You are not logged in.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
I Stevie Jackson
toi on kyllä hyvä toi ^^ biisi
-
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
-
Tuo kappale ei kyllä aiheuta minkäänlaista kiimaa tulevaa kokopitkää ajatellen. Ja mitä ihmettä Stevie Jacksonin naamalle on tapahtunut?
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Oisko niin että myös Stevie Jackson kuten muutkin vanhenee? Kyllä tuo biisi mulle kelpaa ainakin hyvin... pientä kutkutustakin aiheuttaa. Odotan kokopitkää ihan kohtalaisen innokkaasti.
edit: offtopic - mitä ihmettä Mark E. Smithin naamalle tapahtui 90-luvulla?
Last edited by skoskima (07.09.2010 10:34)
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
itsekin kyllä ihan nautin tuosta kappaleesta.
-
VITTU MITÄ PASKAAAAA
Arvasub.
grasskirt wrote:VITTU MITÄ PASKAAAAA
Arvasub.
Ei vakuuta kyllä yhtään. I Didn't See It Coming on tosin erinomainen.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Mitäköhän ton uuden levyn kanssa nyt uskaltais tehdä? Otan tän homman nyt jotenkin aivan liian vakavasti. Pelkään suuren suurta pettymysta ja yhden ajan lopullista kuoppaamista. Joko se on tullut kauppoihin? Yhtään uutta biisiä en ole kuullut muuta kuin siellä keikalla. On tota joku kamu kehunutkin. En sitten tiedä mistä ovat kuunnelleet.
Lievää alkupettymystä parilla ekalla kuuntelulla täälläkin havaittavissa mutta kyllä minä ainakin suuntaan tänään levykaupoille. Kelpobiisejä levyllä silti on useampikin ja perusasiat joissa B&S:ssä pidän ovat tallella. Norah Joneskaan ei haittaa koska en ole Norahin levyjä missään elämäni vaiheessa puhkikuunnellut. Jep.
Minusta on jokseenkin siistiä että bändi vanhetessaan muuttuu... öh johonkin suuntaan. Ainakin tässä tapauksessa.
Jos tulee ikävä vanhoja Belle-aikoja niin pistän jonkun vanhan levyn soimaan. Ymmärrän kyllä jos tää uus ei joitain nappaa.
Yhden kuuntelun jälkeen olen kerrassaan ilahtunut. Mun mielestä tässä uudessa on tosi hyvä groove.
Last edited by leposi (27.10.2010 20:40)
Yhden kuuntelun jälkeen olen kerrassaan ilahtunut. Mun mielestä tässä uudessa on tosi hyvä groove.
Kyl. Minä tykkään myös! I didn't see it coming, Write about love ja I can see your future
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
mun mielestä ihan hyvä levy, mutta ei nyt mitenkään suuremmin liikauttanut. Yhden kuuntelukerran jälkeen siis.
Last edited by Napalmipää (02.11.2010 19:44)
-
mun mielestä ihan hyvä levy, mutta ei nyt mitenkään suuremmin liikauttanut. Yhden kuuntelukerran jälkeen siis.
Sama.
Voisko joku hidastaa tätä 800 prosenttia?
Vuoden nuori muotoilija.
Njoo...sama.
Parin kuuntelun jälkeinen tuomio: levyllä on muutamia tosi hyviä biisejä, mut liikaa mitäänsanomattomia myös.
Kiinnostaaks ketään ostaa Waitressia tai Fold Your Hands Childia tai molempia vinyyylinä? Kelasin roudata kasan levyjä keltsuun huomenna, mut jos jotain kiinnostaa ostaa noi, niin jätän himaan.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ehkei kannata työpaikalla katsella.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Heinäkuussa julkaistu Come on Sister 12" osoittautui yllättävän mukavaksi julkaisuksi. Nimibiisin Tony Doogan mix saa miettimään miksei äijä mixannut koko edellistä albumia, sen verran mukavammalta ja jämäkämmältä se kuulostaa. Suosittelen tämän levyn hankintaa vaikka edellinen olisikin jättänyt kylmäksi.
Come on Sister (Tony Doogan mix)
I Didnt See It Coming (Richard X remix)
I Didnt See It Coming (Cold Cave mix)
Blue Eyes of a Millionaire
Ehkei kannata työpaikalla katsella.
Kaikkee sitä
en ole kolmekybänen emoboy
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.