You are not logged in.
[quote:e1f7726e4e="low-fi"]
Liiallisten radiosoittojen tappama orkesteri samalla tapaa kuin vaiks Eppu Normaali, mutta en mä voi silti kuin arvostaa ihan täysillä.[/quote:e1f7726e4e]
Jotenkin mulla tää ei kulu, vaikka kuulis miljoona kertaa. Ehkä se on vaan se soundi ja soitto. Sen sijaan musta Eppu Normaalilla on paljon sellasia radiossa soitettuja biisejä, joihin oon ollu kyllästynyt jo 20 vuotta. Ja jos nyt ihan väittämään lähtisi, niin vaikka ne biisit olisikin jollakin tasolla huolella tehtyjä ja jopa omaperäisiä, niin onhan se toteutus vaan nyt ihan tajuttoman valju. Mut ne alkupään jutut oli tuoreita, ja on oikeastaan edelleen. Toisaalta kiehtoo se Pantse Syrjän sairaalloinen perfektionismi niissä alkuaikojen jälkeisissä soundiasioissa, mut jotain puuttuu soundin ja biisien väliltä, ja ehkä ne sanatkin ja se laulu on... Dire Straitista sentään nykyään taas pidän
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Paha sanoa, mikä kolmikosta Green River, Willy and the Poor Boys, Cosmo's Factory on paras. Bayou Country on jo selvästi näitä huonompi, kuten myös Pendulum muutamasta parhusbiisistä huolimatta.
Kun on tullut osteltua noita varsinaisia albumeita, niin onhan ne vaan hienoja kokonaisuuksia. Se yllätti, että siellähän on joka levyllä aina yksi tai kaksi pidempää vetoa.
CCR kuuluu kyllä niiden bändien joukkoon, jolla on periaatteessa aina kaikki kohdallaan. Kutakuinkin jokaikinen sovitus kuulostaa siltä, että "Hei tälleen tän pitääkin mennä". Männäaikoina olen fiilistellyt tota vokaalipuolta etenkin. Vaikka joku Bad Moon Rising, pojat loihtii hienon soundin soittimillaan ja sitten meno kovenee entisestään kun John lyö miehiset vokaalinsa tiskiin. Että se laulu kuulostaakin samaan aikaan rennolta ja rankalta.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Tuota olen kohdallasi ihmetellyt. HOMO
Tuota olen kohdallasi ihmetellyt. HOMO
Teillä on muuten avatarina LESBO
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
green riverillä on ehkä maailman oudoin virvelisaundi-späm
niin siis hulluilla päivillä lauantaina CCR-boxi 29,90 ja:
hei tota, näköjään ccr-boxi tulee myyntiin vasta lauantaina ja ite en taida silloin olla maisemissa eli viittiskö joku käydä hakeen mulle yhden, voisin vaik maksaa etukäteen
AUTTAKEE pyöristän summan vaikka kolmeen kymppiin jos ei muu auta
Mä voin hakea. Pistä mun tilille rahaa, niin laitan boksin sulle postissa
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
no kiitosta vaan mutta taitais postikulut olla hieman liikaa
ei kukaan helsinkiläinen viitsi hakea?
toisaalta ehkä noita ois vielä sunnuntaina, mut meneeks se 6:lta kiinni vai mitäs
no jos käyt hakeen koko sarjan ni käy sekin
tää on vähän silleen että kaikki tai ei mitään, kerralla ccr-kataloogi haltuun...
no mites tän kanssa, ei näköjään kukaan viitsi auttaa :center:
hassuttelija, jos et hassutellu ni paljon postit? ku en tiedä millanen MÖTKÖ toi on niin mahtuneeko helposti-kuoreen tms.
Vois vähän kiinnostaa itseäkin! Miettiny jo tovin että pitäs ottaa tuttavuutta tän bändin kanssa, en ole oikein koskaan diggaillut (heh, melkein päinvastoin!) mutta viime aikoina funtsinut et mahollisesti voisin digata. Yksittäisbiisit kuulostaneet ny hämmentävän hyviltä. Eli kaikki haltuun tai ei mitään!
Mut en ole kyllä hkissä lauantaina. Oliskohan Lahden stokkalla näitä
organizing the boy scouts for murder is wrong
jaa-a
joku saa nyt mennä porukalla hamstraamaan näitä
eli siis porukalle eiq mitäs
Oliskohan Lahden stokkalla näitä
Ei siel oo ku päivän hittejä ja jotain homopaskaa.
Creedencelta pitääkin omistaa koko tuotanto, maailman parhaita rokkibändejä ja komppi kulkee ehkä kaikista parhaiten.
janne m. wrote:Oliskohan Lahden stokkalla näitä
Ei siel oo ku päivän hittejä ja jotain homopaskaa.
Samahan se kaikissa stokkissa mut ehkä jos noi hullut päivät tuotteet löytys kaikkialta. Ehkä käyn tsekkimässä ku enivei olen hoodeilla.
Lahden sokkarin levyosasto on siis semmonen ihan minimalistisen pieni tila, en usko et siellä oin paljon mitään. Mut täytynee käydä tsekkaamassa.
Lahden musatarjonnasta pakko kertoa sellanen anekdootti, että mun piti kerran kiertää levykaupat ostoslistan kera, ja yhdestäkään liikkeestä anttilasta misirlouhun ei löytynyt a) CCR:aa b) Dire Straitsia c) The Beatlesia. Se oli oikeasti aika hämmentävä keissi, mut ei kai ollut mitään specialremastereita tai joulukokoelmia liikkeellä noilta.
Lahden musatarjonnasta pakko kertoa sellanen anekdootti, että mun piti kerran kiertää levykaupat ostoslistan kera, ja yhdestäkään liikkeestä anttilasta misirlouhun ei löytynyt a) CCR:aa b) Dire Straitsia c) The Beatlesia. Se oli oikeasti aika hämmentävä keissi, mut ei kai ollut mitään specialremastereita tai joulukokoelmia liikkeellä noilta.
Joo toi asioiden löytäminen Misirlousta ei olekaan mikään helppo juttu
psykokarkki wrote:niin siis hulluilla päivillä lauantaina CCR-boxi 29,90 ja:
psykokarkki wrote:hei tota, näköjään ccr-boxi tulee myyntiin vasta lauantaina ja ite en taida silloin olla maisemissa eli viittiskö joku käydä hakeen mulle yhden, voisin vaik maksaa etukäteen
AUTTAKEE pyöristän summan vaikka kolmeen kymppiin jos ei muu auta
Kolmellakympillä luulis saavan finyylinäkin kaikki CCR-elpyt jos ei ny ihan originaaleja vaille ole.
aika kauan saa kyllä ettiä jollei satu ameriikassa (tai brittilässä tai saksassa tai .....) olemaan. ite en oo esim cosmos factorya nähnyt alle yheksällä eurolla vaikka sitä kiitettävästi käytettynä pyöriikin. mitä nyt oon green riveriä, bayou countrya ja willy and the poor boysia seurannut niin saatavuus on ollu kehnompaa ja hinnat samaa luokkaa - useimmiten jopa yli kympin skibale.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
mulla ei oo vielä yhtäkään näiden levyä eikä tätä menoa näytä olevan jatkossakaan :center:
mulla on kolme ja lisää tulee
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
ei mullakaan, aattelen aina että kohta toi tulee vastaan halvemmalla kun pitäshän kaiken järjen mukaan mut ei sitte hä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
sillon ku ostin vielä levyjä niin playsta sai jollain vitosella remasteroituja cd:tä
sillon ku ostin vielä levyjä niin playsta sai jollain vitosella remasteroituja cd:tä
sithän toi boksi tulis halvemmaks. shanks, koska tarviit rasaa?
tämähän käy
Mangojauhe goddamn.
Aika ässä ainakin tää debyytti. Sori hantta kun en tarjoutunut ostamaan boksia mutta pääsin itsekin kauppaan vasta reilusti iltapäivän puolella ja ajattelin että ne huonolla tuurilla loppuvat siihen mennessä. Vissiin shanks kuitenkin hoiti homma kotiin.
Niitä boxeja oli tuossa pari tuntia sitten vielä iso pino. Ostin.
Eka levy oli ihan ok, sellasta varovaista innostumista tässä ehkä ilmassa. Illalla lisää.
no shanks, kuinka kävi?
Kakkoslevykin ihan ok. Graveyard Train on helkkarin hieno biisi. Ja onhan ton rytmiryhmän säästeliään vähäeleinen jumitus hienon kuuloista!
Proud Marya en jaksa yhtään. Liikasoitto tappanu hyvän rokkivedon hyvyyden.