You are not logged in.
Killer McHann - Battlefields Forever 7" ep
Improhc/noisecore/jne. Hetero Skeleton/Mohel/Shogun Kunitoki/Slaughterhouse Quintet porukkaa. Koitan saada jossain vaiheessa musaa johkin intternettiin, nyt just ei onnaa ku koneesta äänikortti mäsänä. Juri Puhakka piirsi kannet ja hienon kuvan piirsikin!!
5e + postit.
120kpl painos.
Last edited by janne m. (24.09.2010 23:14)
organizing the boy scouts for murder is wrong
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Pistän sulle kannet postiin ens viikolla
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Åhå, mulle yksi kiitos!
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Joo kiitos! Ooks pois kaupungista? Olis ollu huomenna asiaa sörnäisiin. Mut jos et o kotona ni katotaan joskus ens viikolla vaikka, ainakin maanantaina liikkumassa siäpäin.
Joo monday monday
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
tua noi, ootko janne m. tulossa perjantaina lepikseen, jos oot ni siellä kaupat plpl?
Aika todennäköisesti ja levyjä mukana eli siellä sit!
Tierät kai jemmata meille Wäiskiin yhdet...
Juu toki!
Juu toki!
Jos toisetkin...
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
the shah sleeps in lee harveys grave
hei tsekatkaas kaikki tää levy, hyvää kamaa
milläs keikalla nää olikaan lämppärinä, nosturissa muistan joskus nähneeni.
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
hei tsekatkaas kaikki tää levy, hyvää kamaa
Vielä olis "muutama" jäljellä!
milläs keikalla nää olikaan lämppärinä, nosturissa muistan joskus nähneeni.
Jos oikeen muistan ni neljä keikkaa oli: Umolla (+Siniaalto), Forum Boxissa (+pari muuta..?), Semifinalissa (+Borbetomagus/Gelsomina/Grunt/Treriksrösett+Sewer Election) ja Nosturi (+Wolf Eyes/Pymathon/Kiila/Grunt). Olis kyllä nasta soittaa pari lisää!
Nosturi (+Wolf Eyes/Pymathon/Kiila/Grunt).
Jossa myös taltioitiin legendaarinen Radio Noise -haastattelu! Keikalle en tosin ennättänyt, joten keikkoja toivotaan lisää täältäkin suunnasta.
Sent from my iPhone 16
jaa niin semifinaalissa olin kans mut toi nosturin keikka ehkä parempi tai sit vaan se et tuol semifinaalissa oli kovemmat bändit muuten
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Itellä jäi Semifinalista paremmat fiilikset, mut nää ny on näitä. Nosturin iso lava on vähän urpo paikka soittaa tommosta satunnaismelua.
Borbetomagus oli kyllä ihan tajuttoman hyvä silloin Semifinalissa, ei ihme jos jää kaikki muut sinä iltana ja tai samana vuonna nähdyt bändit vähemmälle huomiolle!!