You are not logged in.
kaitpa tän tännekin voi laittaa:
haku tosin on päättynyt jo 10 vuotta sitten...
kaitpa tän tännekin voi laittaa:
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak- … 3873_n.jpg
Sikäli ihmeellistä että nykyinen yrittää laistaa kahden tärkeimmän orkesterin diggaamisesta. Todistettavasti yksi kappale Slayer LP:tä on maannut basistin huostassa noin puoli vuotta, kuuntelemisesta en tiedä. Tosin on listassa semmoisia orkestereita joita en edelleen itsekään ole kuullut... Ketkähän noi kolme fania ovat tuohon aikaan olleet? Yksi taitaa soittaa tällä hetkellä orkesterissa saksofonia, niin onko meillä sitte pohjalaisen laskuopin mukaan nykyään 2 fania? Levynostajia ei lasketa kun ne vain aina koittaa kepillä jäätä, että jokohan tämä orkesteri olisi jo oppinut viimeinkin soittamaan ja tekemään kelvollista tavaraa.
psykokarkki wrote:kaitpa tän tännekin voi laittaa:
Sikäli ihmeellistä että nykyinen yrittää laistaa kahden tärkeimmän orkesterin diggaamisesta. Todistettavasti yksi kappale Slayer LP:tä on maannut basistin huostassa noin puoli vuotta, kuuntelemisesta en tiedä. Tosin on listassa semmoisia orkestereita joita en edelleen itsekään ole kuullut... Ketkähän noi kolme fania ovat tuohon aikaan olleet? Yksi taitaa soittaa tällä hetkellä orkesterissa saksofonia, niin onko meillä sitte pohjalaisen laskuopin mukaan nykyään 2 fania? Levynostajia ei lasketa kun ne vain aina koittaa kepillä jäätä, että jokohan tämä orkesteri olisi jo oppinut viimeinkin soittamaan ja tekemään kelvollista tavaraa.
JMT vihjaili feisbuukissa, että kaksi noista kolmesta fanista olis rekrytoitu bändiin...tiiä sit. Minä en myönnä enkä kiellä mitään.
Taisit saada Slayerisi minttinä haltuusi, joyen siitä voit päätellä kuinka monta kertaa kuuntelin sen läpi sen puolen vuoden aikana, kun se odotti omistajalleen pääsyä.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Se Paisti wrote:psykokarkki wrote:kaitpa tän tännekin voi laittaa:
JMT vihjaili feisbuukissa, että kaksi noista kolmesta fanista olis rekrytoitu bändiin...tiiä sit. Minä en myönnä enkä kiellä mitään.
Taisit saada Slayerisi minttinä haltuusi, joyen siitä voit päätellä kuinka monta kertaa kuuntelin sen läpi sen puolen vuoden aikana, kun se odotti omistajalleen pääsyä.
Joo, siinä tais olla Pohjois-Afrikkalaiset musiikkivaikutteet vähissä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Monsieur Sundbergin arvio:
http://www.noise.fi/levyarvostelut/?id=12275
Errorkraut-blogin Top5-levyt viime vuodelta.
Kappas, Muusikoiden.netistä löytyi tämmönen lyhyt CCH-topikki.
bongaa foorumisteja ketjusta
ydiksen nikki ei ollu vaikee kräkätä
en ole kolmekybänen emoboy
on siellä yks toinenkin
Joo, voi kristuksen vittu. Jotain 6-7 vuotta vanhoja mnet -spämmejä lähinnä vituttaa, hävettää ja huvittaa lukea. Ne ovat muistoja ajasta, jolloin vielä jaksoi intoilla kirkasotsaisesti musasta, mutta ketään muuta ei kiinnostanut.
Joo, voi kristuksen vittu. Jotain 6-7 vuotta vanhoja mnet -spämmejä lähinnä vituttaa, hävettää ja huvittaa lukea. Ne ovat muistoja ajasta, jolloin vielä jaksoi intoilla kirkasotsaisesti musasta, mutta ketään muuta ei kiinnostanut.
Sinänsä hauskaa, että 6-7 vuodessa ei tilanne ole juurikaan muuttunut...
god bless can can heads - the only instrumental band with a singer that i know of!
^^ CCH:n osalta keikka peruuntunut
organizing the boy scouts for murder is wrong
Esimerkit: can can heads
* "All ya dandies, prancin' about with your heads full of eyeballs! (Kaikki te keikarit, hypähtelette ympäriinsä päänne täynnä silmämunia!)"
* "Hey, is somebody keepin' track of my heads batted in (Hei, onko joku pitämässä kirjaa, kuinka monta päätä olen jo lyönyt)"
* "All your heads look bloody twelve feet tall! (Kaikkien teidät päät näyttävät kahdentoista jalan korkuisilta!)"
Esimerkit: can can heads
* "All ya dandies, prancin' about with your heads full of eyeballs! (Kaikki te keikarit, hypähtelette ympäriinsä päänne täynnä silmämunia!)"
* "Hey, is somebody keepin' track of my heads batted in (Hei, onko joku pitämässä kirjaa, kuinka monta päätä olen jo lyönyt)"
* "All your heads look bloody twelve feet tall! (Kaikkien teidät päät näyttävät kahdentoista jalan korkuisilta!)"
Eikä saa unohtaa ääninäytettä, miten bändin nimi lausutaan...
Kauhajoella koulutetaan selvästi CCH:n seuraavaa sukupolvea. Bronnen ja Mikon pesti bändissä uhattuna.
New Rekkid o'day: CAN CAN HEADS Kusisessions Vol 2 7 inch: Finnish Chair-Throwing JazzProgPunk Pileup: bit.ly/oQSqAP
Syksy 2011, tarjolla harvinaista herkkua!
Can Can Heads ja Sokea Piste tekee kolme yhteiskeikkaa.
7.10.11 Pori @ Saikku, Antinkatu 7
Klo 20 liput 5
Validi Sekmentti: Abstax - Elävämmän musiikin klubi XII
8.10.11 Tampere @ Hertta, Näsilinnankatu 22
klo 21 liput 5
Sokerikännielävänälauantai
5.11.11 Helsinki @ Sir Oliver, Hakaniemi
klo 21 liput ?
Boring As Fuck -festival
Luvassa on murjomista ja saunomista, tu vaihtaan puhelinnumeroita!
Mul on muuten Cännäripaita päällä just nyt
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
No nyt kyllä
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
T-Ä-N-Ä-Ä-N!!
J-A M-Y-Ö-S H-U-O-M-E-N-N-A!!!