You are not logged in.
no onkos se levy hyvä, upsetter??
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Hölmöjäkös kyselet?
Levyhän on loistokamaa. En ole tosin itse levyä vielä edes kuunnellut, kun ko. lätty löytyi jo entuudestaan ämpäreinä, ja se pyöriin sekä koneessa että mp3-soittimessa. Aito levyhän täytyy kuitenkin omistaa!
Mutta juu... Neitosesta en pajokaan tiedä, mitä nyt luin sen NYTin jutun. Ihminenhän ei voi olla ihan huono, jos biisien sämpleistä löytyy mm Jackie Mittoota ja Professor Longhairia. Sitäkään en tosin tiedä, onko nämä lähtöisin tuotantoportaan vaiko nti Allenin omasta levyhyllystä. The Streetsin Original Pirate Material tulee tyylillisesti jollain lailla mieleen. Paikoitellen laulusaundi on vähän ohut ja ehkä varovainen, mutta ehkä sen saa petrattua sit seuraavalle levylle. Tosi hyväntuulista hömppähuoletkarkottaa-musaa!
En tiedä, tuleeko/tuliko taas tehtyä pieniä ylilyöntejä tässä alkuinnostuksessa, mutta eBaystä löytyi jo Lily Allen t-paita ihan ok-hintaan, jota odottelen tipahtavaksi postiluulusta lähipäivien aikana...
En tiedä, tuleeko/tuliko taas tehtyä pieniä ylilyöntejä tässä alkuinnostuksessa, mutta eBaystä löytyi jo Lily Allen t-paita ihan ok-hintaan, jota odottelen tipahtavaksi postiluulusta lähipäivien aikana...
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Ja levyhän on muuten jonkin sortin tarjouksessa Anttilassa just nyt, normaalihinnasta (21.95) on tiputettu 4 euroa veks....
kunhan putoo kymppiin niin...
[quote:191cbf2253="upsetter"]Ja levyhän on muuten jonkin sortin tarjouksessa Anttilassa just nyt, normaalihinnasta (21.95) on tiputettu 4 euroa veks....
kunhan putoo kymppiin niin...
[/quote:191cbf2253]
Pari divaria minäkin kiersin siinä toivossa, että levy olis löytynyt käytettynä. Eipä löytynyt, joten uuden ostoon vaan...
keith on paremman näkönen :smoke
[quote:35b46d8844="upsetter"]En tiedä, tuleeko/tuliko taas tehtyä pieniä ylilyöntejä tässä alkuinnostuksessa, mutta eBaystä löytyi jo Lily Allen t-paita ihan ok-hintaan, jota odottelen tipahtavaksi postiluulusta lähipäivien aikana...
[/quote:35b46d8844]
No niin, paita tulikin jo tänään. Muuten hyvä, mutta myyjätörttö lähetti sen mulle M-kokoisena, joka ei näin lihavalle tässä elämässä päälle mahdu. Pienen meilien vaihdon jälkeen heppu lähettää sen oikean paidan mulle asap, ja minä pistän väärän takaisin saarivaltioon...
Ihastuin.
Herkistyin oikein ajattelemaan, että toivon kaikkea hyvää tälle viehättävälle tytölle.
(Olen välillä ilkeä ja toivon toisille pahaa. )
Kuulin joskus joskus levykaupassa ja parin biisin ajan meinasin tanssia vahingossa, mutta sitten yhtäkkiä fiilis laski. Olin kyllä jo melkein ostamassa levyn siltä seisomalta. En tiijä. Varmaan tätä jaksaakin.
Tyttö tulee muuten Tukholmaan 2.12., muistaakseni.
Ja levyhän on muuten jonkin sortin tarjouksessa Anttilassa just nyt, normaalihinnasta (21.95) on tiputettu 4 euroa veks....
Miksi kerroit...
Vaikka eihän tuo tainnut huono ostos olla.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Edelleen olen sitä mieltä, että sinkku on kamalaa kakkaa, enkä tästä syystä tajua ollenkaan mistä johtuu tämä varsin laaja innostus. :?
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Edelleen olen sitä mieltä, että sinkku on kamalaa kakkaa, enkä tästä syystä tajua ollenkaan mistä johtuu tämä varsin laaja innostus. :?
Miljoona kärpästä sen tietää: kakka on hyvää!
Lily Allen on vain harmitonta ja hyvää hömppää. Toiset tykkää, toiset ei. Ei sen vuoksi kannata yöunosia sentään menettää...
En tiedä, onko hömppä kuitenkaan oikea sana. Silloinhan Alright, Stillin voisi laittaa samalle viivalle esimerkiksi Paris Hiltonin albumin kanssa. Keveää poppia toki tämäkin, mutta Lily taisi kuitenkin mennä studioon omien biisiensä kanssa. Ja eiköhän lopputuloskin ole aika erilainen.
Mitäs täällä veikkaillaan (upsetter veikkailee) kolmanneksi sinkuksi? Itse luulen, että Alfie tai Not Big. Everything's Just Wonderful tai Take What You Take ovat mahdollisia kanssa.
Onhan levylle toki pari turhempaakin biisiä eksynyt (Knock 'Em Out ja Littlest Things). Eikä nyt ihan jokaisessa biisissä tarvitsisi hakea tarttuvaa kertsiä.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
[quote:c4cac1f1d8="Bedderi"]En tiedä, onko hömppä kuitenkaan oikea sana. Silloinhan Alright, Stillin voisi laittaa samalle viivalle esimerkiksi Paris Hiltonin albumin kanssa. Keveää poppia toki tämäkin, mutta Lily taisi kuitenkin mennä studioon omien biisiensä kanssa. Ja eiköhän lopputuloskin ole aika erilainen.
Mitäs täällä veikkaillaan (upsetter veikkailee) kolmanneksi sinkuksi? Itse luulen, että Alfie tai Not Big. Everything's Just Wonderful tai Take What You Take ovat mahdollisia kanssa.
Onhan levylle toki pari turhempaakin biisiä eksynyt (Knock 'Em Out ja Littlest Things). Eikä nyt ihan jokaisessa biisissä tarvitsisi hakea tarttuvaa kertsiä. [/quote:c4cac1f1d8]
No joo, ihan Paris Hiltoniin en minäkään Lilyä lähtis sentään vertailemaan, mutta joku semmonen hömppyys tossa mun kirjoissa kuitenkin on. Ei siis missään tapauksessa saa suhtautua liian rokkipoliisimaisesti tähän neitoon.
Seuraavaksi sinkuksi veikkailisin Knock 'Em Outia (se ei siis ole musta lainkaan turha esitys, Professor Longhair-sämple ja kaikki! ), Not Bigiä tai ehkä Alfieta. Se on tosin jotenkin aika pervo vaihtobasso-komppinen biisi, ja ehkä sittenkin liian outo sinkuksi... En tiiä. Nauraa hekottelin, kun kuulin sen ekan kerran. Levyn oikeestaan ainoa superturha esitys on mustakin Littlest Things. Tosi ärsyttävä, tarttuva klassisella pianolla soitettu sämple, mieleen tulee jopa joku Kwan! Huh...
Soulseekistä löytyi muuten aivan mahtava biisi nimeltä Nan You're A Window Shopper. Eipä hajuakaan, löytyykö se joltain levyltä...
Seuraavaksi sinkuksi veikkailisin Knock 'Em Outia (se ei siis ole musta lainkaan turha esitys,
Ei kai se muuten, mutta kertsi on aika rasittava.
Soulseekistä löytyi muuten aivan mahtava biisi nimeltä Nan You're A Window Shopper. Eipä hajuakaan, löytyykö se joltain levyltä...
Voisikohan se olla tuo, jonka saa ilmaiseksi, kun työntää cd:n tietokoneeseen ja menee webbisivuille? Levy jäi Helsinkiin, joten en pääse kokeilemaan.
turston wrote:
Täällä on muuten Lily Allenin MyFirstMixTape-mp3:
http://www.stereogum.com/archives/002560.html
Edit: k
ei kahteen kertaan
turston wrote:
[quote:58fc6e6059="upsetter"]Seuraavaksi sinkuksi veikkailisin Knock 'Em Outia (se ei siis ole musta lainkaan turha esitys,
Ei kai se muuten, mutta kertsi on aika rasittava.
[/quote:58fc6e6059]
Olen kypsynyt tuohon biisiin, sillä se löytyy myös Uncutin levyltä. Se oli ensikosketus Lilyyn ja ensimmäiset ajatukset olivat "ei kai joku tytsy luule olevansa naispuolinen Mike Skinner" mutta onneksi muu musiikki todistaa vääräksi tuon mielikuvan. Biisi on soinut päässä todella paljon. Voisin myös veikata seuraavaksi sinkkubiisiksi.
Selailin youtubea ja valitettavasti Lily oli jossain esittänyt Littlest thingsin livenä. Eli se varmaan on seuraava. :x
Ainakin se eka biisi kuulosti ihan kivalta. Pitänee hankkia koko levykin kuunteluun jos suoli vaan suostuu yhteistyöhön. Jos ei niin saatan pudota kokonaan pois skenestä, joten tässä pelataan nyt suurilla panoksilla...
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
kerranki koljan kanssa samaa mieltä
Mangojauhe goddamn.
[quote:ea00727926="tiptoo"]kerranki koljan kanssa samaa mieltä
[/quote:ea00727926]
samaaa!!
Ei hömpässä ole sinänsä mitään vikaa, mutta kun tuo kuulostaa näihin korviin niin hemmetin ärsyttävältä..
Oletteko muuten miettineet sitä, miten tuohon ekaan sinkkuhittiin ja sen videoon suhtauduttaisiin, jos niissä olisi sukupuoliroolit toisin päin?
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Tätähän sai kuulla perjantaina varmaan melkein koko levyllisen, mutta meni suoraan toisesta korvasta ulos.
Taisin kyllästyä heti perjantaina Kai tätä kuuntelis jos voi soittaa hyvistä vehkeistä lujaa, esim. levykaupassa tai jossain baarissa ohimennen, ei tätä muuten oikeesti voi jaksaa. En edes sen kummemmin yritä osata.
En o qllu -tiistaispäm
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
mä kuulin tätä ekan kerran eilen vaatekaupassa. tylsäähän tämä.
Varikset komentavat