You are not logged in.
^ niinhän tuossa muutama viesti ylöspäin mainittiin. ilmaisjakelu, mistä sitä sit saa, netistä ei kuitenkaan?
^ niinhän tuossa muutama viesti ylöspäin mainittiin. ilmaisjakelu, mistä sitä sit saa, netistä ei kuitenkaan?
Helsingistä saa ainakin WTC:n sisäkujalta Spaghetterian vierestä, ja Kaisaniemen metroaseman "ruokamaailman" reunalta, kun kävelee metrolta kohti Kinopalatsia. Varmaan noita on jaossa monissa muissakin paikoissa, mutta nyt ei ainakaan heti tule muita mieleen.
Kansi on vaaleanpunainen, jota komistaa Warhol-tyylinen profiilikuva Göstasta. Luulisi erottuvan muiden lehtien seasta.
Coronan tuulikaapissa näkyi myös olevan tuota lehteä.
Last edited by leposi (23.09.2010 18:10)
nyt kun on tota viimeistä kokoelmasta puuttunutta eli onnen avaimet -levyä tullut kuunneltua niin pakko se on myöntää että jos taso aavistuksen notkahti ysärillä niin nuo kolme vikaa 2000-luvun levyä on taas aivan huippuja. jostain kumman syystä esa pakarisen näköinen nainen on jäänyt päähän soimaan, toisaalta tuosta on aika vaikeaa tehdä tartttuvampaa biisiä. jännä myös kun näillä vikoilla levyillä ei oikein varsinaisia isoja hittejä ollut, mutta se ei tosiaan johtunut siitä etteikö hyviä ehdokkaita olisi löytynyt. ihan kuin jotain hittikokoelmaa kuuntelisi.
Viimesen levyn "Jani" kuuluu sinne ikivihreiden joukkoon. Toiveunta-biisin c-osa taas on hienoimpia yksittäisiä hetkiä koko tuotannossa.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
psykokarkki wrote:^ niinhän tuossa muutama viesti ylöspäin mainittiin. ilmaisjakelu, mistä sitä sit saa, netistä ei kuitenkaan?
Helsingistä saa ainakin WTC:n sisäkujalta Spaghetterian vierestä, ja Kaisaniemen metroaseman "ruokamaailman" reunalta, kun kävelee metrolta kohti Kinopalatsia. Varmaan noita on jaossa monissa muissakin paikoissa, mutta nyt ei ainakaan heti tule muita mieleen.
Kansi on vaaleanpunainen, jota komistaa Warhol-tyylinen profiilikuva Göstasta. Luulisi erottuvan muiden lehtien seasta.
Siitä vaan näköislehden kimppuun!
Vuoden nuori muotoilija.
Eipä tuosta NHL:n jutusta saanut kauheesti irti.
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
joo aika lyhyt ja ylimalkainen juttu mutta tulihan luettua
facebookista löytyi tämmöinen lehtijuttu musiikkiluokka-albumin ajoilta:
Leevit poistunu Spotifysta. Lainasin kirjastosta tuon Cyrano ja hullu koiran.
^ kerro sit millainen se on, kiinnostais. youtubessa taitaa muuten olla aika kattavasti leevin tuotantoa ja kyllähän ne levyt toki kuuluu joka kotiin.
No ei sitä youtubea jaksa koko ajan klikkailla. Mulla on vaan Keskiviikko-kokoelma levynä, kun en muutenkaan omista kuin pahvilaatikollisen levyjä ja ne on ollu siellä laatikossa purkamattomina jo parin - kolmen muuton ajan, kun tietokone on ollu viime vuodet mun ainut cd-soitin, johon siis lähinnä vaan rippaan levyt, joita kuuntelen.
voiks youtubessa tehdä jotain soittolistoja? mut lainaa kirjastosta ja rippaa jos ei muu auta
^voi
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Anttilassa oli joku loven kampanja. Juice, Hurriganesia sun muuta hyllyssä ja muutamia Leevinkin levyjä.
