You are not logged in.
Jännäkshän tää taas menee, perkele.
On kyllä hurjaa touhua.
Saa nähdä, miten tässä käy. AC Oulu-JJK -pelissä ainakin panosta riittää.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Kups
bzort glorf bööth
Melkoisen dramaattinen matsi tainnut olla tuo nousukarsinnan avaus Ilves-HIFK, jullit pumpanneet voittomaalin italialaistyylisillä minuuteilla 90+6. Yleisen FF2-mielipiteen mukaan HIFK on jo noussut Ykköseen, vaikka Santa ei ole pelannut sarjassa vielä otteluakaan.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Täs tää lisäaika on kännykällä kuvattuna, ajassa 3:30 tulee vapari ja maali.
Melekosta!
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Näin paikalla olleena voin todeta että oikea joukkue voitti ja että kyllähän toi lopun maali söi miestä. HIFK on ykkösen jengi, tuolla kulttuurilla ja tuolla kurinalaisuudella nousun heille suo. Harmillinen tulos mutta hieno ottelu ja suurta draamaa.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Kylmiä väreitä. Järjestyskin näytti palautuvan ilman pakkovaltaa
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Kylmiä väreitä. Järjestyskin näytti palautuvan ilman pakkovaltaa
Joo, mutta jos ff2:n stooreihin on uskominen niin rajua sentteriä tampereen junttituulareille jos siellä on alettu töniä ifk:n tyyppejä (epäselvyyttä oliko työnnön kohteena erotuomari vai ifk:n tyyppi..), muutenkin ilves hoiti tuon ottelun vähän juntisti - kotikannattajille oli vain yksi portti auki ja todella vähän järkkäreitä jne (itseltä ei tarkastettu reppua eikä mitään), kun taas ifk:n hulinajengiä varten oli kymmenen poliisia ja kunnon aidat plus miljoona järkkäriä. yhtä kaikki, hieno ja tunteikas ottelu.
miksei näitä pelejä perkele pelata tammelassa aina!
Jep. Sitäpä vaan, että toi Ifk homma hoitu siis poliiseiltakin ilmeisen tyylikkäästi. Olishan toikin voinu mennä reisille. Jengi sai riehua hetken, ja sit homma palautu rauhalliseksi.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
FF:llä oli jotain huhuja, että TamU siirtyisi mahdollisesti Tammelaan.
Näköjään ollut kova tempo matsin lisäajallakin. Onhan toi kolmen joukkueen yksinkertainen karsintasarja jotenkin perverssi. Joten kai tossa heti ekassa matsissa sitten pitää hakea sitä voittoa väkisin, ettei mene maalierojen vertailuksi. Mut jotenkin tuntuu, että tää oli nyt tässä sitten? HIFK nousee, jollei Santa Claus sitten yllätä.
"A repo man's always intense"
Jep. Sitäpä vaan, että toi Ifk homma hoitu siis poliiseiltakin ilmeisen tyylikkäästi. Olishan toikin voinu mennä reisille. Jengi sai riehua hetken, ja sit homma palautu rauhalliseksi.
Joo toki, kaikkinensa koko ottelusta jäi hyvä fiilis joka suhteessa ja varaukseton peukku kyllä stadin kingeille tuosta touhusta ja siitä, että yhdessäkään chantissa (jotka raikuivat läpi ottelun) ei kertaakaan haukuttu vastustajaa jne..
Mitä tulee Tamun Tammelaan paluuseen, niin en vaan jaksa uskoa että yhtäkkiä tuo stadion sitten kelpaisi katkarapujengille ilman ehostusta - ainahan siellä huhuillaan.. Toivo kuitenkin elää että joskus siellä liigapalloakin vielä nähdään.
varaukseton peukku kyllä stadin kingeille tuosta touhusta ja siitä, että yhdessäkään chantissa ei kertaakaan haukuttu vastustajaa jne..
onhan se vastustajastakin ikävää jos joku haukkuu.
Santa pääsee kyllä tulemaan karsintaan mukavasti pusikoista aivan samaan tapaan kuten pääsi itse sarjaankin, ellei jopa syvemmältäkin tällä kertaa. On tekemätön paikka saada absoluuttista selkoa lohkojen tasoista toisiinsa nähden, mutta kovia porukoita Santakin on joka tapauksessa C-lohkossa niputtanut. Loppupuoli kaudesta meni toki sangen nihkeästi, mutta en epäile hetkeäkään etteikö verraten kokenut porukka voisi paineitta pelatessaan kerätä vähintään neljä pistettä.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
aqzu wrote:varaukseton peukku kyllä stadin kingeille tuosta touhusta ja siitä, että yhdessäkään chantissa ei kertaakaan haukuttu vastustajaa jne..
onhan se vastustajastakin ikävää jos joku haukkuu.
no lahipojat jne, okei otan kukkahatun pois päästä - jäi vaan mieleen hämmentävänä yksityiskohtana.. tralla tralla lallallaa, mutta sellaiset homohomo-hjk:t on niin nähty.
Shanks hoi, missäs huomenna kaljaa ja kalinaa ennen ottelua? Pitäis käydä toki myös räppäsemässä turistikuvat patsaalla...
---
Ja Ykkösessä RoPS varmisti suoran nousun liigaan, Viikingit taas karsii noususta. Liigassa taasen on mielenkiintoinen tilanne, sillä Honka on tällä hetkellä tappiolla Valkeakoskella. Jos Haka voittaa Hongan, menee Inter voittamalla loput pelinsä ensi kesänä -peleihin.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Haka voitti 2-0. Vaikka aistin tänne Kerttuliin asti Risoton kiimapullotuksen, niin täytyy silti laittaa jäitä hattuun, sillä Jaro on neljäs, jos he voittavat Oulun viimeisellä kierroksella.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Huhhuh, Espooseen olin menossa ensi lauantaina joka tapauksessa, mutta hienoa että nyt tulee panostakin matsiin (ehkä)
Toki hienon kauden päätteeksi europaikan Jarollekin kernaasti suo jos Oulun voittavat... Ihan huikeaa jännäriä kaikinpuolin. Olisi varmaan pitänyt mennä baariin katsomaan tämän pävän matsit, sen verran kiimaisia taistoja vaikuttavat olleen. Haka oli pari viikkoa sitten Kupittaalla niin uskomattoman paska (NOLLA laukausta Interin maalia kohti), että en olisi rahojani Hakalle tänään pistänyt mut hyvä näin.
Last edited by risto_m (16.10.2010 18:40)
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Katkennut petsari wrote:Shanks hoi, missäs huomenna kaljaa ja kalinaa ennen ottelua? Pitäis käydä toki myös räppäsemässä turistikuvat patsaalla...
No Ilosesta ois lyhyempi matka sekä patsaalle, että Hiihtikselle. Rooster Pub sit kaiketi se toinen vaihtoehto.
Nähdään sitten Ilosessa, kun ei jaksa linkkiasemalta toiselle puolen keskustaa ja takaisin puskea.
---
Jännäx menee.
VPS 30
IFK 28
JJK 27
Oulu 27
Lahti 26Honka-Inter
TamU-HJK
JJK-Haka
IFK Mariehamn-KuPS
Jaro-Oulu
MYPA-VPS
TPS-Lahti
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
No niin taas Oulu puppeloi kun vaivauduin lehtereille. Kylmäkin oli vielä koko pelin ajan. Hyvä jos suoran putoamisen välttävät
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Toivottavasti Töpsykät ei kovin pahasti raiskaa Vepsua vikalla kierroksella, muuten on vaarana vielä joutua karsimaan.
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Töpsi pelaa Lahtea vastaan. Mahtaako kyseessä muuten olla Litmasen viimeinen ottelu pääsarjatasolla?
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Töpsi pelaa Lahtea vastaan. Mahtaako kyseessä muuten olla Litmasen viimeinen ottelu pääsarjatasolla?
Niinpäs pelaakin. Onneks kirjotin ton väärällä nikillä
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Santa Claus-FC Lahti-matseille jo etukäteen iso
Pahasti näyttää siltä, että Lahti putoaa suoraan. Vaikea uskoa, että voittavat Tepsiä Kupittaalla, vaikka mieluummin näkisin Lahden liigassa kuin muutaman muun nipun. Myös Oulun paikka karsijana taitaa olla aika sinetöity.
Santa Claus meni sitten voittamaan Ilveksen 5-3, mikä tarkoittaa sitä, että HIFK:n on voitettava joulupukit kotonaan. Tasurilla Santa Claus Ykköseen paremman maalieron turvin.
"A repo man's always intense"
Santa Claus meni sitten voittamaan Ilveksen 5-3, mikä tarkoittaa sitä, että HIFK:n on voitettava joulupukit kotonaan. Tasurilla Santa Claus Ykköseen paremman maalieron turvin.
mut henkilö, joka vielä aikuisiällä oikeasti uskoo joulupukkiin ei mielestäni vaan voi olla älyllisesti ja henkisesti täysin vakaalla pohjalla.