You are not logged in.
PARASTA! Ja hei joku kenellä on se kassu, niin saa lainata mulle!
Viime kuinen Manalan keikka oli IHAN SAATANAN KOVA! Viime lauantaina oli kans tosi kova!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Parhaimpia suomalaisia bändejä tällä hetkellä. Seiska on tulossa Airiston punk-levyjen kautta jossain vaiheessa ilmeisesti.
Aikuiseen makuun klubi kuulemma 26.11. Tampere, 27.11. Lepis. Johtavia rillipää bändejähän tää tosiaan on.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Aikuiseen makuun klubi kuulemma 26.11. Tampere, 27.11. Lepis. Johtavia rillipää bändejähän tää tosiaan on.
+ kasetti on aika jees.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
Johtavia rillipää bändejähän tää tosiaan on.
+ rumpalille vielä rillit niin sitte
Joe Caligula wrote:Johtavia rillipää bändejähän tää tosiaan on.
+ rumpalille vielä rillit niin sitte
Nii! Basistihan muuten otti kesällä mun vinkistä prillit käyttöön, että pala kunniakakusta taitaa tulla tänne suunnalle
Joe Caligula wrote:Aikuiseen makuun klubi kuulemma 26.11. Tampere, 27.11. Lepis. Johtavia rillipää bändejähän tää tosiaan on.
+ kasetti on aika jees.
Lainaa! Tai heitän sua jatkossa tikoilla linsseihin
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
"Mutsin prillit"
Mutsis ei tuu tykkäämään tästä jutusta yhtään.
Olin tulossa pistämään tota myspace linkkiä tänne tota.
Ihan niinku tästä olis joku toinenkin topsu, vai oliko se turn offsin yhteydessä...vai kerava-punk topsussa?
vittu et tiennyt kenelle vittuilit, mutta vittu tiedät sen nyt
http://img155.imageshack.us/i/albertl.jpg/
SURFFIVEIKOT
MODERNI ELÄMÄ
THE HINDU GODS OF LOVE
Dj Joe Caligula
Tampereella menossa mukana myös GRAZY ROCKERS plays Hurriganes!
Liput 5e.
VOISKO JOKU JOKA OSAA LAITTAA TON KUVAN TÄHÄN
SURFFIVEIKOT
MODERNI ELÄMÄ
THE HINDU GODS OF LOVE
Dj Joe Caligula
Tampereella menossa mukana myös GRAZY ROCKERS plays Hurriganes!
Liput 5e.VOISKO JOKU JOKA OSAA LAITTAA TON KUVAN TÄHÄN
organizing the boy scouts for murder is wrong
Saisko vielä päivämäärää?
Tampere 26.11., Helsinki 27.11.
Vitun 27.11. Missaan siis kaksi vitun kovaa keikkaa.
single tulossa tammikuussa:
Jes siistiä!
PS. Katoin, et Kotkanpoika kitarassa.
Jes siistiä!
khyyl!
PS. Katoin, et Kotkanpoika kitarassa.
A-puoli:
Kaikki muuttuu
Elämän raiteetB-puoli:
Poika
Hoida itsesi kuntoon
Tän vois muistaa ostaa ajoissa.
Tän vois muistaa ostaa ajoissa.
Quote that shit
that shit
shit
organizing the boy scouts for murder is wrong
Elämän raiteet, siinäpä kova mummolaulubiisi!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
A-puoli:
Kaikki muuttuu
Elämän raiteetB-puoli:
Poika
Hoida itsesi kuntoon
Paras biisi jääny pois
Onneks kassu löytyy
Huom basistin mutsin rillit joko kadonneet tai rikkoutuneet, tilalla mutsin toiset rillit.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS