Korkkareita.
Mitäs esseistejä luette? Ois kiva tsekata jotain siltä osastolta taas pitkästä aikaa, mut älkää suositelko mitään pelle-nyleniä
Mitä nyt just tulee mieleen, Milan Kundera ja G.H. von Wright. Itekin voisin tsekkailla lisää tältä saralta.
Melko ahkera lukuviikonloppu oli. Pynchonin Inherent Vice (iha jees), aiemmin kesken jäänyt Selected Letters of Philip K. Dick 1980-1982 loppuun ja sit vielä viime yönä hihittelin läpi Niilo Yli-Vainion tarinan. Nyt alotin William S. Burroughs Jr -elämäkerran Cursed from Birth.
Esim.
Ja seuraavaksi
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Fergusonia pitäisi lukea enemmän. Kun vaan ehtisi.
Marco Kosonen: Rock'n'roll Suicide Bar
Slavoj Zizek: Tervetuloa reaalisen autiomaahan!
tää on kyllä kovaa kamaa, useaan kertaan tullut luettua jo.
mikä nylenissä niin vihattaa? en oo koskaan lukenut mitään sen kirjoittamaa, kiinnostais kuulla
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho