You are not logged in.
Vois kyllä olla kivempaa jos huilut, viulut ja sahat tulis keikalla ihan oikeista soittimista. Ehkä tässä on vaan pari niin hyvää keikkaa alla että pettymys oli väistämätön.
Paitti että niiden huilut ja viulut ovat pääsääntöisesti levylläkin mellotron-kamaa ja mielestäni mellotron sopii Reville ihan hitosti paremmin kuin oikeat soittimet sopisivat.
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:739bee15e2="rhinestone cowboy"]Vois kyllä olla kivempaa jos huilut, viulut ja sahat tulis keikalla ihan oikeista soittimista. Ehkä tässä on vaan pari niin hyvää keikkaa alla että pettymys oli väistämätön.[/quote:739bee15e2]
Paitti että niiden huilut ja viulut ovat pääsääntöisesti levylläkin mellotron-kamaa
Paitsi tietysti sillon ekojen levyjen aikaan, kun bändissä vaikutti huilisti Suzanne Thorpe.
Tuolla pelaisi muutama valokuva: http://personal.inet.fi/koti/aapo/mr/
Ihan vitun hyvä keikka!
edit: ai eiks tää ollutkaan mudhoney 1992 topikki
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Paitsi tietysti sillon ekojen levyjen aikaan, kun bändissä vaikutti huilisti Suzanne Thorpe.
Joo, okei, tässä kuitenniin vissiin puhuttiin enemmän Mercury Revistä siinä mielessä mitä nämä tällä viikolla nähdyt keikat kattavat.
Mä oon muuten aika svidun pihalla noista Mercury Revin lineupeista. Keitä tuossa keikkakokoonpanossa oli ns. "oikeita jäseniä"? Missä vaiheessa Fridmann lopetti bändissä olemisen ja siirtyi tuottajaksi?
[quote:d7f6390804="upsetter"]Paitsi tietysti sillon ekojen levyjen aikaan, kun bändissä vaikutti huilisti Suzanne Thorpe.[/quote:d7f6390804]
Joo, okei, tässä kuitenniin vissiin puhuttiin enemmän Mercury Revistä siinä mielessä mitä nämä tällä viikolla nähdyt keikat kattavat.
Mä oon muuten aika svidun pihalla noista Mercury Revin lineupeista. Keitä tuossa keikkakokoonpanossa oli ns. "oikeita jäseniä"? Missä vaiheessa Fridmann lopetti bändissä olemisen ja siirtyi tuottajaksi?
eikös Suzanne Thorpe kuitenkin ollut bändissä vielä Deserter's Songsin aikaan?
[quote:d2359e5959="Laatu"]Onko se sitten saha joka ulisee Holesissa ja myös jossain muussa deserterin keskivaiheen biisissä?[/quote:d2359e5959]
Jep.
Oisin arvannut elektronisen thereminin, mutta nyt kun tietää, niin saha tuntuu oikeammalta.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Perjantaina Klubilla olleet saivat sitten todistaa viimeistä keikkaani ikinä. Volyymi ei tuntunut tulppien läpi liian kovalta, mutta ilmeisesti kuitenkin oli, koska oikean korvan tinnitus paheni. Paska juttu, mutta minkäs teet.
Perjantaina Klubilla olleet saivat sitten todistaa viimeistä keikkaani ikinä. Volyymi ei tuntunut tulppien läpi liian kovalta, mutta ilmeisesti kuitenkin oli, koska oikean korvan tinnitus paheni. Paska juttu, mutta minkäs teet.
I love you and dream about the Führer
Mulla kanssa paheni oikean korvan tinnitus Tavastian keikan jälkeen, mutta onhan se nyt jo helpottanut. Ei tosin ollu edes tulppia. :? Toivottavasti helpottaa sullakin.
"A repo man's always intense"
Turha varmaan sanoakaan, miten ikävä ja riivaava tinnitus voikaan olla...
Jollain ihmeen tuurilla (??) oon edelleen välttynyt tuolta. Treenikämpällä on kyllä tulpat korvissa aina (ollut jo muutaman vuoden ajan), mutta sitä en ymmärrä, miksi en muista ikinä ottaa tulppia keikoille mukaan. Dinosaur Jr:n keikalla sain kaverilta tulpat just ennen keikan alkua, ja voi kuinka tarpeeseen ne tulikaan silloin...
voi ei, kurja homma.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
No voi perkele
This must be what jail / I will scratch
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Todella ikävä homma.
Itse keikasta sanoisin vielä pari sanaa. Helsingin perusteella osasin odottaa pitkää settiä ja vain kahden viimeisen varsinaisen setin biisin aikana iski edes lievä puutuneisuus. 10 min lyhyemmän keikan soittivat Tampereella eli noin 100 min kesti. Biiseistä sen verran, että Vermillion, Goddess On A Hiway, Holes sekä Opus 40 biisinelikko oli keikan parasta antia. Hieman yllättävää, että tykkäsin Deserter's Songin biiseistä eniten, sillä muuten pidän All Is Dreamia parempana kokonaisuutena. Holes ylsi ajoittain jopa samaan parhauteen kuin esim. Roger Waters kesällä Roskildessa. Opus 40:n lopussa tuli muuten ilmeisesti pätkä Dylanin Gotta Serve Somebodya tai näin ainakin eräs paikalla ollut henkilö minulle kertoi.
Hyvä keikka, kannatti lähteä vaikka suurinta osaa foorumisteista keikka ei ilmeisesti miellyttänytkään.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Opus 40:n lopussa tuli muuten ilmeisesti pätkä Dylanin Gotta Serve Somebodya tai näin ainakin eräs paikalla ollut henkilö minulle kertoi.
Helsingissä ainakin soittivat pitkän pätkän Opus 40:n perään.
Niin joo, sanotaan nyt keikastakin muutama sananen:
ei
oikein
iskenyt
Ihmekös tuo, kun ei sitten edes yhtä Deserter's Songsia edeltävää biisiä kuultu. Vermillion - Goddess - Holes -kolmikko oli kiva, samaten eka (?) encore The Dark Is Rising. Donahuen maneerit eivät ekan vartin jälkeen jaksaneet innostaa pätkääkään, ja sama päti taustakangaskuvastoon ja -filosofointeihin. Tulipahan nähtyä.
[quote:ce685e4b32="DirtyBlueGene"]Niin joo, sanotaan nyt keikastakin muutama sananen:
ei
oikein
iskenyt
Ihmekös tuo, kun ei sitten edes yhtä Deserter's Songsia edeltävää biisiä kuultu. Vermillion - Goddess - Holes -kolmikko oli kiva, samaten eka (?) encore The Dark Is Rising. Donahuen maneerit eivät ekan vartin jälkeen jaksaneet innostaa pätkääkään, ja sama päti taustakangaskuvastoon ja -filosofointeihin. Tulipahan nähtyä.[/quote:ce685e4b32]
Just! Paitsi että kyllähän se keikan ainakin Helsingissä avannut Funny Bird enteili jotain vähän helvetin suurta, mutta jatkoa seurasi valitettavasti vain Goddesin ja Holesin muodossa. Muuten oli melkosen haukotuttava ilta... yawn!
Ja livetilanteesta huolimatta sovituksiin olisi kaivannut vähän enemmän vaihtelua, etenkin rumpali oli alusta loppuun turhan raskaskätinen.
[quote:c419dc677e="DirtyBlueGene"]ei
oikein
iskenyt[/quote:c419dc677e]
"Pitää olla todella nirso, jos tuosta keikasta jäi jotain muka puuttumaan!"
http://desibeli.net/juttu/1028
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
[quote:d25ea801d3="psychocandy"]"Pitää olla todella nirso, jos tuosta keikasta jäi jotain muka puuttumaan!"
http://desibeli.net/juttu/1028[/quote:d25ea801d3]
Tuo onkin erittäin totta, sillä keikan isoin ongelma oli se, että siinä oli montaakin asiaa aivan liikaa.
Kiitos kaikille kuuloni puolesta huolestuneille. Kaikeksi onneksi hälytys olikin väärä. Ei ollut vakavaa kuulovauriota vaan ilmeisesti tulpan aiheuttama vaikkutukos, joka sai tinnituksen kuulumaan kovempana ja muut äänet hiljaisempana. Nyt naurattaa, mutta viime päivät olivat sen verran piinallisia, että tämän jälkeen minua ei kyllä saa mihinkään keikalle vaikka aseella uhkaisi.
Kiitos kaikille kuuloni puolesta huolestuneille. Kaikeksi onneksi hälytys olikin väärä. Ei ollut vakavaa kuulovauriota vaan ilmeisesti tulpan aiheuttama vaikkutukos, joka sai tinnituksen kuulumaan kovempana ja muut äänet hiljaisempana. Nyt naurattaa
tossa muuten settilista:
sellanen tuli vielä mieleen että mikäs niissä taustafilmeissä ja sitaateissa oikein ärsyttää joitain ihmisiä? ärsyttääkö ihan ylipäänsä kaikki sitaatit vai pitääkö vaan aina näyttää kyynisyyttään ja älykköyttään? mun mielestä ne oli enimmäkseen ihan hyviä, ja sopi siihen meininkiin. no mut whateva ja sillee...
sellanen tuli vielä mieleen että mikäs niissä taustafilmeissä ja sitaateissa oikein ärsyttää joitain ihmisiä? ärsyttääkö ihan ylipäänsä kaikki sitaatit vai pitääkö vaan aina näyttää kyynisyyttään ja älykköyttään? mun mielestä ne oli enimmäkseen ihan hyviä, ja sopi siihen meininkiin. no mut whateva ja sillee...
Ne olivat samalla tavalla älykkäitä kuin joku "Rakkaus on lumivalkoinen", eli eivät juuri ollenkaan.
[quote:2b95652283="forssto"]Sori, mä unohdin, että sä oot 30+ -vuotias suomalainen mies.
Suhunhan vetoaa jo ihan tilastojenkin valossa Yön lyriikat.[/quote:2b95652283]