You are not logged in.
Pandemicin pelinappulat oli joutuneet kulkutaudin mädättämiksi, joten sitä ei saanu ostettua. Käpistelin siinä muutamaa kakkosvaihtoehtoa mutten sit tarttunut mihinkään ton Zooloreton lisäksi. Mullahan on kyllä vielä viime kevään alesta ostettu Manila, mitä ei olla vielä koskaan pelattu mutta jonka säännöt opettelin just ja joka vaikuttaa ihan velmulta peliltä. Maksimipelaajamääräkin on se 5, mihin hirveen moni näistä meiän peleistä ei yllä.
Hostaako beddzutti peli-iltaa lauantaina tai sunnuntaina? Let's do this thing.
Älä päästä painiks sitä
jos alan harrastijasta löytyis illuminatti pelin omistajaa ja sille seuruetta voisin hypätä mukaan
Pandemicin pelinappulat oli joutuneet kulkutaudin mädättämiksi, joten sitä ei saanu ostettua. Käpistelin siinä muutamaa kakkosvaihtoehtoa mutten sit tarttunut mihinkään ton Zooloreton lisäksi. Mullahan on kyllä vielä viime kevään alesta ostettu Manila, mitä ei olla vielä koskaan pelattu mutta jonka säännöt opettelin just ja joka vaikuttaa ihan velmulta peliltä. Maksimipelaajamääräkin on se 5, mihin hirveen moni näistä meiän peleistä ei yllä.
Moon sunnuntaina leffassa neljään ja sitten ysiltä on toinen, mutta voisin tulla pariksi-kolmeksi tunniksi jonnekin pelailemaan, jos joku vaan järkkää illan. Itse mietin, että lokakuun ekana lauantaina, eli 2. päivä voitais pelailla mun luona täällä Taka-Töölössä. Mutta siihen voidaan palailla lähemmin.
Ei huomattu viestiä ajoissa.
Joku toinen viikonloppu voidaan. Esim. ensi viikonlopulle ei ole vielä mitään.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Mites tää tuleva viikonloppu? Voidaan mun puolesta vaik pelata tääl mun kämpilläkin. Grillin kaasupönikästä vaan sitkeesti pihisee vielä ytyä ilmoille et voidaan käryytellä makkaroita pahimpaan nälkään.
Tai onhan mul toi savustuspönttö tos kans. Anyone up for savustettu lahna?
Älä päästä painiks sitä
Lauantaipäivä menee varmaan taloyhtiön talkoissa, mutta illemmalla käy.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Klo 17 --> ?
Kyl mulle sunnuntaikin sopii.
Älä päästä painiks sitä
17 ja siitä etiäpäin lienee hyvä.
turston wrote:
Mites tää tuleva viikonloppu? Voidaan mun puolesta vaik pelata tääl mun kämpilläkin. Grillin kaasupönikästä vaan sitkeesti pihisee vielä ytyä ilmoille et voidaan käryytellä makkaroita pahimpaan nälkään.
Tai onhan mul toi savustuspönttö tos kans. Anyone up for savustettu lahna?
Joo, pitikin just laittaa, ettei täällä mun luona voi, koska en jaksa siivota ja asunto on sellainen kaaos ettei ennen ole nähty. Tietty arvonsa silläkin. Lauantaina oli just hyvä! Kyl mulle lahna kelpaa näin silakkamarkkinoiden alustukseksi. Kunhan vaan hommaat kalan. Voin sitten antaa rahaa siitä.
Pitäisköhän ostaa joku uusi peli? Mä voisin hakea huomenna päivätauolla jonku kaupasta. Ei oo kyllä mittee hajua, että mikä olis kiva. Jaksaisko sitä opetella jotain uutta? Voin myös tulla aikasemmin, niin voidaan ILRn kanssa harjootella, jos passaa.
Eli lauantaina klo 17 eteenpäin meillä. Leiviskätie 1 tääl Pohjois-Haagan juna-aseman vieressä. Paitsi leposi tulee treenaamaan pelejä jo aikasemmin.
Sovittiin kans että ravintopuoli hoituu tuoreeltaan savustettavalla kalalla. Mikä tuo kala on, sitä ei vielä tiedetä. Haukea, lohta tai kampelaa varmaan. Toiveita saa esittää.
Älä päästä painiks sitä
savusiika on kuulemma hyvää
siika
Kampela on parasta kalaa mitä on. Savustettuna en sitten tiedä.
Ostin Toledon (pitkän harkinnan jälkeen). Se kuulosti just sopivalta hermipeliltä, eli toivottavasti Stratum on kans tulossa. Tuossa voi miekkailla ja sitten jos häviää niin pääsee takaisin alkuun. Ainoo miinus jälleen kerran on, että vain neljä voi pelata kerrallaan. Dixit näytti ja kuulosti myös todella hauskalta peliltä. Vähän jotain Rappakalja-fiilistä siinä. Pitää ostaa se sitten joskus ennen joulua, kun varmaan tulee alennusmyynteihin tuollainen vinha vuoden hittipeli niinku sisäänvetotuotteeksi. Saas nähdä jaksaako kytätä. Se varmaan sitten seuraavaksi kuitenkin.
Last edited by leposi (01.10.2010 12:35)
Kampela on parasta kalaa mitä on. Savustettuna en sitten tiedä.
en muista syöneeni kampelaa muuten kuin savustettuna
taitaa olla hieman offtopik tosin mut ehkä tuon laudan alle menee ku kampelat on aika litteitä
Toledo oli ihan hauska peli.
Olihan se
turston wrote:
Pelataaks taas ens lauantaina meillä? Mun pitää ehtiä ysiks Wäiskiin, et vois koittaa alotella kahen-kolmen aikaan.
Älä päästä painiks sitä
Ja leposi saatava mukaan. Give me Toledo or give me death!
Älä päästä painiks sitä
Ja leposi saatava mukaan. Give me Toledo or give me death!
Iltavuoro, ei pysty nyt viikonloppuna. Mut sitten on kaksi seuraavaa viikonloppua ilman töitä nyt ainakin ja sitten se kolmas on aamuvuoroa. Näillä mennään niinq.
Jaa ei vai?
Älä päästä painiks sitä
Miten olis Toledoa lauantaina? Töölössä tai muualla, ihan sama.
Miten olis Toledoa lauantaina? Töölössä tai muualla, ihan sama.
Fuck yea.
Mulle sopii siinä puol kolmesta-kolmesta eteenpäin.
Älä päästä painiks sitä
leposi wrote:Miten olis Toledoa lauantaina? Töölössä tai muualla, ihan sama.
Fuck yea.
Mulle sopii siinä puol kolmesta-kolmesta eteenpäin.
Mulleki ihan koska vaan, kunhan eka siivoan. Sanotaan, että klo 16 vois olla hyvä aika alottaa. Neljä mahtuu Toledoon. Joku nyt mukaan!! Saa tulla enemmänkin, mutta sitten pittee toisten kattoa tai pelailla jotain muuta.
Tekisi mieli, mutta on aika paljon hommaa viikonloppuna.
turston wrote:
Ai niin.. tännehän vois. Kello neljään ehtii ehkä. Ja Topi tulee kans.
Jee!
Toledo hyvä, Carcassonne paska.
Nyt tääkin on sitten meinstriimii.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Vitut oo, tääl sporttilan nurkissa me vieläkin nyhjätään.
Älä päästä painiks sitä