You are not logged in.
[quote:7395029e19="Ylitarkastaja Tolonen"]Levyssä oli enkkukäännös näin:
You are ninja
I am ninja
throwing the blinding sand
we disappear[/quote:7395029e19]
Ois voinu tarkistaa, mut ei ehtiny
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Ja nyt kun kaivoin levyn esille, siinä olikin ollut hommissa David Toop, joka ei ole läheskään niin hälyttävä tapaus kuin kaimansa Torn.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Mulla on hirveä ikävä karaoke-laulamista. Haluaisina laulaa Dannyn Maantieltä taloon. Viimeeksi kun lauloin, karaokevideo jossa tuijotetaan hevosen persettä sai repeämään niin että laulusta ei tullut mitään. Haluaisin uuden mahdollisuuden. Niinkuin kaikki.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
viime kesänä sepi kumpulaisen dippaadai kiskon keitaassa. menin vähän sekasin siinä lopussa ni ei voi sanoa, että ihan putkeen mennyt suoritus..
ehämmää tällasta kotipuolessa, mutta tokiossa toki piti pistää vedellen kun pukattiin nomihodai- karaokeboxia, 6 tunnin all you can drink -boonuksilla.
tällasta settia tuli vedeltyä, debaseri ja spaceman jopa ihan sooloillen
scatman
rat in a cage
thubthumping
jackie
hard rock hallelujah
always look on the bright side of life
rock the casbah
debaser
anyone else but you
firestarter
take me out
paper planes
enter sandman
je t'aime moi non plus
2 minutes to midnight
you get what you give
spaceman
ace of spades
because the night
my way
I love you and dream about the Führer
Varikset komentavat
Pari viikkoa sitten nimimerkki merrimin kanssa kuulemma paskinta ikinä
Duudiduudidudiwouwouwou
This must be what jail / I will scratch
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Eilen esitimme Espoon Prinssin kanssa tämän klassikon.
Last edited by barton_funk (16.04.2014 12:25)
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Tenkan jäyhä karaokeisäntäkin äityi hymyilemään tulkinnallemme.
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"
Suomen Luonto julkaisee yhdeksänosaisen Lintukaraoke-sarjan netissä. Lintukaraoke on hauska tapa opetella linnun ääniä se yhdistää translitterointeja, kuuntelua ja matkimista. Kokeile Lintukaraokea!
Lauluvihje: Peippo
Lauletaan sitkeästi toistaen, terhakasti, soivasti ja raikuvasti. Säe alkaa toistuvilla terävillä äänillä ja jatkuu samankaltaisella, mutta matalammalla osuudella. Säe päättyy pontevaan ja koukeroiseen loppuosaan.