Last edited by Hassuttelija (04.10.2010 20:52)
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
No Oulussa oli vain Musiikkiluokka, häntä koipien välissä, suuteleminen kielletty ja keskiviikko. Sit alelaarista löyty Mies joka toi rock 'n' rollin Suomeen.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Multa puuttuu Varasteleva joulupukki, sitä ei oo ikinä missään
Bongasin Keltsussa täsätä uusintapainoksen, jossa on bonarina Jouluaattona kännissä. Eli nyt tätä taas saa.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
vois hankkia cd-version kyl, vaikka bonari ei kyllä sovi "sinne" kun on eri ajalta ja vähän eri tyyliäkin
oolrait, levykauppaan jahka saan rahaa
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Etsin alunperin jotain muuta, mutta sitten jäin kattelemaan Leevien videoita youtubesta. Ei saatana. Loppuun asti kulutettuja biisejä, mutta kun kattoo noita ihmisiä, niin silti ihan mahtavaa.
mitä mieltä muut on leevien loppuaikojen tuotannosta? itse olen miettinyt että bändin tuotanto hieman väljähtyi 90-luvulla, mutta 2000-luvun albumit on mestariteoksia kaikki. onnen avaimet jääneet hieman vähemmälle kuuntelulle, koska se on viimeisin hankkimani mutta eiköhän sekin ajan ja lisäkuunteluiden myötä nouse suunnilleen samalle tasolle kuin bulebule ja hopeahääpäivä, jotka on jo mun kaikkien aikojen leevi top-5:ssa 80-luvun lopun levyjen kanssa (perjantai 14. päivä, häntä koipien välissä ja musiikkiluokka).
Joo, noi 2000-luvun levyt on vähän semmosia, ettei niitä oikeen tuu huomioitua, aattelee vähän että no eihän ne ny niin kummosia, mut sit ku joskus kuuntelee, ni muistaa että ihan neroja biisejä nekin täynnä.
Joo, noi 2000-luvun levyt on vähän semmosia, ettei niitä oikeen tuu huomioitua, aattelee vähän että no eihän ne ny niin kummosia, mut sit ku joskus kuuntelee, ni muistaa että ihan neroja biisejä nekin täynnä.
Kyllä! Taivas on Taunuksen takapenkillä on yksi bändin parhaista biiseistä. Tuo Bulebule on muuten mennyt mulla aivan totaalisesti ohi. En muista, että olisin koskaan missään levyä nähnyt tai edes kuullut, että sellainenkin on olemassa.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
On tullut viime aikoina kuunneltua Rahaa ja rakkautta.
Siinä on Hannusta ja Kertusta Baby Boyhyn niin älyttömän kova biisikimara että meinaa järki lähtä. Kovin veto on ehkä Makeampi makeaa, joka on just sellasta vakavan ja kevyen sekottava pophelmi johon tää bändi kykeni ihmeellisellä tavalla. Se lopun hokema "Tyttö kultasein / kiedo kätesi kaulallein / paina huulesi huulillein / ja tehdään se taas" pistää aina kyyneleet virtaamaan.
Harmi, että levyn päättävä Pölyä ja tuhkaa on niin mitäänsanomaton. Toisaalta se pieni instrupätkä lopussa saattaa levyn loppuun komeasti ja samalla kaikuilee mellodianpätkässään jotain toista Leevi-biisiä (tai siltä se ainakin aina kuulostaa).
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
30 minuutin työviikko
mitä mieltä muut on leevien loppuaikojen tuotannosta? itse olen miettinyt että bändin tuotanto hieman väljähtyi 90-luvulla, mutta 2000-luvun albumit on mestariteoksia kaikki. onnen avaimet jääneet hieman vähemmälle kuuntelulle, koska se on viimeisin hankkimani mutta eiköhän sekin ajan ja lisäkuunteluiden myötä nouse suunnilleen samalle tasolle kuin bulebule ja hopeahääpäivä, jotka on jo mun kaikkien aikojen leevi top-5:ssa 80-luvun lopun levyjen kanssa (perjantai 14. päivä, häntä koipien välissä ja musiikkiluokka).
nyt kävi näin kun pitkästä aikaa kaivoin soittimeen onnen avaimet ja kaikki biisithän on semmosia mestariteoksia että järki lähtee. miten voi olla näin nerokasta musiikkia, uskomattoman hienot melodiat, hyvät sanat ja sovituksetkin viimesen päälle. parasta leeviä --> parasta muzaa miksi göstan piti kuolla niin nuorena
no samanlaisetmoiset fiilikset, vittu mitä se jätkä olis nykypäicänä voinu tehä kun maailma on taas muuttunut, hirnoin lauluntrekijähsålli mitö on ollu
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan