You are not logged in.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Toi kyllä aivan tajuttoman hyvä biisi. Aluksi vihasin sitä, mutta mitä enemmän kuuntelin niin sitä enemmän tykkäsin. Nyt jo meinaa pää räjähtää. Onneksi on soinut radiossa aika paljon. Onks tota muuten jollain seiskalla tai muulla julkaisulla jo?
Muutenhan en tästä orkesterista ole juurikaan jaksanut tykätä.
Last edited by leposi (02.11.2010 12:51)
Ymmärtääkseni ei ole. Kun se kerran on saanut paljon radiosoittoa, luulis olevan fiksua panna fyysinen sinkku myös markkinoille. Itunesista sen saa ostettua. Joulukuussa tulee muistaakseni kokopitkä.
Omaa suosikkibiisiä näiltä ei löydy youtubesta, mut pannaan tää. On sekin hyvä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Liian myöhään -seiskaa kyl kaivattais joo!
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
En pysty ymmärtämään
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
freeman-biisi toimii freemanin karisman varassa mut ei se kyllä mikään ajetaan me tandemilla ole joten en ihan ymmärrä kohua. muuten en bändin tuotantoa tunne, DJPP toki lahjakas kaveri muuten. näähän soitti flowssa, mut muistaakseni samaan aikaan grey parkin kanssa joten väliin jäi
Mikäs Veeralla on, kun ei ymmärrä nuorisomusiikkia?
En o vieläkään kuullu koko Heimo-levyä. Täytyy hommeloida se.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
sekä Uusi Fantasia -yhtyeen Street Kobra.sekä Uusi Fantasia -yhtyeen Street Kobra.sekä Uusi Fantasia -yhtyeen Street Kobra.sekä Uusi Fantasia -yhtyeen Street Kobra.sekä Uusi Fantasia -yhtyeen Street Kobra.sekä Uusi Fantasia -yhtyeen Street Kobra.sekä Uusi Fantasia -yhtyeen Street Kobra.sekä Uusi Fantasia -yhtyeen Street Kobra.sekä Uusi Fantasia -yhtyeen Street Kobra.sekä Uusi Fantasia -yhtyeen Street Kobra.sekä Uusi Fantasia -yhtyeen Street Kobra.sekä Uusi Fantasia -yhtyeen Street Kobra.sekä Uusi Fantasia -yhtyeen Street Kobra.sekä Uusi Fantasia -yhtyeen Street Kobra.sekä Uusi Fantasia -yhtyeen Street Kobra.sekä Uusi Fantasia -yhtyeen Street Kobra.sekä Uusi Fantasia -yhtyeen Street Kobra.sekä Uusi Fantasia -yhtyeen Street Kobra.sekä Uusi Fantasia -yhtyeen Street Kobra.sekä Uusi Fantasia -yhtyeen Street Kobra.sekä Uusi Fantasia -yhtyeen Street Kobra.sekä Uusi Fantasia -yhtyeen Street Kobra.sekä Uusi Fantasia -yhtyeen Street Kobra.sekä Uusi Fantasia -yhtyeen Street Kobra.sekä Uusi Fantasia -yhtyeen Street Kobra.sekä Uusi Fantasia -yhtyeen Street Kobra.sekä Uusi Fantasia -yhtyeen Street Kobra.sekä Uusi Fantasia -yhtyeen Street Kobra.sekä Uusi Fantasia -yhtyeen Street Kobra.sekä Uusi Fantasia -yhtyeen Street Kobra.sekä Uusi Fantasia -yhtyeen Street Kobra.sekä Uusi Fantasia -yhtyeen Street Kobra.sekä Uusi Fantasia -yhtyeen Street Kobra.sekä Uusi Fantasia -yhtyeen Street Kobra.sekä Uusi Fantasia -yhtyeen Street Kobra.sekä Uusi Fantasia -yhtyeen Street Kobra.sekä Uusi Fantasia -yhtyeen Street Kobra.sekä Uusi Fantasia -yhtyeen Street Kobra.sekä Uusi Fantasia -yhtyeen Street Kobra.sekä Uusi Fantasia -yhtyeen Street Kobra.sekä Uusi Fantasia -yhtyeen Street Kobra.sekä Uusi Fantasia -yhtyeen Street Kobra.sekä Uusi Fantasia -yhtyeen Street Kobra.sekä Uusi Fantasia -yhtyeen Street Kobra.sekä Uusi Fantasia -yhtyeen Street Kobra.sekä Uusi Fantasia -yhtyeen Street Kobra.
Älä päästä painiks sitä
Vanhemmalle tuotannolle en ainakaan levyltä kuultuna lämpene, livenä en ole nähny koskaan. Uuden biisin olen kuullut vasta kerran enkä ole vielä lukinnut mielipidettä.
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Sekosko ILR?
Mikä läppä tää on ja miksi tän pitäisi kiinnostaa
Vähän luulen et qdes eipä sua taida kiinnostaa.
No hyvä
Controlin HEL -skedeleffalla kovia ralleja mukana, muuten ei oo hirveemmin iskeny. Pitääkin tänään ettiä se pätkä ja katella läpi. Oliko noista biiseistä joku julkasu, ehkä 10"?
Toi Liian myöhään on tiukka, mutta oon psykon kanssa samaa mieltä siitä, että tässä suurin tekijä on Freeman.
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
Ennen kuin Hantta ehtii
Luulin, että että tää freeman oli näitä tyyppejä, jotka joi itsensä hengiltä jo 80-luvulla...
Top Tenhän on todella hyvä levy. En tiiä tuosta uudesta tulemisesta (odotellaan nyt koko levyä ensin), ihan kiva sinänsä toi Freeman-biisi, mutta vähän hauska taas että nyt alkaa yhtäkkiä saamaan huomiota vuonna 2010. Vähän vaisu oli mielestäni ainakin talvella Korjaamossa, joskus Koneistossa 2003 ekaa kertaa nähdessäni oli ihan "vau"-ilmiö. Mutta katellaan kun Heimo ilmestyy kohta.
Last edited by Vteich (02.11.2010 19:23)
Joulukuussa tulee muistaakseni kokopitkä.
10.11.
Rainerin kans vois syntyä kovaa kamaa!
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Phlegm wrote:Luulin, että että tää freeman oli näitä tyyppejä, jotka joi itsensä hengiltä jo 80-luvulla...
Sama, sen takia luulin tota alunperin remixiksi tms.
Jätkät ei tiedä Menneisyyden vangit -bändiä ja silti luulette olevanne jotain musatyyppejä
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Junkieman wrote:Phlegm wrote:Luulin, että että tää freeman oli näitä tyyppejä, jotka joi itsensä hengiltä jo 80-luvulla...
Jätkät ei tiedä Menneisyyden vangit -bändiä ja silti luulette olevanne jotain musatyyppejä
Sama! Näähän on vetäny Ruotsin laivoilla koko ysärin ja ne on pitänyt nähdä ainakin viisi kertaa!
Korjaamon keikka oli aika vaihtelevaa tasoa ja vaisu verrattuna Jaakko Eino Kalevin Quintettiin (en jaksa muistaa oliks niitä viis vai neljä vai monta?), mutta Punavuoren Block Partyssä oli jo kova ja hyvä meno.
en ole kolmekybänen emoboy
Neuvostoliitto wrote:Junkieman wrote:Phlegm wrote:Luulin, että että tää freeman oli näitä tyyppejä, jotka joi itsensä hengiltä jo 80-luvulla...
Sama! Näähän on vetäny Ruotsin laivoilla koko ysärin ja ne on pitänyt nähdä ainakin viisi kertaa!
Näähän on just nähty Ruotsin laivoilla joskus ysärillä. Osuuskaupan Jane on yhä paras Freemanin hitti!
Last edited by hiirimattona (04.11.2010 14:53)
bzort glorf bööth
Joko joku on jo ehtinyt kuuntelemaan Heimon läpi? Löytyy ilmaiseksi kuunneltavana Äxän sivuilta. Itse pistin äsken tilaukseen.
Levynjulkkarikeikkakin tänään YK:lla.
Ihan tseessiltä tää kuulostaa. Vähän sama kuin sillä ekallakin, ei hirveesti hittibiisejä.. Tosin vasta puoltoista kuuntelukertaa takana.
Eipä pääse julkkarikeikalle kun liput oli menny ennen kuin ehdin hankkia. Stupidon kaveri sanoi et saatto olla vähän vahinkobuukkaus liian pieneen konserttitilaan. Sinne mahtuu vain 300 katsojaa.
Tietäiskös kukaan tosiaan onko Liian myöhään tulossa esim. seiskana?
Ainakin se on jonkin sortin digisinkkuna spotifyssa ja itunesissa. Fyysisestä julkaisusta en tiedä. Loistava biisi, mutta ei toi levy kokonaisuutena vielä ihan potki niin hyvin kuin se eka. Livenä parhaiten toimi Liian myöhään ja Sandron kulma.
en ole kolmekybänen emoboy
Ihan peruskiva levy, mutta ei oikein samanlaista tuoretta fiilistä tullut kuin Top Tenistä aikoinaan. Ei hirveästi erotu edukseen massasta yksikään biisi, paitsi Liian myöhään. Vähän pettymys siis, mutta kyllähän tota ihan mielellään kuuntelee useamminkin.
No ni:
Uusi Fantasia / Barefoot Brothers : Barefoot not naked / Liian myöhään 12"
A1 : Barefoot Not Naked (feat.Eirik Bøe) (Velferd Remix)
A2 : Barefoot Not Naked (feat.Eirik Bøe) (Koobra Remix)B1 : Liian Myöhään (feat.Freeman)
B2 : Liian Myöhään (feat.Freeman) (K-X-P Remix)
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni