You are not logged in.
Pages: 1
k
Last edited by shanks (13.09.2019 14:19)
Levyhylly ihan täynnä kaikenlaista paskaa
Näköjään
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Old Man Gloom - Christmas 5
Ton vois ottaa, tuliskohan jonkun änärijannun mukana Treelle?
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Cody Chesutt - The Headphone Masterpiece 2CD 4
Freakwater - Dancing Under Water 4
Nämä mulle, jos samaan kyytiin mahtuu.
olen DBGene
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Nää nyt lopulta:
Acid Ape - Fleshspa 3
Celtic Frost - To Mega Therion 3
Dinosaur Jr. - Green Mind 5
Sweet Cobra - Forever 4
Last edited by paise (13.10.2010 23:37)
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
noi dinot ei varmaan oo remastereita? onks freak scenellä tokana biisinä keep the glove? sitä vopis harkita, samoin mondaysia vaik vinyylinä kumpiki löytyy eli katotaas ny
Voisin huolia nämä:
Bongzilla - Methods for Attaining Extreme Altitudes
Rjd2 - Deadringer
Ootko tulossa sunnuntaina Lahteen, toimitus sinne?
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
>>Sea Scouts - Beacon of Hope 5
moido!
ton voisin ostaa, jo ei o viel menny. en tuota SS privaattiviestisysteemiä saanu toimimaan / löytäny ollenkaan.
mut laita tilinros & hinta posteineen vaikka tuonne plaa(a)pcuf.fi. kerron sit makseltuani osoitteen mihin lätyn pitäis tippua.
ok?
They paid to see the Who
But actually they paid to die
niin siis täällähän ei enää oo privaviestejä vaan tosta e-mail -namiskasta kun painaa ni lähtee perinteistä sähköpostia.
niin siis täällähän ei enää oo privaviestejä vaan tosta e-mail -namiskasta kun painaa ni lähtee perinteistä sähköpostia.
okays! ihmettelinkin kun on kirkkaana muistikuva että jotain privaviestejä pysty pari vuotta sitten lähettelemään.. toi on kyllä ihan kätevä tuo e-mail namiska, toki ois ihan kätsää jos vielä muistais minkä sähköpostiosoitteen oon noihin omiin asetuksiin laittana tuolloin 07.02.2006.. no, eiköhän tämäkin asia jotenki selviydy.
They paid to see the Who
sulla on tossa joku gmail-oso mut senhän voi kai ite vaihtaa jos haluaa.
sulla on tossa joku gmail-oso mut senhän voi kai ite vaihtaa jos haluaa.
They paid to see the Who
no mietin vielä
Kai tuossa Smashing Pumpkinsissa on mukana se Mobyn remix? Nostalgiasyistä voisin ton napatakin, jos siinä ois se mukana..
Last edited by sheino (14.10.2010 19:37)
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Nää voisin ottaa:
Dillinger Escape Plan, The - The Dillinger Escape Plan CDEP 2
Dillinger Escape Plan, The - Under the Running Board CDEP 2
Old Man Gloom - Seminar III: Zozobra 5
Neurosis - Official Bootleg 02 Live in Stockholm 5
Red Sparowes / Made Out of Babies / Battle of Mice - Triad 2
Last edited by Tomsk (15.10.2010 02:22)
Sent from my iPhone 16
Eiköhän noi jonkun mukana kulje, ketäs täältä oli menossa/tulossa sillon jotta tietää heittää levyt hälle.
Nämä foorumipersoonat näyttäis olevan tulossa paikalle, olisikohan joku halukas välikädeksi :!:
Ulvis
stratum
hrmis
bedderi
Levyt tuli, kiitti!
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
Kenkä wrote:Nämä mulle, jos samaan kyytiin mahtuu.
olen DBGene
Homot! Pistättekö jossain vaihees rahat tilille 100735 - 92783.
SHINNE MENI
This must be what jail / I will scratch
shanks wrote:Kenkä wrote:Nämä mulle, jos samaan kyytiin mahtuu.
olen DBGene
Homot! Pistättekö jossain vaihees rahat tilille 100735 - 92783.
SHINNE MENI
smaa
Torche saattais kiinnostaa ehköpö... empä kuule tiijä.
Myyppäs se TODDin Purity Pledge (kun en o löytäny sitä tästä maasta), niin ostan noi molemmat.
No kun tää ei kerran kelpaa kellekään...niin otanpa. Grant Lee Buffalo - Fuzzy
Myyppäs se TODDin Purity Pledge (kun en o löytäny sitä tästä maasta)
smaa
^ no kaikki on toki myynnissä jos hinnasta sovitaan...
---
Mites Feggy haluut levyn, posti vai saadaanko vaihettua jossain päin joskus?
No öö, olen Metsätalossa Kaisaniemessä töissä jotain 10-17 joka päivä jos olet liikkeellä sielläpäin siihen aikaa. Jos ei, niin sit postii...
Tuliko osotteeni perille? Pistin priva(spostin) kautta minäkin.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
shanks wrote:^ no kaikki on toki myynnissä jos hinnasta sovitaan...
---
Mites Feggy haluut levyn, posti vai saadaanko vaihettua jossain päin joskus?
No öö, olen Metsätalossa Kaisaniemessä töissä jotain 10-17 joka päivä jos olet liikkeellä sielläpäin siihen aikaa. Jos ei, niin sit postii...
Okoo, siis 4e yhteensä. eikö?
Panttaatsä noita mun levyjä hieman? Maksan 5. päivän jälkeen joskus. Vois yrittää törmätä jossain.
Sent from my iPhone 16
Tuotko levyt Semifinaliin illalla?
Sent from my iPhone 16
HEY!
Taisinpa huutaa huutonetssä ton part chimpin juurikin. Onks sulla vielä toi Torchen levy? Pistäkkö mukaan jos maksan ton pari eääh extraa?
Joo, makselin. pau pau pau.
Pages: 1