You are not logged in.
On kyllä jo ihan vitusti aikaa siitä kun oon jaksanut viimkeksi innostua NÄIN VITUSTI jostain uudesta räppiskenestä, mut siis voi vittu nää 16-17v skeittarit on ihan vitun BASED!
Earl - ihan vitun ässää menoa
Tyler - Ihan vitun ässää tylytystä ja turpaanvetoa
Domo Genesis - Myöskin ihan vitun ässää pajarimeininkiä
Ja on noita jannuja enemmänkin. Lisää kunhan ehdin tsekata kunnolla.
Last edited by hrmunoita (15.03.2011 15:24)
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Joo kovaa kamaa tuntuu olevan
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Siistiä kamaa. Just niin nokkavaa ja sekopäistä kun teinit voi olla, mutta musiikillisesti sit taas tosi valmista. Pitää selata läpi noita julkasuja.
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
Ässää menoa kyl, Tyler the Creator varsinkin
"ei lisäaineita, hyvää hilloa viikon ajan"
No aikamoista! Tutustun tähän kunnolla heti kun oon paistanut vähän ahvenia.
Joo, tää on kovaa kamaa!
Jännää
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Tää on kyl fresh!
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
AssMilk
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Uus MellowHype on tullut. Voi ladata Odd Futuren sivuilta.
Last edited by hrmunoita (01.11.2010 14:41)
Yo, pitiki kysyy, että onks näitä levyjä fyysisessä muodossa missään kaupan?
Laitetaas viel ykkösralli:
Yo, pitiki kysyy, että onks näitä levyjä fyysisessä muodossa missään kaupan?
Ei oikein vaikuttais olevan.
Skeletonni wrote:Yo, pitiki kysyy, että onks näitä levyjä fyysisessä muodossa missään kaupan?
Ei oikein vaikuttais olevan.
major bummer
Ihan HELVETIn kova levy muuten!
Vuoden nuori muotoilija.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Tyler ei olekaan 16, vaan vähintään 19 ellei jopa 20. Haluan rahani takaisin!
Mutta tosissaan, tää Mellowhypen levy on erittäin mielenkiintoinen. Toka kuuntelu menossa ja nyt jo kasvanut monta pykälää kiinnostus. Tästä voi tulla hyvä levy.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Laatu vinkkasikin äsken irkin puolella, et Pitchforkissa oli juttua OFWGKTA:sta
Jossain Wiren viimeaikaisessa numerossa oli kans Tylerin haastattelu.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Otinpa kuunteluun myös tän Mellowhypen ekan levyn. Tämä alkaa kuoriutua vähintään Blackenedwhiten veroiseksi teokseksi.
Vuoden nuori muotoilija.
Mutta tosissaan, tää Mellowhypen levy on erittäin mielenkiintoinen. Toka kuuntelu menossa ja nyt jo kasvanut monta pykälää kiinnostus. Tästä voi tulla hyvä levy.
Ihan vitun hyvä heti ekasta kuuntelusta lähtien.
Valitettavasti on käynyt rosvo.