You are not logged in.
NYT ARTEMI HEREILLÄ!
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Little Richard. Chuck Berry, doowoop- musa lukuunottamatta Zappaa, miltei kaikki 50-luvun rokki ja Beach Boys. Tai sanotaan että tommonen ennen pitkätukkia tehty rokkenrolli enimmäksen
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
Ulverin eka, Lil Wayne ja sit The-Dream
Just pari päivää sitten puhuttiin kundien kanssa, että ne, jotka tykkää Lil Waynestä ei voi tajuta räpistä mitään.
EI SE AUKI ENÄÄ OO
Uus MellowHype.
Vuoden nuori muotoilija.
Young Marble Giants
Just pari päivää sitten puhuttiin kundien kanssa, että ne, jotka tykkää Lil Waynestä ei voi tajuta räpistä mitään.
en olis kyllä sinulta näin vajakkia mielipidettä oottanu
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Skeletonni wrote:Just pari päivää sitten puhuttiin kundien kanssa, että ne, jotka tykkää Lil Waynestä ei voi tajuta räpistä mitään.
No sama, Skele on miltei poikkeuksetta asialinjoilla mut nyt lipsahti. Taitaa olla joku indiejuttu toi että Waynea ei saa digata, modernin maailman neroja hän mielestäni on
edit. parasta just ny: belle & sebastian - lazy line painter jane
Last edited by Neuvostoliitto (04.11.2010 23:15)
huïg wrote:Skeletonni wrote:Just pari päivää sitten puhuttiin kundien kanssa, että ne, jotka tykkää Lil Waynestä ei voi tajuta räpistä mitään.
No sama, Skele on miltei poikkeuksetta asialinjoilla mut nyt lipsahti. Taitaa olla joku indiejuttu toi että Waynea ei saa digata, modernin maailman neroja hän mielestäni on
siis oikeasti neukkula, perustelepa tuota heittoa jotenkin. pistä vaikka joku youtube-linkki joka osoittaa tuon dorkan lahjakkuuden.
mihis toi dorkuusväite sit perustuu hä
tässä pari ässäbiisiä
http://www.youtube.com/watch?v=-HIB706Tvwo
http://www.youtube.com/watch?v=ScB2J0gt9LE
mut jos ei tämmönen musa kiinnosta ees vähää alusta niin jääviysmyönnytys kehiin vaan samantien
pannan ny vielä a milli
ja weezyn osa tästä biisistä on aina vaan vitun hieno
ei sitä varmaan hirveesti vituta jos jotku postrokkarit ei tykkää. siitä vaan ceebrolisticsin ceedeitä perseeseen poikittain jne
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
siis oikeasti neukkula, perustelepa tuota heittoa jotenkin. pistä vaikka joku youtube-linkki joka osoittaa tuon dorkan lahjakkuuden.
Saatan heitellä tota nerous-termiä ilmaan välillä vähän turhankin innokkaasti, mutta joku 3 peat tai sitten vaikkapa Mr. Carter tai Shoot Me Down on hyviä biisejä. Rakastan ton tyypin ääntä, meinaan että tolla äänellä räppääminen on yhtä tajutonta ja arvostettavaa kuten vaikkapa Snoop Doggilla.
Jätkä ei välttämättä löydä tästä sitä juttua, vähän sama homma ku mulle ei avaudu välttämättä suurin osa noista sun diggaamista bläkkisjutuista tjsp
Rakastan ton tyypin ääntä, meinaan että tolla äänellä räppääminen on yhtä tajutonta ja arvostettavaa kuten vaikkapa Snoop Doggilla.
Hei nyt jotain rajaa!
Ja avataan tätä nyt vähän, että mua ei pidetä silkkana vihaajana. Lil Waynellä on kyky bustaa minimalismin keinoin tarttuvia hittibiisejä.
Lyyrinen sisältö on pyöreä nolla (toisin ku esim. ceebroilla, huig!) ja ne harvat ns. hyvät läpät on (ainakin osittain) pöllitty oikeesti lahjakkailta rimmaajilta tai sit haamukirjottaja on skrivannu skeidaa suoraan jannulle (tosin Snoopkin on sortunut tähän viime levyillään). Ihan nastaa klubimusaa kai jos sellasesta digaa, mut ei millään tavalla haastavaa mun mielestä. Kyllähän mäkin kuuntelen paljon paskoja räppäreitä, mut Lil Waynee ei jotenki pysty just ton äänen takia, mistä kuitenkin jotkut täälläkin digaa. Ei vaan pääse tosta yli - vähän sama juttu Eminemin suhteen, joka tosin on lyyrikko ja tarinankertoja. Ei sitä narinaa jaksa kuulla. Mä tavallaan ymmärrän, että musadiggarit kuuntelee Waynee, ku se kuitenkin räppää ns. tyyleillä, mikä uupuu nykyään jenkkivaltavirtaräpistä melkein kokonaan. Mut nero? Shieeee, jo se "rokkilevy" onnistuu kaatamaan tän väitteen...
okei, toi a milli oli ihan jees, vaikka toi jätkä ei mun mielestä varsinaisesti osaa räpätä, mut mitäpä minä näistä tiedän. nero-väite silti tosiaan yliampuvinta koskaan
dorkuusväite perustuu siihen et oon nähnyt ton pösilön pari kertaa jossain talk showssa. fiksuus tai mukavuus ei hänestä varsinaisesti huokunut. lisäks oon nähnyt kun kaveri kehuskeli kitaransoittotaidoillaan. ja kyl tommonen musa monesti tän postrokkarin korvia miellyttää, ei siinä
No, ite saan kunnon kicksejä ton tyypin levyjä kuuntelemalla! kyseessä on nero! vituttaako? hä?
No, ite saan kunnon kicksejä ton tyypin levyjä kuuntelemalla! kyseessä on nero! vituttaako? hä?
Ei. Oon iloinen sun puolesta.
Wyatt/Azmon/Rose feat. Shadia Mansour & Abboud - "Where Are They Now?"
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Billy Bragg
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
Leevi & The Leavings - "Matkalla omiin hautajaisiin"
Wyatt/Azmon/Rose feat. Shadia Mansour & Abboud - "Where Are They Now?"
Sent from my iPhone 16
Manilla Road - Dreams Of Eschaton
Jex Thoth - Separated at Birth
Gates Of Slumber - Riders of Doom & Death Dealer
Pharoah Sanders - The Gathering
Jaakko Eino Kalevin Fexible Heart on niin hyvä, että melkeen itkettää.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu