You are not logged in.
huïg wrote:irlanti - venäjä alkaen 80
http://kuvaton.com/kuvei/miksi_maksaa_k … ikasta.jpg
Taisin spämmätä saman kuvan samasta aiheesta joskus toiseen topikkiin, mutta menköön vielä tämän kerran.
Aina hyvä
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Jotenkin noi perjantain pelit tuntuvat oudoilta. Ei vaan voinut tajuta, että eilen pelattiin kierros. Ymmärrän seurajoukkueita kyllä, mutta ei tämmönen perjantaimatsi katsojaa palvele. Tai sitten se oon vaan mä. En ees jaksa stadikalle tiistaina saati sitten marraskuussa.
San Marino päätti sit romahtaa Unkaria vastaan. Suomea vastaan pysyy linjat kiinni, ja tulos lienee välillä 1-0, 0-0 tai 0-1...
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
SWEITSI sen sijaan aloittanut karsintansa surkeasti kun nyt tuli tappio Montenegrolle, joka sen sijaan on aloittanut karsinnat kolmella 1-0 voitolla ja voi ens tiistaina järjestää Englannille ikävän yllätyksen.
Mirko Vucinicin tuuletukselle
Tänään Kylmä tulee
Last edited by börjeslandet (12.10.2010 13:25)
en ole kolmekybänen emoboy
Ei mitään odotuksia illan pelistä. Kisastudiotani en ole valmistellut millään tavalla, juomana aion kyllä nauttia muurismaisesti cokista jäillä. Tähän on tultu, että maajoukkueen pelipäivä ei aiheuta minkäänlaista kiimaa. Vituttaa.
Unkari sai viime pelissä harjoitella maalintekoa, joten veikkaanpa, että Hyypiä-Heikkinen -pari on tänään kusessa vikkelien magyaarien kanssa. Unkari voittaa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Ei mitään odotuksia illan pelistä. Kisastudiotani en ole valmistellut millään tavalla, juomana aion kyllä nauttia muurismaisesti cokista jäillä. Tähän on tultu, että maajoukkueen pelipäivä ei aiheuta minkäänlaista kiimaa. Vituttaa.
Unkari sai viime pelissä harjoitella maalintekoa, joten veikkaanpa, että Hyypiä-Heikkinen -pari on tänään kusessa vikkelien magyaarien kanssa. Unkari voittaa.
0-2
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Harvinaisen sama.
Kyllä tässä pieni kutina on housuissa.
Kyllä tässä pieni kutina on housuissa.
apteekin kautta
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
shanks wrote:Kyllä tässä pieni kutina on housuissa.
apteekin kautta
Kumit messiin!
tuutteko hrmis ja börtsy, börmis ja hirtsu sinne e-katsomon liepeille siinä kuuden pintaan? ei varmaan hirvee tungos tuu olee mut parempi ajoissa silti vaikka kylmä onki.
tosin nyt aurinko näyttää paistavan aika nätisti mut johan se ehtii laskea varmaan ennen pelin alkua.
Joo
Nyt ne huhuilee äfäffällä, että Perpa Hetemaj ei ole edes penkillä. Noh, kohta se nähdään.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Toi hetetukka ei oo koskaan ollu mikään joukkuepelaaja, että sinällään en itkisi vaikkei sitä enää koskaan valittaisi joukkueeseen. Itse asiassa näistä "nuorista" suurin inhokkini.
lol
:lol
1 Jussi Jääskeläinen (GK)
2 Petri Pasanen
3 Niklas Moisander
4 Sami Hyypiä (C)
7 Roman Eremenko
8 Mika Väyrynen
9 Mikael Forssell
14 Tim Sparv
15 Daniel Sjölund
17 Roni Porokara
23 Markus HeikkinenSubstitutes
1 Otto Fredrikson (GK)
5 Veli Lampi
10 Jari Litmanen
13 Joona Toivio
16 Jonatan Johansson
18 Shefki Kuqi
20 Alexei Eremenko Jr
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
lol
Suht hyvä puoliaika Suomelta. Roma ollut taas kentän paras. Jos valmentaisin Suomea, niin vaihtaisin Sparvin Losaan, joka ottaisi Roman pariksi tippuvan Väykän paikan.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
morjes
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Nyt sitten jännätään, tuleeko Losha Forssellin tilalle. :frown2:
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Roma oli Suomen paras, sitten tyrii jasso"ansan".
taitaa peli mennä hyvin kun ei tartte vaihtoja
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
90+4 Unkari 1-2
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
KIITOS UNKARI 1997-2010
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Unkari on kova.
Ai vittuu, Baxter vittuun. Uskomatonta. Tätä traditiota ei tarvi jatkaa enää kertaakaan. Litmanen ja Hyypiä nyt eläkkeelle. Nuoria pelaajia, kallis voittamaan tottunut valmentaja jostain.
Tämä oli sitten tältä erää taas tässä.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
En muuten aio enää intoilla näistä maajoukkuematseista, ennen kuin alkaa olla eri otteita kentällä. Eli matsit pitää voittaa, muu ei kelpaa.