You are not logged in.
Ei oo kohta menny vielä. Tiketin sivuja olen kovasti päivitellyt.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Ctrl-R
Ctrl-R
Ctrl-R
Ctrl-R
Ctrl-R
Ctrl-R
Ctrl-R
Ctrl-R
Ctrl-R
Ctrl-R
Ctrl-R
Ctrl-R
Ctrl-R
Ctrl-R
Ctrl-R
Ctrl-R
Ctrl-R
Ctrl-R
Ctrl-R
Ctrl-R
Ctrl-R
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
nO NYT SAA!
how they run this show.
Juu ei
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
montas otit? tais mennä aika vikkelään taas.
Juu ei
Mä ostin ylimääräisen kenttälipun. Voin myydä sulle jos haluat.
Kiitos artemille vinkistä myöskin.
Last edited by Hassuttelija (25.10.2010 13:39)
how they run this show.
Kiitos kyllä käy
Pistin mailia.
how they run this show.
psykokarkki wrote:onneksi en edes erota näitä interpoleja ja nationaleja ja mitä näitä nyt on. missä bändissä se ulviksen avatar soittikaan?
VASTATKAA!
Mukamas Interpolissa, joskin väite on ihan perseestä.
Interpolilla ja The Nationalilla ei oo kyl juuri mitään yhtiestä, paitsi et molemmat on rokkia ja tylsää.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Paul Banksin näköä ehkä vähän, mutta kait toi joku kunnallispoliitikko on
how they run this show.
psykokarkki wrote:psykokarkki wrote:onneksi en edes erota näitä interpoleja ja nationaleja ja mitä näitä nyt on. missä bändissä se ulviksen avatar soittikaan?
VASTATKAA!
Mukamas Interpolissa, joskin väite on ihan perseestä.
Interpolilla ja The Nationalilla ei oo kyl juuri mitään yhtiestä, paitsi et molemmat on rokkia ja tylsää.
paitsi että national ei ole rokkia
Mitähän se sitten on?
poppia
eipä saanu lippua :/
-
Enpä jaksanut lippua hankkia... Kulttuuritalo ei kuulu suosikkeihini keikkapaikkana ja eipä tuo uusin levy mitään kestokiimaa onnistunut aiheuttamaan.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Jos jollakin on myydä ylimääräistä lippua keikalle, ostaisin todella mielelläni. Olisin hyvin onnellinen. Tuli nähtyä kesällä Roskildessa ja bändi oli sen verran kova, että Kultsan elämys kiinnostaa ja paljon.
YHDYSVALTALAISELLE THE NATIONALILLE LISÄKEIKKA
To 3.3.2011 Helsinki, Kulttuuritalo LOPPUUNMYYTY
Pe 4.3.2011 Helsinki, Kulttuuritalo
Indiesuosikki The Nationalille on saatu varmistettua lisäkeikka aiemmin julkistetun pikavauhtia loppuunmyydyn konsertin yhteyteen. Valtavan kysynnän vuoksi yhtye esiintyy Helsingin Kulttuuritalolla kahtena päivänä peräkkäin, 3. ja 4. maaliskuuta. Lipunmyynti lisäkeikalle alkaa keskiviikkona 3. marraskuuta.
The Nationalin Helsingin konsertin järjestelyistä vastaa Fullsteam Agency yhteistyössä Radio Helsingin sekä Sue-lehden kanssa.
LIPUT:
Myyntiin Tiketissä ja Lippupalvelussa ke 3.11.2010 klo 9.00
42 EUR +mahd. toimituskulut
Ei ikärajaa, ostorajoitus: 5 lippua / asiakas
www.americanmary.com
www.myspace.com/thenational
www.facebook.com/thenationalofficial
www.fullsteamagency.com
Jee
Varikset komentavat
Olin jo Lippupalvelussa onnellinen kahden tietojärjestelmälliseti varanneen lipun "omistaja", aloin katsoa toimitustapoja (tarjosi ainoana postitusta à 8e) että mitäs vittua ja lippuni katosivat bittibäkkärille.
Olkoon koko paska.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Joo, jos joltain löytyy perjantain keikalle lippuja niin minulle kelpais. En päässy ees tiketin sivuille ku myöhästyin minuutin ja lippupalvelu ei löytänyt yhtään lippua keikalle.
edit: eiku sainkin ostettua
Last edited by kaakku (03.11.2010 10:52)
Varikset komentavat
Olin jo Lippupalvelussa onnellinen kahden tietojärjestelmälliseti varanneen lipun "omistaja", aloin katsoa toimitustapoja (tarjosi ainoana postitusta à 8e) että mitäs vittua
Joo mulle tapahtui sama Lippupalvelun sivuilla Newsomin keikalle lippuja varatessani
Last edited by E (03.11.2010 14:50)
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Lämppärinä kummallakin keikalla on Brooklyniläinen singer-songwriter SHARON VAN ETTEN.
www.myspace.com/sharonvanetten
Lämppärinä kummallakin keikalla on Brooklyniläinen singer-songwriter SHARON VAN ETTEN.
Sharonin eka levy on viime vuoden ehdottomia suosikkeja ja harmillisesti jäi kesällä keikka väliin.
Nyt alkaa pikkuhiljaa täpinät hiipiä... Huomenna!
Last edited by Kalossimies (03.03.2011 22:32)
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Olihan se hyvä, vaikkei varsinaista kiimaa missään vaiheessa esiintynyt... No ehkä encoren aikana vähän
Monipuolinen setti, kivat valojutut ja encore kokonaisuudessaan
Sama täällä hyvin pitkälti. Välillä tuli vähän tasapaksuahkoakin settiä, mut loppua kohden kyllä lähti kiitämään. Ja encore oli upea!
High Violetin huikea soundimaailma on omanlaisensa kompastuskivi, koska liveversiot jäi kyllä aika kauas siitä torviduosta huolimatta. Esim. joku Bloodbuzz Ohio jäi vähän torsoksi. JA MISSÄ LEMONWORLD?! Koko muu levy tais tulla sitä lukuunottamatta, ja on se nyt paljon kovempi kuin joku Anyone's Ghost, joka onkin ehkä levyn ainoa tasapaksumpi veto. Boxerin biisit toimi paremmin, mutta oon aivan satavarma että Mistaken For Strangers ja Slow Show soitettiin hitaampina mitä levyllä. Hienoja vetoja, mut niistäkin jäi puuttumaan "jokin" just tän takia. No, Squalor Victoria oli kovis. Bändikin lämpeni vasta loppua myöden, ja sellainen virkamiesmäinen fiilis katosi, mitä oli alussa jopa vähän liikaakin. Mut kaikenkaikkiaan oikein hyvä keikka.
Tosin että nyt on vihdoin pakko liittyä Kultsasta nillittäjät -kerhoon, mestan perseys nimittäin kasvoi eilen täyteen mittaansa. Permannolla oli aivan helvetin kuuma (kärsin varmaan nestehukasta vieläkin), soundit puuroutui silloin tällöin ihan selkeästi (mitä ei ennen oo Kultsalla pahemmin käynyt, ei edes Gybessä) ja ei tota neljän tunnin seisoskelua vaan oikeasti jaksa. Kyllähän ton sikäli sietäis, jos siellä olis järkevästi diilattu toi juomapuoli, mutta mikä ihmeen idea on siinä, ettei keikan jälkeen paikalla enää tarjoilla?
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Eniten harmitti viulun puuttuminen.
Varikset komentavat
Mitäs vittua rääkyminen oli, se laulaja ei hanskaa sitä yhtään. Olin torstain keikalla ja meno meni välillä vähän punkiksi, mutta kuulosti sekä soundillisesti että musiikillisesti pahalta, kun laulaja useaan otteeseen pisti rääkyen. WTF? Rumpali oli ihan hiton huikea, niin kuin levylläkin, mutta ehkä vähän paremmin vielä esillä livenä. Ehkä meni välillä jopa liian dominoivaksi, mutta saattoi johtua soundeistakin omalla paikalla. Se perussetti ennen encorea alkoi vähän puuduttamaan jo loppua kohden, koska livenä etenkin alkoi häiritsemään se, että bändillä on loppupeleissä vain kolmenlaisia biisejä, hidas, perus ja sit se nopea. Pari kertaa sitä jonkun biisin lähtiessä soimaan tuli sellaiset "eikö nää soittanut jo tän"-fiilikset. Keikan pelastukseksi osoittautui encoressa, jossa laulaja teki "Radiopuhelimet" ja lähti sekoilemaan yleisöönja homma toimi mainiosti ja toi sellaista piristettä settiin. Tietty lopun laulatuskin toimi hiton hyvin ja jätti hyvät fiilikset sitten koko keikasta. Muutama biisi lyhyempi kun olisi setti ollut ja ei rääkymisiä, niin kokonaisarvosana olisi noussut monta pykälää.
Tässä bändissä on aina ärsyttän se kun puolessa biiseistä on se sama komppi mikä esim. Apartment Storyn taustalla junnaa läpi biisin
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin